حواله ها

نحوه ارسال پول به سریلانکا

نحوه ارسال پول به سریلانکا

سریلانکا یکی از کشورهای جنوب آسیا می‌باشد که امروزه جز کشورهای توریستی جهان محسوب می شود. این کشور به دلیل همجواری اقیانوس هند دارای جاذبه های طبیعی و گردشگری بسیاری می باشند. همچنین غذاهای متنوع و ارزن قیمت سریلانکا نیز شناخته شده است. به همین دلیل برخی از افراد تصمیم به مهاجرت به این کشور را می‌گیرند. اگر دانشجو یا یکی از دوستان شما در این کشور می باشد و قصد ارسال پول برای آنها را دارید می توانید از راه های ارسال حواله ارزی استفاده کنید. برای ارسال حواله ارزی بدون کارمزد تبدیل ارز، نیاز به افتتاح حساب ارزی یا افتتاح حساب پی پال است. برای آشنایی با نحوه ارسال پول به سریلانکا در این مقاله همراه ما باشید.

سریلانکا

نحوه ارسال پول به سریلانکا

روش های مختلفی برای ارسال پول به سریلانکا وجود دارد. برخی از این روش ها رایج تر و برخی دیگر سریعتر می باشد. در این قسمت با روش ها ارسال پول به سریلانکا توضیح داده می شود.

حواله وسترن یونیون (Western Union)

یکی دیگر از روش های ارسال حواله به خارج از کشور حواله وسترن یونیون است. حواله وسترن یونیون یکی از سریعترین روش های ارسال حواله به سریلانکا می باشد. برای ارسال حواله وسترن یونیون نیازی به افتتاح حساب ارزی یا داشتن حساب در این شبکه نیست. تنها کافیست با ارائه وجه حواله به یکی از باجه های وسترن یونیون در سراسر جهان و اطلاعات ساده‌ای در رابطه با گیرنده، حواله خود را ارسال نمایید.

اما نحوه ارسال پول به سریلانکا از طریق وسترن یونیون(Western Union) چگونه است؟ برای استفاده از این شبکه می توانید از خدمات ارزی مجموعه ایرانیکارت استفاده نمایید. با این فرایند تنها با پرداخت معادل ریالی حواله و به صورت آنلاین از طریق وب سایت مجموعه انجام می پذیرد.

اگر قصد استفاده از این روش را دارید باید به این نکته توجه کنید که وسترن یونیون کارمزد بسیار بالایی دارد. پس بهتر است در مواقع ضروری و خیلی فوری از این روش استفاده نمایید.

انتقال پول به سریلانکا

ارسال حواله سوئیفت (Swift)

به حواله ای که بین حسابهای بانکی طرفین انتقال می یابد، حواله سوئیفت یا حواله TT گفته می شود. حواله سوئیفت یکی از امن ترین روش های انتقال پول به کشورهای دیگر است. اما زمان لازم برای ارسال این حواله 3 الی 5 روز کاری می باشد. برای ارسال حواله سوئیفت نیاز به افتتاح حساب ارزی است که با استفاده از خدمات ایرانیکارت این فرآیند امکان پذیر است.

امکان ارسال حواله کرون به سریلانکا با استفاده از شبکه بانکی سوئیفت وجود دارد اما این روش شامل نرخ تبدیل ارز خواهد شد. که این نرخ تبدیل ارز به علاوه کارمزد ارسال حواله ممکن است هزینه ی فرآیند ارسال حواله را افزایش داده و از به صرفه بودن این روش بکاهد.

حواله مانی گرام (MoneyGram)

حواله مانی گرام نیز مشابه وسترن یونیون یکی از سریعترین روش های ارسال پول به سریلانکا می باشد. با استفاده از این روش امکان ارسال مبالغ زیاد به سراسر جهان وجود دارد و کارمزد حواله مانی گرام نسبت به وسترن یونیون خیلی کمتر می باشد.

حواله آنلاین با ایرانیکارت

یکی دیگر از روش های ارسال پول به سریلانکا استفاده از حواله آنلاین می باشد که توسط مجموعه ایرانیکارت ارائه می شود. این ارسال حواله به صورت آنلاین با کمترین نرخ کارمزد و بدون نیاز به پرداخت نرخ تبدیل ارز انجام می شود. این حواله مناسب ترین روش برای ارسال حواله روپیه به سریلانکا است. چرا که بدون نیاز به پرداخت نرخ تبدیل ارز می توانید انواع ارز ها را به کشورهای مختلف جهان ارسال نمایید.

آیا شما روش دیگری برای ارسال پول به سریلانکا می شناسید؟ اگر تجریه ای در این زمینه دارید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

نحوه ارسال پول به سریلانکا
فهرست محتوا نحوه ارسال پول به سریلانکاحواله وسترن یونیون (Western Union)ارسال حواله سوئیفت (Swift)حواله مانی گرام (MoneyGram)حواله آنلاین با ایرانیکارت سریلانکا یکی از کشورهای جنوب آسیا می‌باشد که امروزه جز...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام من میخواستم به فردی در سریلانکا پول پرداخت کنم ، مجموعه ضما این کار رو انجام میده؟!!

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، اگر هر یک از اکانت‌های وایز، رولوت یا یکی از کیف پول‌های الکترونیک مثل پی پال اسکریل، پاییر و … را داشته باشید، برای این کار می‌توانید از طریق ایرانیکارت اقدام کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام خسته نباشی جیمیل ایپی ثابت سریلانکا میخواستم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، در این خصوص خدماتی توسط مجموعه ارائه نمی‌شود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
حساب های بین المللی
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
در بسیاری از شرایط شما نیاز دارید در کمترین زمان ممکن پولی را به نقطه ی دیگری از دنیا انتقال دهید. برای مثال زمانی که عضوی از خانواده شما در...
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
حواله ها
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
فهرست محتوا نرخ ها و هزینه های TransferWiseهزینه انتقال پول با TransferWise چقدر است؟چه نوع انتقال را می توانم با ترانسفر وایز انجام دهم؟مزایای ترانسفر وایزمعایب ترانسفر وایزچگونه می توان...
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
حواله ها
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
فهرست محتوا روش های مختلف انتقال پول از ایران به روسیهارسال حواله پی پالارسال حواله وسترن یونیونارسال حواله سوئیفتارسال حواله مانی گرامارسال حواله از روسیه به ایران بر خلاف گذشته،...