دامنه و هاست

وب سایت کدکانیون ( codecanyon ) را بیشتر بشناسید

وب سایت کدکانیون ( codecanyon ) را بیشتر بشناسید

در وب سایت کدکانیون ( codecanyon )، تنها با پرداخت 2 دلار می‌توانید به 25270 کد آماده و پلاگین‌های زبان‌های برنامه‌نویسی دست پیدا کنید. تمامی کدهایی که ممکن است به عنوان یک توسعه دهنده‌ی فضای مجازی لازم داشته باشید در این وب سایت پیدا می‌شود. از کدهای PHP گرفته تا Bootstrap. پلاگین‌های وردپرس، جلوه‌ها و انیمیشن‌های CSS و هر نوع کد دیگری که بخواهید در کتابخانه‌ی بزرگ این وب سایت پیدا می‌شود. پلاگین‌های خود را بشناسید و حساب‌شده تصمیم بگیرید. نظرات بسیاری از کاربران در اختیار شما قرار گرفته است تا بهترین تصمیم را بگیرید.

در ابتدای سایت یک قسمت برای جست‌وجوی موارد مورد نظر شما وجود دارد. بلافاصله در قسمت پایین‌تر از آن پیشنهادات هفتگی به شما ارائه می‌شود. این پیشنهادات هفتگی به دقت و وسواس توسط تیم وب سایت کدکانیون ( codecanyon ) دست چین و انتخاب می‌شوند. در قسمت پایین‌تر کدهای تازه به شما معرفی شده اند. این قسمت شامل ده دسته بندی مجزا می‌شود که نام آنها به شرح زیر است:

  1. جاوا اسکریپت
  2. PHP اسکریپت
  3. دات نت
  4. وردپرس
  5. پلاگین‌ها
  6. CSS
  7. HTML5
  8. موبایل
  9. اپلیکیشن
  10. پوسته
  11. پیش نوشته‌های اِج انیمیت

با کلیک کردن روی هر دسته بندی تعداد زیادی از گزینه‌های مربوطه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای خرید کدها می‌توان روی هریک از آنها کلیک کرده و با پرداخت هزینه‌ی آن از طریق ویزا کارت یا مستر کارت، اقدام به خرید آن کد کنید.

پرداخت از طریق ویزا کارت

وب سایت codecanyon

ارتباط و آموزش

در قسمت پایینی صفحه‌ی اصلی وب سایت کدکانیون ( codecanyon ) قسمتی برای ارتباط با سایر اعضای تیم بزرگ این وبسایت قرار دارد. با یک کلیک می‌توانید وارد فضای گفت و گو شوید. اگر نیاز به آموزش کد نویسی برای انجام پروژه‌تان دارید در همین صفحه بمانید. کلاس‌های آموزشی جمله مهارت آموزی کار با وردپرس، توسعه‌ی وب و کار با جاوا اسکریپت برای شما فراهم شده است.

در اینجا همه چیز در یک مکان برای شما فراهم است. این وبسایت زیرمجموعه‌ای از یک وبسایت مرجع به نام envatomarket می‌باشد که در زمینه‌ی سرویس دهی فضای مجازی فعالیت می‌کند. در این مرجع بیش از 35000 طراح و توسعه‌دهنده مشغول فعالیت و ایجاد موارد مورد نیاز شما در پروژه‌هایتان هستند.

کلام آخر

اگر شما یک برنامه‌نویس هستید، حتما سری به وب سایت کدکانیون ( codecanyon ) بزنید. شما می توانید با بهره‌گیری از پلاگین‌ها و کد‌های آماده این مجموعه، کار و بیزینس خود را توسعه دهید. برای استفاده از کدها و پلاگین های آماده این سایت م یتوانید از خدمات ایرانیکارت برای پرداخت ها استفاده کنید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
معرفی سایت ثبت و خرید دامنه Dynadot
دامنه و هاست
معرفی سایت ثبت و خرید دامنه Dynadot
اگر قصد راه اندازی سایت دارید و به فکر خرید دامنه از سایت های خارجی می باشد، Dynadot می تواند یکی از گزینه های شما باشد. Dynadot یک سایت ثبت...
معرفی سایت جوکر (joker.com)  و نحوه خرید دامنه از آن
دامنه و هاست
معرفی سایت جوکر (joker.com) و نحوه خرید دامنه از آن
اولین اقدامی که پیش از راه اندازی یک سایت لازم است انجام دهید ثبت و خرید یک دامنه مناسب است. انتخاب دامنه مناسب می تواند به خوبی آینده ی کسب...
رزرو هاستل خارجی در سایت Hostelworld
مسافرت و مهاجرت
رزرو هاستل خارجی در سایت Hostelworld
امروزه هاستل ها نه تنها برای کسانی که به دنبال اقامت کم هزینه هستند بلکه برای کسانی که به دنبال ملاقات  با افراد جدید یا تجربه مکان های جدید هستند...