تبلیغات آنلاین

معرفی سرویس میلرلایت MailerLite

معرفی سرویس میلرلایت MailerLite

سرویس میلرلایت MailerLite یک راه حل نرم افزاری برای بازاریابی ایمیلی است که برای مشاغل و سازمان های مختلف در انواع صنایع، از فریلنسرها تا سازمانهای غیرانتفاعی، ادارات دولتی و شرکت های بزرگتر مناسب است. درواقع میلرلایت یک پلتفرمی است که افراد برای اطلاع رسانی خدمات خود به مشتریان از آن ستفاده می کنند. متاسفانه خرید میلرلایت در ایران نیاز به پرداخت ارزی دارد. شما با استفاده از کردیت کارت (مسترکارت و ویزاکارت) می توانید از این سرویس استفاده کنید. اما در صورتی که به این روش‌ها دسترسی نداشتید می‌توانید از خدمات مجموعه ایرانیکارت استفاده کنید و نسبت به خرید Mailetlite اقدام کنید. در این مقاله به معرفی کامل تر سرویس میلر لایت، مزایا و نحوه استفاده از آن می پردازیم.
سرویس میلرلایت

میلرلایت چیست ؟

میلرلایت یک پلتفرم ایمیل مارکتینگ است که به کسب و کارهای بزرگ و کوچک کمک می کند تا با مشتریان خود همواره در ارتباط باشند. از جمله ویژگی های این سرویس اشتراک ماهانه و سالانه، پشتیبانی از طریق ایمیل و چت آنلاین 24/7 می باشد. میلرلایت برای کمک به افراد و شرکت ها در تمام سطوح برای ایجاد کمپین های بازاریابی حرفه ای و شخصی ایجاد شده است. ویژگی های اصلی شامل گزارش تبلیغات، اتوماسیون ایمیل، مدیریت لیست مشترکین و ردیابی نتیجه است.

نحوه استفاده از میلرلایت

MailerLite با سادگی، کارایی و پشتیبانی عالی از مشتری در ذهن شما طراحی شده است. این پلتفرم تنظیمات پیچیده و طراحی های پیچیده ای را حذف کرده که کاربران به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند. این سرویس ایمیل مارکتینگ به شما امکان می دهد که بدون انجام رویه های غیرضروری کمپین های ایمیلی حرفه را ایجاد و منتشر کنید. این برنامه به کاربران امکان طراحی و ایجاد محتوای زیبا، پیگیری نتایج مربوط به فعالیتهای ایمیل های قبلی خود، مدیریت لیست مخاطبین خود و طراحی صفحات پاپ آپ و سفارشی سازی صفحات را بدون نیاز به آموزش گسترده را می دهد. این پلتفرم دارای ویژگی های مهمی است که روند بازاریابی ایمیل را تسهیل می کند و به کاربر این امکان را می دهد تا به جای اینکه نسبت به تنظیمات و سایر مشخصات نگران باشد، روی جنبه های مهم تر تمرکز کند. برخی از ویژگی های MailerLite عبارتند از:

  • بستری که به کاربران امکان می دهد کمپین های ایمیل حرفه ای را برای کمک به تقویت مشترکین و لیست مخاطبین شان تهیه کنند.
  • مکانیزم کشیدن و رها کردن (درگ و دراپ کردن) برای طراحی ایمیل و صفحه های فرود، پاپ آپ و فرم های اشتراک.
  • امکان پیگیری اقدامات و تعامل مشترکان از طریق نقشه. حتی می توانید مشاهده کنید که گیرندگان ایمیل شما چگونه در قبال تبلیغات ایمیل شما واکنش نشان می دهند.
  • یک فضای کاری مرتب و زیبا که در آن می توانید بانک اطلاعات مشترکین و لیست های مخاطب خود را مدیریت، وارد و سازماندهی کنید.

میلرلایت

ویژگی های MailerLite

  • برخلاف سایر سرویس های بازاریابی ایمیل، MailerLite یک برنامه اشتراکی رایگان با ویژگی های کاملا کاربردی ارائه می دهد. این ویژگی، یک انتخاب عالی برای راه اندازی هایکسب و کار کوچک است که کمتر از هزار مشترک دارند.
  • MailerLite به گونه ای طراحی شده است که با سایر برنامه های بازاریابی موجود به راحتی ادغام می شود. چه برنامه های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک یا سایر سرویس های نرم افزاری مانند MailMunch ، SquareSpace ، Zapier یا SumoMe.
  • خبرنامه ها و انواع ایمیل را با سهولت ایجاد، ویرایش و شخصی سازی کنید. MailerLite دارای یک ویرایشگر عالی و کاربردی بسیار آسان با تمام ابزارهای ویرایش موردنیاز برای ایجاد یک صفحه فرودمی باشد. همچنین امکان شخصی سازی اساسی را فراهم می کند، ضمن اینکه کاربران را قادر به طراحی و ایجاد انواع ایمیل های مختلف، تست A / B گرفته و پاسخ خودکار می کتد.

میلرلایت چیست

برنامه های قیمت گذاری MailerLite

MailerLite براساس تعداد مشترکینی که در اختیار دارید، یک طرح قیمت گذاری بسیار انعطاف پذیر ارائه می دهد. تمام برنامه های قیمت گذاری با تمام ویژگی های موجود ارائه شده و دارای ایمیل نامحدود در هر ماه از جمله بسته پرمیوم هستند. در اینجا خلاصه ای از برنامه های اشتراک آنها آورده شده است:

  • حداکثر 1000 مشترک – کاملاً رایگان
  • حداکثر 2500 مشترک – 10 دلار در هر ماه / 84 دلار در سال
  • حداکثر 5000 مشترک – 20 دلار در هر ماه / 168 دلار در سال
  • حداکثر 10،000 مشترک – 35 دلار در هر ماه / 294 دلار در سال
  • حداکثر 15000 مشترک – 50 دلار در هر ماه / 420 دلار در سال
  • حداکثر 20،000 مشترک – 65 دلار در هر ماه / 546 دلار در سال
  • حداکثر 25000 مشترک – 80 دلار در هر ماه / 672 دلار در سال
  • حداکثر 30،000 مشترک – 95 دلار در هر ماه / 798 دلار در سال
  • حداکثر 35000 مشترک – 110 دلار در ماه / 924 دلار در سال
  • حداکثر 40،000 مشترک – 120 دلار در هر ماه / 1،008 دلار در سال
  • حداکثر 45000 مشترک – 130 دلار در هر ماه / 1،092 دلار در سال
  • حداکثر 50،000 مشترک – 140 دلار در هر ماه / 1،176 دلار در سال

آیا شما تاکنون از سرویس میلرلایت استفاده کرده اید؟ لطفا نظرات یا تجربیات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

معرفی سرویس میلرلایت MailerLite
سرویس میلرلایت MailerLite یک راه حل نرم افزاری برای بازاریابی ایمیلی است که برای مشاغل و سازمان های مختلف در انواع صنایع، از فریلنسرها تا سازمانهای غیرانتفاعی، ادارات دولتی و...
5 از 3 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
مزایای تبلیغات گوگل ادز ( Google Ads ) چیست؟
تبلیغات آنلاین
مزایای تبلیغات گوگل ادز ( Google Ads ) چیست؟
اگر فکر می کنید برای رسیدن به مشتریان مورد نظر خود باید مبلغی را برای تبلیغات صرف کنید، بهتر است آن را در جای مناسب خرج کنید. یعنی در جایی...
معرفی جدیدترین روش های تبلیغات آنلاین
تبلیغات آنلاین
معرفی جدیدترین روش های تبلیغات آنلاین
تبلیغات آنلاین از دهه‌های اخیر به سرعت دچار تغییر و تحول شده و دیگر لازم نیست به تبلیغات بنری اعتماد کنید. شما می توانید تبلیغات جذابی در قالب های مختلف...
نحوه پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل ادز
تبلیغات آنلاین
نحوه پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل ادز
این روزها یکی از روش‌هایی که برای بقا و ماندگاری سایت در میان رقبا به وفور استفاده می‌شود، تبلیغ در گوگل ادوردز است. با توجه به اینکه گوگل به عنوان...