دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی

کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی

متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به دست بیاورند! در حال حاضر، خرید آنلاین عکس طرفداران زیادی دارد؛ چراکه گرافیست‌ها، تولیدکنندگان محتوا، طراحان سایت و بطورکلی کسانیکه در دنیای مارکتینگ فعال‌اند، نیازمند عکس‌­های جذاب و باکیفیت در تمامی موضوعات هستند؛ بنابراین شما به عنوان یک عکاس به راحتی می­توانید درآمد دلاری داشته باشید! تنها کافیست که برای کسب درآمد از فروش عکس، سایت‌هایی مثل Shutterstock، Alamy، Etsy و … که می‌توانید از آن­‌ها درآمدزایی کنید را بشناسید! در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی معتبرترین سایت‌ها برای کسب درآمد دلاری از فروش عکس و همچنین نحوه نقد کردن درآمد ارزی خود در ایران بپردازیم.

کسب درآمد دلاری با فروش عکس

کسب درآمد دلاری از طریق فروش عکس، شاید برای شما عجیب به نظر برسد، اما حقیقت دارد! افرادی مانند وبلاگ نویسان، آژانس­‌های تبلیغاتی، طراحان گرافیک و هزاران مارکتر دیگر، به عکس‌­های باکیفیت و متنوع برای فعالیت‌­های خود نیاز دارند. همین امر باعث شده تا وب­سایت‌­ها و پلتفرم‌­های مختلفی برای این منظور طراحی شود که بسیاری از آن‌ها درآمد قابل قبولی را به کاربران خود پرداخت می‌­کنند. البته باید به این نکته توجه کنید، درآمدهای چندین هزار دلاری یک شبه برای شما به وجود نخواهد آمد؛ برای موفقیت در افزایش درآمد از طریق عکاسی به تلاش، مهارت و دانش بالا نیاز دارید.

جالب است بدانید که در دنیای اینترنتی امروز، حتی با وجود تحریم‌های مختلف علیه کشور ایران، فرصت کسب درامد دلاری از طریق عکاسی برای ایرانیان هم وجود دارد! عکاسان ایرانی به راحتی می‌توانند، تصاویر ارزشمند خود را در سایت‌های خارجی معتبر فروخته و درآمد به دست آمده از آن را، بدون توجه به تحریم‌ها، از طریق خدمات نقد کردن درآمد ارزی ایرانیکارت نقد کنند. ایرانیکارت یکی از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه ارائه راهکارهای مالی بین المللی، مخصوصا برای فریلنسرهای ایرانی است که از طریق ایمن‌ترین راه، درامد ارزی شما را در سریع‌ترین زمان ممکن نقد خواهد کرد.

اگر کسب درآمد دلاری در خانه خود را دوست دارید، مطالعه مقاله کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید را از دست ندهید!

کسب درآمد دلاری با فروش عکس

بهترین سایت برای فروش آنلاین عکس

گفتیم که کسب درآمد دلاری از فروش عکس در ایران امکان‌پذیر است. نکته‌ی مهم قبل از شروع، این است که خود نیز به اینکار علاقه نشان بدهید و پیگیر باشید! قطعا درآمدهای چندین هزار دلاری یک شبه برای شما به وجود نخواهد آمد؛ اما پیشنهاد ما این است که برای موفقیت، حتما در کار خود استوار باشید و خسته نشوید. در ادامه بهترین سایت‌های خرید و فروش عکس را نام می‌بریم.

 

10 سایت معتبر خارجی برای کسب درامد از فروش عکس

در قسمت قبل، با نحوه کسب درآمد از فروش عکس آشنا شدید. در این بخش می­خواهیم بهترین سایت های فعال در این زمینه را معرفی کرده و شرایط آن‌ها را بررسی کنیم:

  • فروش آنلاین عکس در سایت Shutterstock

Shutterstock  یکی از بزرگترین پلتفرم‌­های جهان در زمینه­‌ی فروش عکس، فیلم، موسیقی است و بیش از 15 سال است که در این حوزه فعالیت می‌کند. شاتر استوک بیش از 200 میلیون تصویر، ویدئو و آهنگ موسیقی برای مردم دارد و آن‌ها می‌توانند فایل‌های موردنظرشان را از این سایت خریداری کنند. این بدان معنی است که شاتراستوک میلیون‌ها مشتری و خریدار دارد و شما به عنوان یک عکاس، در دراز مدت می‌توانید، با این بازار درآمد خوبی کسب کنید. به گفته سایت شاتر استوک، فروشندگان Shutterstock در سراسر جهان بیش از 500 میلیون دلار درآمد کسب کرده‌اند!
یکی از بزرگترین مزایای این سایت حق کپی رایت است! در واقع، شما می‌توانید عکس­‌های خود را واترمارک کنید و به این ترتیب به مشتریان ارائه دهید. اینکار به شما کمک می‌­کند در زمینه فعالیت خود شناخته شوید. علیرغم فروش بالا در Shutterstock، این وب­سایت در پرداخت پورسانت ضعیف عمل می­‌کند و شما به عنوان یک مشارکت­ کننده می‌­توانید 20٪ تا 30٪ از فروش حاصل از عکس­‌های خود را دریافت کنید که این مبلغ ماهانه به شما پرداخت خواهد شد.

  • خرید عکس استوک از  سایت Adobe Stock

سایت Adobe Stock یکی از سایت­‌های زیرمجموعه شرکت Adobe است که در زمینه فروش عکس فعالیت دارد. یکی از ویژگی­‌های خوب این وبسایت این است که، امکان نمایش عکس‌­های شما را در نرم­‌افزارهای خود فراهم می­کند؛ چراکه اکثر کاربران این نرم‌­افزارها تصاویر مورد نیاز خود را از این مجموعه دریافت می­‌کنند. این موضوع به کاربران Adobe Stock فرصت بیشتری برای کسب درآمد از همکاری با این پلتفرم را داده است.

کسانی که عکس­‌های خود را برای فروش در این وب­سایت بارگذاری می‌­کنند، حدود 20 الی 60 درصد از این سایت پورسانت می­گیرند، که مقدار قابل قبولی است. خوبی این وب­سایت این است که حق فروش انحصاری عکس­‌ها را از شما نمی­‌گیرد و می­‌توانید این عکس‌­ها را در سایت­‌های دیگر نیز آپلود کنید.

کسب درآمد از فروش آنلاین عکس در سایت های خارجی

  • فروش و خرید آنلاین عکس در سایت Alamy

Alamy  به اندازه دو وب­سایت قبلی مشتری ندارد، اما یکی از بهترین پلتفرم­‌ها برای فروش عکس است؛ چراکه پیچیده نیست و از قوانین سختگیرانه پیروی نمی­‌کند. شما می­‌توانید هر تصویری را در این سایت بدون نیاز به اثبات مالکیت خود بفروشید! جالب است بدانید که Alamy، تاکنون بیش از 180 میلیون دلار به عکاسان پرداخت کرده است.

یکی دیگر از مواردی که این وب­سایت را برای عکاسان جذاب می­‌کند، نحوه پرداخت پورسانت به کاربران است. این وب­سایت ۵۰% از درآمد حاصل از فروش عکس را به کاربران پرداخت می‌­کند؛ همچنین اگر آثار خود را به صورت انحصاری در این سایت به ثبت برسانید، پورسانت بیشتری دریافت خواهید کرد.

  • فروش و خرید آنلاین عکس از سایت Etsy

Etsy  در ابتدا به عنوان یک وبسایت خرید و فروش محصولات دست­‌ساز طراحی شد؛ اما طولی نکشید که دسته بندی‌­های متفاوتی به آن اضافه شد که یکی از آن‌ها، فروش عکس است. این موضوع باعث افزایش ترافیک و تعداد کاربر در این سایت شده است که مزیتی برای عکاسان جهت کسب درآمد رایگان از فروش عکس های خود می­‌باشد. بنابراین، اگر به دنبال یک پلتفرم عالی برای کسب درآمد از فروش عکس‌­های خود هستید، حتما این پلتفرم را به لیست خود اضافه کنید؛ چراکه به تنهایی تعداد کاربران اینترنتی ماهانه آن از مجموع تمامی سایت‌های ذکر شده بیشتر است.

  • فروش عکس در سایت 500px

500px یک بازار آنلاین است که به شما کمک می‌کند نمونه کارهای تصاویر خود را ایجاد کرده و درآمد کسب کنید. این سایت یکی از بهترین مکان‌ها برای فروش آنلاین عکس است. این سایت همچنین خدمات تجزیه و تحلیل و ردیابی را ارائه می‌دهد تا بتوانید ببینید که تصاویر شما در مقایسه با رقبای شما چگونه است؟ تا به حال فکر کرده‌اید که تصاویر شما چند کلیک دریافت می‌کند؟ در مورد نحوه رتبه بندی شما در مقایسه با رقبای خود چطور؟ 500px می‌تواند به شما کمک کند پاسخ سوالات خود را پیدا کنید.

اگر تصمیم به فروش جدی آثار خود جدی دارید، برای استفاده از امکانات بیشتر، از طرح‌­های پرمیوم این وب­سایت استفاده کنید. درضمن پورسانت پرداختی 500px برای آثار غیر انحصاری 30 درصد و برای تصاویر اختصاصی 60 درصد است.

  • ‌سایت Crestock

Crestock یکی دیگر از وب­سایت‌­های فروش عکس است، اما متفاوت از بقیه! به این ترتیب که شما حساب کاربری، در Crestock ایجاد کرده و سپس عکس­‌های خود را بارگذاری می­‌کنید، اما ابتدا عکس­‌های شما ارزیابی شده و پس از تایید در سایت قرار می‌گیرند تا مشتریان آن­‌ها را خریداری کنند.

به شما توصیه می‌کنیم هنگام آپلود عکس‌­هایتان، تمام کلمات کلیدی مرتبط با موضوع عکس را وارد کنید؛ زیرا در این سایت کاربران کلمات کلیدی مورد نیاز خود را جستجو می‌­کنند و اگر از کلمات کلیدی مناسبی استفاده کرده باشید، تصاویر شما در بالای نتایج ظاهر خواهند شد.

  • سایت Snapped4u

یکی از سایت­‌های جذاب در زمینه فروش عکس، Snapped4u است. این وب­سایت به گونه‌­ای طراحی شده‌­است که می­توانید تصاویر خود را در حوزه­‌های مختلف آپلود کنید؛ حتی می‌توانید یک گالری جذاب ایجاد کرده و برای آن یا تصاویر تکی خود قیمت بگذارید. همچنین می‌توانید URL شخصی داشته باشید و آن را برای هر کسی که دوست دارید ارسال نمایید.

Snapped4u تصاویر شما را به صورت فایل jpeg به فروش می­‌رساند و مستقیماً برای خریداران شما ایمیل می­‌کند. نحوه‌­ی پرداخت پورسانت حاصل از فروش عکس‌­ها نیز به صورت ماهیانه به حساب شما واریز می­‌گردد.

  • سایت PhotoShelter

PhotoShelter یکی دیگر از سایت‌­های فعال برای کسب درآمد از فروش عکس است، که تنها درصد کمی از درآمد حاصل از فروش عکس را به خود اختصاص می­‌دهد. این سایت مانند یک هارداکسترنال کار می‌­کند، که این ویژگی به کاربران امکان می‌­دهد تا عکس‌­های خود را در هر نقطه از جهان همراه خود داشته‌­باشند. یکی دیگر از مزایای استفاده از این پلتفرم، امکان کنترل کامل نحوه نمایش تصاویر و عدم نمایش تصاویر رقبا در کنار تصاویر خودتان است. البته برای استفاده از تمامی این امکانات باید اشتراک آن را خریداری کنید!

  • فروش آنلاین عکس با کمک سایت Fotomoto

Fotomoto  نه تنها یک وب­سایت برای فروش عکس است، بلکه عکاسانی که سایت دارند می­توانند ویجت Fotomoto را بر روی وب­سایت خود نصب کرده و شخصی‌­سازی کنند! به عنوان مثال، می­‌توانند تنظیمات آن را برای نمایش اطلاعات مربوط به نام تجاری برند، از جمله لوگو خود سفارشی­‌سازی نمایند.

به‌علاوه، این سایت کلیه امور چاپ، بسته بندی و حمل­‌ونقل را خودکار انجام می‌­دهد؛ بنابراین می­‌توانید فقط روی عکاسی تمرکز کنید و نگران مراحل دیگر نباشید. اگر به فروش عکس‌­های چاپ شده یا بوم عکس فکر می­‌کنید، Fotomoto یک گزینه عالی است!

  • سایت Stocksy

یکی دیگر از سایت‌­هایی که به کاربران برای فروش عکس­‌هایشان پورسانت خوبی می­‌پردازد، وب­سایت Stocksy است. البته عضویت و شروع کار در این سایت کار آسانی نیست و نیاز به تاییدیه دارد! برای درخواست عضویت Stocksy، باید حداقل 25 عکس به ­همراه اطلاعاتی در مورد خود ارسال کنید؛ همچنین، تمام عکس‌هایی که در Stocksy آپلود می‌کنید باید متعلق به خودتان باشند. در صورتی‌که موفق شوید و تاییدیه بگیرید، می­‌توانید 50 تا 75 درصد پورسانت دریافت کنید.

کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت خودتان

کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت خودتان

علاوه‌بر اینکه می‌توانید از طریق سایت‌های خارجی، از فروش عکس‌های خود درامدزایی کنید، می‌توانید تمام توجه و زمان خود را بر روی فروش آنلاین عکس در سایت خودتان بگذارید! این کار از چند جهت به سود شما خواهد بود، اما همت زیادی را می‌طلبد. ابتدا اینکه اینکار به برندسازی شخصی شما کمک فراوانی می‌کند؛ دوم اینکه شما با داشتن سایت دو زبانه عکس‌ها را به مخاطبان بیشتری می‌توانید معرفی کنید و سوم اینکه، یک کاتالوگ و پورتفولیوی کاملی از کار شما به وجود خواهد آمد. پس اگر در سایت‌های دیگر فروش دارید، در کنارش بهتر است سایت شخصی خود را هم راه‌اندازی کنید.

از مزایای داشتن وب سایت شخصی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • می‌توانید قیمت‌های خود را تعیین کنید
  • عکس‌ها به صورت اختصاصی تنها در سایت شما خواهند بود
  • شما 100٪ بر نحوه نمایش عکس‌های خود کنترل دارید
  • شما می‌توانید شرایط و ضوابط خود را تنظیم کنید
  • برای فروش تصاویر خود، به دیگران پورسانت نخواهید داد
  • و…

بیشتر بدانید: کسب درآمد از ایرانیکارت

 

چگونه عکس های پرفروش تری داشته باشیم؟

  • هنگام عکاسی دقت کنید که عکس‌­های شما مناسب استفاده تجاری باشد. برای آشنایی با این سبک از عکس­‌ها، بهتر است در وب­سایت‌های فروش عکس دوری بزنید!
  • برای اینکه متوجه شوید چه سبک عکس­‌هایی پرطرفدار و پرفروش هستند، باید از سایت‌­هایی که در این زمینه فعالیت دارند کمک بگیرید.
  • استفاده از نرم‌­افزارهایی مانند فتوشاپ و لایتروم کمک زیادی به خلق آثار منحصربه فرد و پرطرفدار خواهد کرد. همچنین سعی بر این داشته باشید، از خلاقیت خود در عکاسی استفاده کنید و ایده‌­های خاصی را اجرا کنید.

بهترین راه نقد کردن درآمد فروش عکس

اکنون که پلتفرم‌ها و وب‌سایت‌های فروش عکس را شناختید و نحوه‌­­ی کسب درآمد از هرکدام را یادگرفتید، وقت آن رسیده که با راه نقد کردن درآمد ارزی آشنا شوید. همانطور که می­‌دانید کشور ایران تحریم است و ارتباطی با بانک‌های بین المللی ندارد، این موضوع یکی از بزرگترین چالش‌­های پیش‌رو برای افرادی است که با سایت‌­های خارجی همکاری دارند!

اما نگران نباشید شما می‌توانید درآمد ارزی خود را به کمک ایرانیکارت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین کارمزد به معادل ریالی آن، دریافت کنید؛ تنها کافیست پس از ثبت نام و ورود به حساب کاربری خود در ایرانیکارت، درخواستتان را ثبت کنید تا پس از بررسی کارشناسان، درخواست شما اجرا شده و به حسابتان واریز شود.

کسب درآمد دلاری از عکاسی!

در این مقاله به معرفی وب­سایت‌­های معتبر فروش عکس مثل شاتر استوک، و نحوه‌­ی نقدکردن درآمد ارزی پرداختیم؛ همچنین گفتیم برای موفقیت در این زمینه نیاز به مهارت و دانش کافی دارید تا بتوانید مورد توجه برندهای معتبر، قرار بگیرید؛ در این صورت است که درآمد شما به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

امیدواریم که این راهنما به شما کمک کرده باشد بهترین مکان ها را برای فروش آنلاین عکس و کسب درآمد پیدا کنید. در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید که سایت یا استراتژی فروش عکس آنلاین مورد علاقه شما چیست و آیا در این زمینه تجربه ای داشته اید یا خیر؟

دقت کنید شما می‌توانید از طریق خدمات نقد کردن درامد ارزی ایرانیکارت در صورت وجود شرایط لازم، درامد ارزی خود را در ایران دریافت کنید و این مقاله صرفا جهت افزایش آگاهی شما است. برای اطلاع از این شرایط، با کارشناسان ایرانیکارت در ارتباط باشید.

سوالات متداول
Request for Quote

بزرگترین خریداران خرید عکس‌های استوک، وبلاگ نویسان و صاحبان وبسایت‌های کوچک تا متوسط هستند.

کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
4.2 از 15 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام بسیار خوب و نکته خوبی اشاره کردید که کلید واژه است برای عکسها باید انتخاب کرد تا فرد مورد نیاز عکس با وارد کردن کلید واژه عکسها را ببیند.متشکرم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. با سلام
    اکانت adobe stock بهتره کدام کشور رو باشه؟
    آیا فرم مالیاتی حتما باید تکمیل و ارسال شود؟
    من میخوام از خدمات افتتاح حساب پی پال ایرانیکارت استفاده کنم و آن را به اکانت Adobe خودم متصل کنم.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی،
      برای ایجاد حساب Adobe Stock، محل سکونت شما مهم است، چرا که ممکن است مقررات مالیاتی و محدودیت‌ها بر اساس کشور شما متفاوت باشند.
      در مورد فرم مالیاتی، بستگی به محل سکونت شما دارد. برخی از کشورها ممکن است از شما بخواهند که اطلاعات مالیاتی خود را ارائه دهید تا مقدار مالیاتی که باید از درآمد شما کسر شود، محاسبه شود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و درود چه کشوری را بهتر است برای ادوب استوک وارد کنیم؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی، انتخاب کشور برای خرید ادوب استوک (Adobe Stock) به میزان زیادی به نیازها و محدودیت‌های مکانی شما وابسته است. توجه داشته باشید که قیمت‌ها و شرایط تبادل ارز ممکن است در کشورها مختلف متفاوت باشد.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام، بسیاری از عکاسان از طریق هوش مصنوعی عکس می‌گیرند و بنام خود می‌فرستند آیا این سایت‌ها می‌توانند متوجه شوند که این عکس توسط هوش مصنوعی طراحی شده؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        کاربر گرامی، بله، ممکن است برخی از سایت‌های فروش عکس از الگوریتم‌ها و تکنیک‌های خاصی برای تشخیص عکس‌های ساخته شده توسط هوش مصنوعی استفاده کنند.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. با درود
    اگر شیشه نگاتیو های قدیمی عکس‌‌‌٫و عکس قدیمی داشته باشیم بهترین سایت برای فروش کدام سایت هست؟ عکس های اجتماعی ‌رجال واماکن خاص

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، برای فروش عکس‌های نگاتیو و عکس‌های قدیمی، می‌توانید از سایت‌های معتبر فروش عکس و محتوای تصویری مانندShutterstock، Adobe Stock، Getty Images، Etsy و Depositphotos استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام عرض ادب خدمت تمام علاقمندان دنیا عکس تصویر من یک عکاس هستم میخام از طریق عکس های پول بدست بیاورم من اهل افغانستان لطفا کمک کنی چی گونه من عکس های خیلی قدیمی دارم و علاقمند عکاسی استم

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام. این سایت ها هیچکدام باز نمی شوند. آیا فیلتر هستند؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی، برای استفاده از خدمات سایت‌‌های معرفی شده آی پی خود را تغییر دهید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. من میتونم عکسهای قشنگی میتونم از طبیعت و حیوانات بگیرم اگر ممکنه راهنمایی کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، برای کسب اطلاعات لازم از فروش عکس مقاله مربوطه و سایر مقالات ایرانیکارت را مطالعه کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام
    چطور میشه پول فروش عکس رو دریافت کرد و ساده ترین روش چیه
    ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، برای دریافت درامد ارزی خود به حساب ارزی نیاز خواهید داشت. در صورتیکه حساب ارزی ندارید، می‌توانید از سرویس نقد کردن درامد ارزی ایرانیکارت استفاده نمایید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. سلام،خسته نباشید.متن خیلی عالی و قابل فهم بود.ممنون از شما

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      از حسن نظر شما سپاس گزاریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      از حسن توجه شما سپاس گزاریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. سلام.. چه سایت خوب و بی نظیری دارید ممنون که این سایت را ساختید .. کمکم کنید تا من هم از سایت شما کسب درآمد کنم … ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربرگرامی ضمن تشکر از حسن توجه شما به ایرانیکارت، برای دریافت درآمد دلاری خود از سایت های خارجی، می‌توانید از خدمات نقد کردن درآمد ارزی مجموعه استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. سلام حساب پی پال برای ایران در دسترس هستش ؟
    بعد چطوری شروع کنیم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  9. توضیحاتتون خوب بود.
    اما نگفتید بایدچیکارکنیم و ازکحا شروع کنیم؟!
    لطفا بیشتر راهنمایی کنید. ?
    مممونم.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      جناب طیبی عزیز قطعا با چنین مطالبی اطلاعات شما برای شروع این راه بیشتر میشود و نیاز است که همچنان دامنه اطلاعات و دانش خود را گسترش دهید تا نقشه راه بهتری برای خود تعریف کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  10. خداقوت
    خیلی ممنونم
    مطالب از نظر حجم و کیفیت، مفید و بدرد بخور هستن

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...