دامنه و هاست

معرفی انواتو مارکت

معرفی انواتو مارکت

در دنیای برنامه نویسان وب و طراحان سایت، انواتو (Envato) همچون صندوقچه جواهراتی است که هر چه که نیاز داشته باشید را در آن می‌توانید پیدا کنید. انواتو مجموعه بزرگی است که هر قسمت از آن به صورت تخصصی به ارائه خدماتی در یک زمینه خاص می‌پردازد. انواتو مارکت در این مجموعه همچون سنگ بنایی است که باقی مجموعه را روی خود نگه داشته است. اگر به دنبال هر چیزی در حوزه طراحی سایت باشید، هرچیزی که فکرش را بکنید از تم‌های وردپرسی گرفته تا حتی تصاویر و صداها، در انواتو مارکت آن را پیدا خواهید کرد.

تقریباً همه افرادی که در حوزه طراحی سایت فعالیت می‌کنند با امکانات بی نهایت زیاد و البته کاملاً کاربردی Envato market آشنایی کامل را دارند. اگر می‌خواهید از امکانات envato مارکت استفاده کنید، نیاز به خدمات ارزی سایت ایرانیکارت و خرید کارت اعتباری ارزی مانند مسترکارت و ویزا کارت یا حساب ارزی پی پال خواهید داشت. در ادامه به معرفی انواتو مارکت خواهیم پرداخت و با نحوه استفاده از خدمات envato نیز آشنا خواهیم شد.

انواتو مارکت چیست؟

انواتو مارکت چیست؟

انواتو مارکت (Envato Market) مجموعه‌ای از فروشگاه‌های مختلف است که همه خدمات مربوط به طراحی سایت را شامل می‌شود. envato market در واقع یکی از 9 زیر مجموعه اصلی شرکت envato در کنار زیرمجموعه‌های محبوبی همچون انواتو المنت و انواتو استودیو است. انواتو مارکت با بیش از 3.6 میلیون آیتم فروشی، بزرگ‌ترین بخش Envato محسوب می‌شود و خود شامل 7 فروشگاه تخصصی معروف همچون themeforest و codecanyon می‌شود.

زیر مجموعه‌های انواتو مارکت

همانطور که اشاره کردیم Envato market به 7 زیرمجموعه تقسیم می‌شود. این زیر مجموعه‌ها هر یک فروشگاه‌های بزرگ و بسیار کاربردی هستند که در زمینه تم و قالب وبسایت، کد، ویدیو، صدا، گرافیک، عکس و فایل‌ها سه بعدی فعالیت می‌کنند و در ادامه با مهمترین زیر مجموعه‌های نواتو مارکت آشنا می‌شویم.

  • Themeforest: اصلی‌ترین و معروف‌ترین فروشگاه Envato market که شامل تعداد زیادی تم و قالب آماده برای CMS های مختلف همچون وردپرس و جوملا در تعداد بیشماری دسته مختلف می‌شود.
  • Codecanyon: در کدکانیون می‌توانید به بیش از 30 هزار کد اسکریپت و پلاگین دسترسی داشته باشید.
  • Videohive: مجموعه‌ای بسیار کاربری از 1 میلیون ویدیو افکت و استوک فوتیج که علاوه بر کاربرد در طراحی سایت می‌تواند برای ساخت ویدیوهای جذاب نیز مورد استفاده قرار بگیرید. ویژگی این مجموعه دسته بندی بسیار گسترده آن است.
  • Audiojungle: 927 هزار قطعه موسیقی و صداهای مختلف در این فروشگاه برای شما آماده شده‌اند تا از آن‌ها برای ساخت شخصیت اختصاصی وبسایت خود استفاده کنید.
  • Graphicriver: 741 هزار فونت، لوگو، آیکون و … در هزاران دسته بندی متنوع
  • Photodune: هزاران تصویر استوک و حتی اختصاصی که برای هر کسب و کاری مناسب خواهند بود
  • 3docean: بیش از 70 هزار مدل پرینت سه بعدی به همراه CG های مختلف

مزایای خرید از انواتو مارکت

  • خرید از انواتو مارکت شما را منبع اصلی طراحی سایت متصل می‌کند
  • تنوع بی نهایت
  • قیمت بسیار پایین (امکان خرید از انواتو مارکت با تنها 2 دلار!)
  • دسته بندی‌های تخصصی
  • یک فروشگاه برای هر چیزی که در طراحی سایت نیاز دارید.
نحوه خرید از انواتو مارکت در ایران

نحوه خرید از انواتو مارکت در ایران

شما می‌توانید در ایران و با استفاده از خدمات ایرانیکارت، به راحتی هر چیزی که لازم دارید را از Envato market خریداری کنید. در اینجا ما به روش‌های مختلف خرید از انواتو مارکت اشاره می‌کنیم:

  • خرید از Envato market با ویزا کارت یا مستر کارت: شما می‌توانید با خرید ویزا کارت و یا خرید مسترکارت علاوه بر خرید از انواتو مارکت از سایت‌های دیگری مانند eBay و آمازون نیز خرید کنید.
  • خرید از انواتو مارکت با پی پال: حساب پی پال وریفای شده به شما امکان خرید از انواتو را می‌دهد. شما می‌توانید از طریق ایرانیکارت با افتتاح حساب پی پال یا شارژ حساب پی پال از تمامی خدمات انواتو و سایر سایت‌های خارجی استفاده نمایید.
  • خرید از Envato market با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت: ایرانیکارت می‌تواند به عنوان یک شرکت واسطه برای شما از انواتو خرید کند.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
معرفی سایت ثبت و خرید دامنه Dynadot
دامنه و هاست
معرفی سایت ثبت و خرید دامنه Dynadot
اگر قصد راه اندازی سایت دارید و به فکر خرید دامنه از سایت های خارجی می باشد، Dynadot می تواند یکی از گزینه های شما باشد. Dynadot یک سایت ثبت...
معرفی سایت جوکر (joker.com)  و نحوه خرید دامنه از آن
دامنه و هاست
معرفی سایت جوکر (joker.com) و نحوه خرید دامنه از آن
اولین اقدامی که پیش از راه اندازی یک سایت لازم است انجام دهید ثبت و خرید یک دامنه مناسب است. انتخاب دامنه مناسب می تواند به خوبی آینده ی کسب...
رزرو هاستل خارجی در سایت Hostelworld
مسافرت و مهاجرت
رزرو هاستل خارجی در سایت Hostelworld
امروزه هاستل ها نه تنها برای کسانی که به دنبال اقامت کم هزینه هستند بلکه برای کسانی که به دنبال ملاقات  با افراد جدید یا تجربه مکان های جدید هستند...