مستر کارت

مسترکارت طلایی ( mastercard gold ) چیست و چه مزایایی دارد؟

مسترکارت طلایی ( mastercard gold ) چیست و چه مزایایی دارد؟

مستر کارت، یک کارت اعتباری بانکی است که برای پرداخت‌های آنلاین و خرید از فروشگاه‌های خارجی و تراکنش‌های بین المللی استفاده می‌شود. مستر کارت (MasterCard) سطوح مختلفی دارد که سطح گلد یا طلایی آن از بالاترین میزان اعتبار برخوردار است. مستر کارت گلد (Gold MasterCard) بسیار مناسب افرادی است که می‌خواهند به کشورهای خارجی سفر کنند و در آنجا به خرید خانه یا ماشین بپردازند، بدون این که وجه نقد با خود به همراه ببرند و با خیالی آسوده بتوانند سفر کنند. با خواندن این مقاله به طور کامل می‌آموزید مستر کارت گلد چیست، چه مزایایی دارد و نحوه دریافت آن چگونه است؟

مستر کارت طلایی ( mastercard gold )

کارت‌های اعتباری مالی و بانکی مسترکارت دارای سطوح مختلفی هستند. این کارت‌ها بسته به نوع ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف، سطح بندی می‌شوند. یکی از نمونه‌های این سطوح، مستر کارت طلایی است. مسترکارت طلایی یکی از معتبرترین سطوح مسترکارت است. درواقع این کارت بهترین انتخاب برای افرادی است که می‌خواهند از سایت های خارجی خرید انجام دهند. همچنین در سفرهای خارجی خود از فروشگاه‌ها خرید یا خانه و ماشین اجاره کنند. با استفاده از مستر کارت‌ طلایی، نیازی به همراه داشتن وجه نقد نیست و می‌توانید با خیالی آسوده سفر کنید.

مستر کارت گلد یا طلایی (Gold) نوعی کارت اعتباری با سطح بالایی از اعتبار است که با استفاده از آن می‌توانید از خدمات و اعتبارات ویژه‌ای بهره‌مند شوید. همانطور که گفته شد مستر کارت دارای دو نوع کارت اعتباری و نقدی می‌باشد که کارت‌های اعتباری سطوح مختلفی دارند و بر اساس نوع و قابلیت‌های مختلف تقسیم‌بندی می‌شوند.

در میان دسته‌بندی‌های مختلفی که برای مسترکارت در نظر گرفته شده است، سطح گلد از بالاترین اعتبار ممکن برخوردار می‌باشد. انتخاب این سطح از مستر کارت مناسب‌ترین نوع برای افرادی است که می‌خواهند در سایت‌های خارجی اقدام به خرید کنند، به کشورهای خارج از ایران سفر و در آنجا به تفریح مشغول شوند. با این مستر کارت دیگر نیاز نیست با خود پول نقد به همراه داشته باشید و با همین کارت اعتباری می‌توانید به هر کشوری سفر و در آنجا پرداخت‌های خود را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: مستر کارت چیست؟

مسترکارت gold

مشخصات مسترکات گلد

یکی از ویژگی‌های مسترکارت گلد دارا بودن پشتیبانی تضمین شده و 24 ساعته است که 7 روز هفته هم پاسخگوی سوالات کاربران خود می‌باشد. این نوع کارت به خصوص برای کاربرانی که دائم به سایر کشورها مسافرت می‌کنند، بسیار ایده آل است. علاوه بر این مستر کارت طلایی بزرگترین پشتیبانی بانکی جهان را دارد و شما می‌توانید در صورت مسافرت به خارج از کشور از تمامی مزایای آن بهره‌مند شوید.

از دیگر ویژگی‌های مستر کارت گلد ارائه هدایای لوکس (Luxury Gifts) به کاربران خود می‌باشد. با این سرویس امکان خرید از بهترین و مطرح‌ترین برندها و فروشگاه‌های دنیا برای شما فراهم می‌گردد و می‌توانید از حراج برندهای محبوب دنیا با استفاده از مسترکارت طلایی استفاده کنید.

مشخصات مستر کارت گلد
دارای حساب بانکی مادام العمر
جهت انجام تراکنش‌های بین المللی
دارای حساب مادام العمر و اعتبار 2 ساله
قابلیت شارژ به صورت نامحدود
ارسال پیامک به ازای تراکنش‌های داخل ایران
دارای کد سوئیفت برای مبالغ بین المللی
دارای پایانه‌های فروش نامحدود
امکان استفاده در تمام POSهای متصل به MasterCard
قابلیت اتصال به کیف پول‌های الکترونیک
دارای چیپ الکترونیک برای افزایش امنیت کاری
امکان خرید به صورت آفلاین
امکان اجاره خودرو
امکان دریافت صورت حساب کاغذی

 

مزایای مستر کارت طلایی

یکی از ویژگی‌های مهم مسترکارت طلایی، پشتیبانی تضمین شده است. این نوع پشتیبانی شامل 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته می‌شود. به خاطر چنین ویژگی خاصی، این نوع کارت به خصوص برای تاجرانی که به طور مداوم در مسافرت هستند، بسیار ایده‌آل است. از طرفی مستر کارت طلایی یکی از بزرگترین شبکه‌های پشتیبانی بانکی در جهان را دارد. شما در صورت مسافرت به هر کشوری می‌توانید از مزایای آن استفاده کنید. هدایای لوکس (Luxury Gifts) از دیگر ویژگی‌های قابل توجه مستر کارت طلایی است.
با استفاده از این سرویس، امکان خرید اعتباری از معتبرترین برندهای جهان برای شما فراهم خواهد شد. از طرفی برخی از حراج‌های فصلی از برندهای گران‌قیمت دنیا با مسترکارت طلایی قابل استفاده هستند. برای اقامت در هتل‌های گران قیمت و یا اجاره منزل در حین مسافرت، اعتبار کارت مالی اهمیت زیادی دارد.
مسترکارت طلایی یکی از بالاترین میزان اعتبارات برای رزرو هتل‌ها و اجاره خانه در بیش از 3000 آژانس املاک در سراسر دنیا را دارد. متوسط اعتبار مسترکارت طلایی به ازای هر اقامت معادل 500 دلار آمریکاست.

مسترکارت طلایی همچنین امکان رزرو کلوب‌های ورزشی معتبر جهانی را فراهم می‌کند. باشگاه‌های معتبر گلف، تنیس و اسب دوانی از طریق این نوع کارت قابل دسترسی هستند.

سطح طلایی مسترکارت، یک مجله اختصاصی برای اعضا هم به چاپ می‌رساند. این مجله با نام لاکچری (LUXURY MAGAZINE) با تیتراژ محدود توزیع می‌شود. موضوعاتی مانند بررسی آثار هنری و راهنمایی‌هایی برای مسافرت و اخبار روز مد در این مجله مطرح می‌شوند.

mastercard gold

نحوه دریافت مستر کارت طلایی

نحوه صدور مسترکارت طلایی بسته به نوع حساب بانکی و ارزی و حتی محل اقامت شما متفاوت است. به همین خاطر بهتر است قبل از تهیه چنین کارتی از مراحل صدور و امکان دریافت آن اطلاعات کسب کنید. در پایان باید بدانید که با وجود مزایای زیادی که این سطح از مسترکارت به همراه دارد، ممکن است با نیازهای مالی شما هماهنگ نباشد. به همین علت باید انواع مختلف مسترکارت‌ها را با دقت بیشتری بررسی کنید و سطحی که دقیقا هماهنگ با نیازهای شماست، تهیه کنید.

برای دریافت مستر کارت گلد می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. دریافت مستر کارت گلد

کلام آخر

همراهان گرامی، در صورتی که می خواهید از مزایای این نوع کارت ارزی بهره‌مند شوید، می توانید با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت ، نسبت به خرید آنها اقدام کنید. اگر در مورده هزینه این کردیت کارت ها و نحوه خریدشان سوالی دارید می توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برگرفته از: luxurycard

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
مستر کارت مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟
مستر کارت
مستر کارت مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟
اگر تا کنون برای خرید به سایت های خارجی سری زده باشید. به این مورد برخورد کرده اید که در بخش پرداخت این سایت ها معمولا از شما اطلاعات حساب...
مسترکارت چگونه کار میکند
مستر کارت
مسترکارت چگونه کار میکند
آیا می خواهید با مزایای استفاده از مسترکارت آشنا شوید؟ آیا می خواهید بدانید MasterCard چگونه کار می کند؟ آیا می خواهید از اهمیت استفاده از مستر کارت در امور...
روش‌ های دریافت مستر کارت یا ویزا کارت رایگان
ویزا کارت
روش‌ های دریافت مستر کارت یا ویزا کارت رایگان
برای خرید از سایت‌های خارجی مثل خرید از آمازون و به طور کلی پرداخت ارزی در سایت‌های مختلف، مانند ثبت نام آیلتس، ثبت نام تافل و … معمولاً از انواع...