رفع لیمیت اکانت پی پال

رفع لیمیت حساب پی پال از طریق ایرانیکارت

پی پال (Paypal)، یکی از کیف پول‌های الکترونیک محبوب است که انجام تراکنش‌های آن به صورت آنلاین انجام می‌شود و امکان استفاده از آن تا حدودی برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر نمی‌باشد. به همین دلیل هم در صورت عدم رعایت برخی از نکات در زمان استفاده از پی پال، لیمیت شدن حساب پی پال شما را به همراه دارد. در این صورت خرید، شارژ حساب و برداشت از حساب پی پال برای شما امکان پذیر نمی‌باشد. معمولا لیمیت اکانت پی پال به دلیل حفظ امنیت حساب فرد انجام می‌شود.

اگر اکانت پی پال شما توسط ایرانیکارت افتتاح شده باشد و در حال حاضر از شما خواسته باشد که مدارک خود را جهت تایید هویت ارائه دهید، یا حتی این که حساب پی پال شما مسدود شده است، از طریق ایرانیکارت می‌توانید به رفع لیمیت اکانت پی پال اقدام کنید.

باز کردن اکانت مشتریان غیر ایرانیکارتباز کردن اکانت مشتریان ایرانیکارت 

رفع لیمیت اکانت پی پال

مراحل درخواست رفع لیمیت اکانت پی پال

ویدیوی معرفی ایرانیکارت
ثبت نام در سایت ایرانیکارت
ابتدا در پنل ایرانیکارت ثبت نام کنید.
ثبت درخواست
از قسمت سرویس‌ها، درخواست رفع لیمیت حساب پی پال را پر کنید.
تکمیل اطلاعات و پرداخت هزینه
مبلغ را به صورت ریالی پرداخت کنید.
رفع لیمیت حساب پی پال
در سریع‌ترین زمان ممکن حساب پی پال شما رفع لیمیت خواهد شد.

هم اکنون درخواست رفع لیمیت حساب پی پال دهید!

رفع لیمیت حساب پی پال در کوتاه‌ترین زمان ممکن

در صورتی که در زمینه رفع لیمیت پی پال و پرداخت هزینه آن سوالی دارید، با ما تماس بگیرید.

چگونه متوجه لیمیت اکانت پی پال شویم؟

در صورتی که حساب شما از سوی پی پال محدود شود یک ایمیل حاوی این خبر از سوی پی پال برای شما ارسال می‌شود. البته توجه داشته باشید که افراد سودجوی بسیاری نیز وجود دارند که برای کسب درآمد به صورت تقلبی این ایمیل را برای شما ارسال می‌کنند. بنابراین حتما از صحت ایمیل ارسال شده اطمینان حاصل کنید.

ساده ترین روش برای اطمینان این است که بررسی کنید ایمیل از سوی paypal@mail.paypal.com ارسال شده است یا نه. اما اگر به اطمینان بیشتری نیاز دارید می‌توانید به آدرس spoof@paypal.com ایمیل بزنید و از پشتیبانی پی پال درخواست کمک کنید. در نهایت می‌توانید وارد حساب پی پال خودش شوید و ببینید آیا امکانات شما محدود شده است یا نه!

رفع لیمیت حساب پی پال

لیمیت پی پال چیست؟

زمانی که حساب پی پال شما لیمیت یا محدود می‌شود، درواقع امکان انتقال یا دریافت پول برای شما دیگر وجود ندارد و به صورت اتوماتیک توسط سیستم پرداخت پی پال امکان انجام تراکنش وجود ندارد. یکی از دلایلی لیمیت اکانت پی پال، فعالیت غیر معمولی و مشکوک است که توسط پی پال تشخیص داده می‌شود.

پی پال در تمامی دنیا به این موضوع شناخته شده است که با هر فعالیت مشکوکی به راحتی حساب شما را مسدود می‌کند. زمانی که شما اکانت پی پال می‌سازید، در واقع این اجازه را به پی پال داده اید که در هر زمانی و به هر دلیلی اکانت شما را لیمیت کند. این مسدود کردن ها البته نقطه قوت پی پال نیز بوده و پی پال را به یکی از امن ترین روش های انتقالات مالی تبدیل کرده است.

اگر قصد خرید و فروش پی پال  را دارید و یا در حال حاضر نیز از پی پال استفاده میکنید، نیاز است که با شرایطی که پی پال (paypal) ممکن است حساب شما را مسدود نماید آشنا باشید. از آنجایی که در صورت لیمیت شدن حساب پی پال ، پروسه اصلاح مشکل ممکن است زمانبر و آزار دهنده باشد، پیش از این که چنین مشکلی پیش آید، با دانستن موارد زیر از وقوع آن پیشگیری کنید.

حداکثر محدودیت انتقال برای حساب پی پال

حساب های شخصی: 10000 دلار در هر تراکنش و 60000 دلار در هفته

حساب های تجاری: 60000 دلار در هر تراکنش و 250000 دلار در هفته

 

دلایل لیمیت شدن حساب پی پال

دلایل لیمیت حساب پی پال

  1. زمانی که پی پال شک کند که فردی که وارد حساب کاربری شما شده است، خود شما نیستید! در این زمان پی پال برای حفظ امنیت شما اکانت را بسته و برای شما ایمیل ارسال کرده و تا زمانی که از اجازه شما مطمئن نشود اکانت را باز نمیکند.
  2. زمانی که بانکی که از آن Debit card و یا Credit card تهیه کرده اید، اعلام نماید که کارت شما احتمالا و یا حتما به سرقت رفته است.
  3. اگر بانکی که از آن کارت اعتباری دریافت نموده اید، اعلام کند که شما احتمالا از راهی غیر مجاز درآمد دارید!
  4. استفاده از حساب پی پال برای پرداخت اشتراک سایت های پورنوگرافی
  5. استفاده از پی پال برای خرید مواد مخدر
  6. واریز شدن مبلغ قابل توجهی به یک اکانت، پس از ایجاد یک حساب کاربری تازه! پی پال چنانچه شما به تازگی یک اکانت ساخته باشید و مبلغ قابل توجهی به این اکانت تازه تاسیس وارد شود، آن را تا کسب اطمینان از قانونی بودن انتقال مالی لیمیت میکند!
  7. اگر اکانت شما مدت ها باشد به روز نشده باشد و تراکنش مالی آن صفر باشد.
  8. زمانی که اکانت شما ساخته شده اما پس از مدتی همچنان Verify نشده باشد.
  9. چناچه شخصی حقوقی و یا حقیقی برای پی پال گزارشی از شما ارسال نماید که در آن تایید شده است شما فعالیت غیر قانونی انجام میدهید.
  10. زمانی که مبلغی به حساب شما وارد میشود که بسیار بیشتر از میانگین معمول تراکنش های حساب شما است.
  11. در صورت بی احترامی به کارکنان و پشتیبانی پی پال! در صورتی که زمانی که نیاز به پشتیبانی دارید، با کارکنان پی پال به هر صورتی از جمله تلفن و ارسال تیکت تماس بگیرید، در صورتی که برخورد نامناسب یا خشن با کارکنان پی پال داشته باشید حساب شما برای همیشه بسته خواهد شد.
  12. زمانی که پی پال شک کند که شما بیش از یک حساب شخصی دارید، تمام حساب های شما را مسدود میکند.
  13. زمانی که کسی به خاطر معامله با شما، از پی پال شکایت نماید.
  14. زمانی که شما تقاضای برگشت پول و لغو معامله ای که از طریق پی پال انجام داده اید را، پیش از پی پال به بانک خود ارسال نمایید.
  15. زمانی که پی پال شک کند شما از ترفند هایی استفاده مینمایید تا کارمزد های پی پال را پرداخت نکرده و یا کاهش دهید.
  16. زمانی که پی پال شک کند که شما به عنوان دلال عمل کرده و خود واسطه پرداخت افراد دیگری هستید.
  17. زمانی که سایت شرکت و یا شخص شما، مطالبی را در بر داشته باشد که مطابق سیاست های پی پال نیست. برای مثال سایت هایی که ترویج خشونت انجام میدهند.
  18. زمانی که پی پال متوجه شود شما از اکانت پی پال برای خرید های غیر قانونی مانند خرید مجلات پورنوگرافی غیر قانونی استفاده میکنید.
  19. زمانی که شما مشکلات درون سیستمی را پیش از مطرح کردن با خود پی پال از مراجع قانونی پیگیری میکنید. برای مثال چنانچه از فروشنده ای که اکانت پی پال دارد شاکی هستید، شکایت خود را قبل از پی پال با پلیس مطرح میکنید.
  20. چنانچه پی پال شک کند که شما از اکانت خود مجموع خرید هایی دارید که میتوانند مواد اولیه برای ساخت محصولی غیر قانونی باشند.
  21. زمانی که از کارت Debit شما در کشوری دیگر و یا منطقه ای دیگر استفاده شود. برای مثال ممکن است شما به کشوری دیگر سفر کنید و به هنگام استفاده از کارتتان در کشوری دیگر، پی پال شک را بر دزدیده شدن کارت شما بگذارد و حساب شما را مسدود کند.
  22. زمانی که فردی از شما و یا شما از فردی به پی پال شکایت کرده باشید و پی پال شما را مقصر تشخیص دهد.
  23. زمانی که در پرداخت های خود در موعد مقرر (به خصوص سایت eBay) تاخیر نمایید.
  24. شما از یک اکانت Verify نشده استفاده نمایید.
  25. از طرف پی پال با شما تماس تلفنی گرفته شود و تلفن مسدود بوده و یا کسی پاسخگو نباشد.
  26. زمانی که پی پال تشخیص دهد شما احتمالا یک قربانی هستید! برای مثال زمانی که احساس کند شما در وبسایتی بر گزینه ای کلیک کرده اید که نمیدانستید از حساب شما مبلغ کسر میگردد.
  27. از خانه و یا مکانی به حساب پی پال خود متصل شوید که در آن مکان فردی حساب پی پال لیمیت شده داشته باشد.
  28. از مکانی به حساب پی پال خود متصل شوید که قبلا هرگز از آن مکان به حساب خود وارد نشده اید.
  29. پی پال شک کند که شما عضو خانواده ای هستید که در آن خانواده سابقه فعالیت غیر قانونی در پی پال وجود داشته است.
  30. زمانی که پی پال فعالیت اقتصادی شما را با ریسک بسیار بالا برآورد نماید. چه این ریسک به خود شما آسیب بزن و چه پی پال و مخاطبان پی پال.
  31. شماره تلفنی که در اکانت خود ثبت میکنید، پیش از آن برای حسابی دیگر در پی پال ثبت شده باشد.
  32. شما مطالبی علیه پی پال در مکان های عمومی منتشر کنید و یا تبلیغات منفی علیه پی پال داشته باشید.
  33. مشخصات فردی و آدرس شما شباهت زیادی به اکانتی دیگر داشته باشد.
  34. چنانچه پی پال از شما تقاضای اطلاعاتی کند و شما آن اطلاعات را در اختیار نگذارید.
  35. شما از کافی نت یا مکانی مشابه وارد حساب پی پال خود شوید.
  36. چنانچه پی پال متوجه شود شما از وی پی ان و یا ابزار مشابه استفاده می‌کنید.
  37. شما از پی پال برای ارسال پول به کشور هایی استفاده نمایید که پی پال در آن فعالیت ندارد.
  38. زمانی که تراکنش و بالانس مالی حساب شما به قدری بالا باشد که شما را تبدیل به سوژه ای مناسب جهت کلاهبرداری و دزدی کند.
  39. در طول 24 ساعت بیش از 2500 دلار تراکنش داشته باشید.

حساب پی پال

آموزش رفع لیمیت اکانت پی پال

بعد از اینکه اطمینان حاصل کردید که اکانت پی پل ما لیمیت شده است، با توجه به اینکه ایران از سوی این کمپانی تحریم شده است، باید درخواست رفع لیمیت حساب را برای شرکت خدمات ارزی که افتتاح حساب شما را انجام داده است، ارسال نمایید. همچنین شرکت ایرانیکارت با وجود کارشناسان متخصص و با تجربه در این زمینه آماده است تا در مواقع بروز چنین مشکلی، رفع لیمیت پی پال شما را انجام دهد.

در این حالت برای رفع لیمیت اکانت پی پال باید مدارک هویتی نظیر استیتمنت کارت به پی پال ارائه شود تا بار دیگر هویت شما مورد تایید قرار گیرد.

توجه : با استفاده از شماره‌های موجود در سایت پی پال نمی‌توانید درخواست رفع لیمیت حسابتان را داشته باشید. تنها روش برقراری ارتباط با پشتیبانی پی پال برای رفع لیمیتی، آدرس ایمیلی است که پیشتر در اختیارتان قرار دادیم.

نکته مهم : در صورتی که رفع لیمیت اکانت پی پال با موفقیت انجام نشود، موجودی حساب شما سوخت شده و از دسترس شما خارج می‌شود. بنابراین مراقب آنچه که با حساب پی پالتان انجام می‌دهید، باشید.

همراهان عزیز اگر فرآیند رفع لیمیت اکانت پی پال نتیجه‌بخش نبود، می‌توانید با یک آدرس ایمیل جدید، یک حساب جدید باز کنید.

سوال خود را از ایرانیکارت بپرسید.

سوالات متداول کاربران

لیمیت اکانت پی پال به دلیل محدود شدن امکانات حساب شماست و در صورت لیمیت شدن اکانت شما قادر به برداشت از حساب، شارژ حساب، خرید و … نخواهید بود.

ارائه یوزر و پسورد ایمیل متصل به اکانت پی پال، نام و فامیل استفاده شده و شماره کارت متصل به پی پال و یوزرنیم، پسورد و آی پی vps الزامی است.

خیر این امکان وجود ندارد.

هزینه رفع لیمیت برای باز کردن اکانت لیمیت شده پی پال مشتریان ایرانیکارت 10 دلار و برای مشتریان غیر ایرانیکارت 45 دلار است.

شما هم به جمع هزاران کاربر ایرانیکارت بپیوندید.

نسبت به رفع لیمیت حساب پی پال خود اقدام نمایید.

در کمترین زمان ممکن در ایرانیکارت ثبت نام و حساب پی پال خودتو رفع لیمیت کن!
ثبت نام در ایرانیکارت در کمتر از ۵ دقیقه
آیا اطلاعات این صفحه مفید بود ؟
رفع لیمیت اکانت پی پال
3 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟