متفرقه

سیم کارت های بین المللی

سیم کارت های بین المللی

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده است که برای سفر درخارج ازکشور چگونه میتوانید با آشنایان و نزدیکان خود درسایر کشورها یا حتی در ایران تماس برقرار کنید و یا شاید ازخود پرسیده اید چگونه میتوانم در خارج از کشور از بسته های اینترنتی با تعرفه های مناسب بهره مند شوم؟ همانطور که میدانید در دنیای امروز که به شدت با قدرت روز افزون ارتباطات ، رسانه ها و شبکه های جهانی روبرو شده است نبود این شبکه و نداشتن ارتباطات به ویژه در سفر بسیار طاقت فرسا و یا حتی نشدنی است.ما به عنوان یک شهروند در این دنیای بدون مرز ، نیازمند رابطه با دیگر شهروندان در سایر مناطق و یا نیازمند شبکه های اینترنتی هستیم. می دانید که امروزه بدون اینترنت زندگی ها مختل و کند پیش می رود.پس اگر قصد سفری به خارج از کشور را دارید و دغدغه شما هم داشتن فضا و وسیله  ارتباطی مناسب با خویشان و نزدیکانتان است و یا همانند کشور خودمان نیازمند بسته های اینترنتی در خارج ازکشور هستید و نمیدانید که چگونه ممکن می شود  ، با این مقاله همراه باشید. قصد داریم شما را در این مقاله با یکی از شبکه های بین المللی ارائه دهنده خدمات سیمکارت های بین المللی به نام worldsim آشنا کنیم.

معرفی سیم کارت های بین المللی worldsim

این سیم کارت های بین المللی worldsim به عنوان یک شبکه بین المللی ارائه دهنده خدمات بین المللی در نظر گرفته می شوند که در ۲۰۰ کشور خدمات آنتن دهی خود را ارائه میدهد بدین صورت که پس از  ارتباط گیری از سیستم های مخابراتی بومی و محلی هر منطقه ای ، ارتباطات لازم را برقرار می نماید.

سیم کارت های بین المللی

ویژگی های سیم کارت های بین المللی worldsim

این شبکه به صورت خلاصه دارای ویژگی های زیر است:

  1. پوشش شبکه در بيش از 220 کشور جهان
  2. تماسهاي  رايگان در بيش از 90 کشور دنيا (شامل اتحاديه اروپا و آمريکا)
  3. با پيش شماره انگلستان 0044
  4. خريد به صورت اينترنتي و بدون بروکراسي اداري دست و پا گير
  5. قابليت افزايش اعتبار بدون واسطه از طريق اينترنت
  6. داراي شارژ اوليه 2 دلاري
  7. سیم کارت بین المللی با شبکه های GSM|۳G|۴G   امکان استفاده از اینترنت در بیش از ۹۰ کشور
  8. صرفه جویی در ۸۰%   تماسهایتان اعم از تماس ارسالی , تماس دریافتی و ارسال SMS
  9. بی نیازی از داشتن سیم کارت های اعتباری متعدد در خارج از کشور
  10. رومینگ بین المللی و كاملاً رایگان در بیش از 90 كشور  در جهان
  11. امکان شارژ از طریق مسترکارت و ویزاکارت از داخل سایت worldsim
  12. امکان ریجستر کردن گوشی های هوشمند بدون هزینه در این شبکه

این سیم کارت های  فاقد تاریخ انقضاء بوده ولی در صورت استفاده ننمودن سیم کارت درمدت زمان طولانی غیر فعال خواهد شد. پس هرزچندگاهی استفاده از آن ها را پیشنهاد میدهیم.
باید گفت که این سیم کارت ها به دلیل عدم آنتن دهی در ایران امکان  برقراری و استفاده از اس ام اس و اینترنت را در ایران ندارند پس اگربرای دریافت پیامک یا تماس با خارج ازکشور در ایران،  قصد خرید این سیم کارت را دارید ، بهتر است که از این اقدام صرفه نظر نمایید ولی برای ارتباط از خارج ازکشور و آنتن دهی در این کشور ها مناسب هستند.

شارژ سیم کارت های بین المللی worldsim

سیم کارت های ارائه شده در مجموعه ایرانیکارت با پیش شماره انگلستان 0044 ارائه میشوند .برای خرید این  سیم کارت های بین المللی worldsim و همچنین  شارژ آن ها میتوانید از  مجموعه ایرانیکارت کمک بگیرید.ایرانیکارت در کمترین زمان ممکن و کم ترین قیمت، سیم کارت را درب منزل شما در هرجای ایران به شما تحویل میدهد. برای ارسال درخواست شارژ و خرید این سیم کارت بین المللی می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

خرید سیم کارت های بین المللی worldsim

همراهان گرامی اگر در رابطه با هزینه خرید سیم کارت های بین المللی worldsim سوالی دارید، می توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام با این سیمکارت میشه برای ثبت نام در سایت هایی که ایران رو تحریم کردن و نیاز به شماره همراه برای ثبت نام دارد استفاده کرد؟

    ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و درود
      به دلیل عدم آنتن دهی در ایران امکان استفاده از این سیم کارت در داخل ایران وجود ندارید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...