مسافرت و مهاجرت

سفر با یک حرکت در وب سایت ویگو (wego.com)

سفر با یک حرکت در وب سایت ویگو (wego.com)

آشنایی با وب سایت ویگو

با یک حرکت و در یک وب سایت تمام نیازهای مسافرتی خود را برطرف کنید و هر اطلاعاتی که لازم دارید را بیابید. وب سایت ویگو (wego.com) است که سرویس‌های مسافرتی در اختیار شما می‌گذارد. می‌توانید به طور رایگان در این وب سایت ثبت نام نموده و عضو آن شوید. گزینه‌هایی که در وسط صفحه‌ی اول به چشم می‌آیند، پرواز و هتل هستند. همان گونه که از اسمشان مشخص است، انتخاب هریک از این گزینه‌ها امکانات مربوطه را در اختیار شما می‌گذارد. آیا زمان یا مکان خاصی را مد نظر دارید؟ اگر جوابتان مثبت است می‌توانید از طریق این دو گزینه آغاز سفر خود را کلید بزنید. ابتدا یک پرواز مناسب پیدا کنید. بعد از خرید بلیط چه یک طرفه و چه با بازگشت، می‌توانید برای انتخاب  هتل خود تصمیم گیری کنید. قیمت‌ها را محدود کنید تا هتل مورد علاقه و معقولتان را بیابید.

اما اگر از ابتدا جوابتان منفی بود چه؟ شاید نمی‌دانید به کجا سفر کنید. در این حالت به قسمت راهنمای مسافرین مراجعه کنید تا از همکاری کارشناسان این شرکت بهره‌مند شوید. اما این راهنمایی از چه طرقی انجام می‌شود؟ شاید یکی از هوشمندانه ترین روش‌های ارائه شده برای انتخاب، یک‌ کوییز است. در این روش از شما چند سوال روانشناسی پرسیده می‌شود و بر اساس رنگ شخصیت شما یک سفر به شما پیشنهاد می‌شود در این بخش همچنین موارد دیگری دیده می‌شود که می‌توانند در انتخاب شما تاثیر گذار باشند. بخش خاطرات س.فر که از کاربران به جای مانده اند بسیار انتخاب شما را مورد تاثیر قرار می‌دهد. همچنین گزینه‌هایی مثل برترین‌ها. هفت شهر برتر جهان. 10 شهر برتری که در سال 2018 باید ببینید. کارت پستال‌های زیبایی نیز در اینجا موجود است تا بر دید مخاطبین تاثیر مثبتی بگذارند.

وب سایت خرید و رزرو بلیط هواپیما و هتل ویگو

مزایای وب سایت ویگو ( wego )

همه مسافران و گردشگرانی که به دنبال خرید بلیط هواپیما هستند می توانند ازطریق سایت ویگو اقدام کنند. این وب سایت مزایایی دارد که معمولا به محض ورود به آن متوجه آن خواهند شد. اگر شما هم به دنبال خرید بلیط هواپیما هستید می توانید از طریق سایت ویگو اقدام کرده و با مزایای آن آشنا شوید.

  • امکان جستجوی بلیط چارتری در تمام شرکت های هواپیمایی
  • امکان مقایسه قیمت بلیط هواپیما
  • امکان خرید آنلاین و رزرو بلیط هواپیما
  • امکان مشاهده نظرات کاربران و ثبت نظر جدید
  • مشاهده تصاویر متنوع از هتل ها و اقامتگاه ها
  • داشتن اپلیکیشن موبایل
  • چندزبانه بودن برای گردشگران بین المللی جهان

اپلیکیشن ویگو

معایب سایت ویگو

بدون شک هر وب سایتی علاوه بر مزایایی که دارد دارای معایبی نیز می باشد. سایت ویگو نیز از این قضیه مستثنی نیست. شما می توانید با شناخت کافی نسبت به مزایا و معایب این وب سایت اقدام به خرید یا رزرو بلیط هواپیما و هتل کنید. مهمترین معایب این وب سایت شامل گزینه های زیر می باشند:

  • به دلیل تحریم ها امکان دسترسی به این وب سایت وجود ندارد.
  • مقایسه قیمت پروازها فقط در تاریخ محدودی قابل نمایش هست.
  • پشتیبانی فروش بلیط هواپیما در ساعات اداری به صورت تلفنی و پس از آن از طریق ایمیل انجام می شود.
  • گزینه هشدار قیمت این وب سایت هنوز کار نمی کند.

در پایان باید اشاره کنم که این وب سایت یک موتور جست و جوی قوی دارد که در واقع وقتی از طریق آن اقدام به جست و جو می‌کنید. در واقع موتور جست و جو چندین وب سایت دیگر را نیز میگردد موارد خواست مخاطب به آسودگی برآورده گردند.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...