مسافرت و مهاجرت

رزرو هاستل خارجی در سایت Hostelworld

رزرو هاستل خارجی در سایت Hostelworld

امروزه هاستل ها نه تنها برای کسانی که به دنبال اقامت کم هزینه هستند بلکه برای کسانی که به دنبال ملاقات  با افراد جدید یا تجربه مکان های جدید هستند گزینه مناسبی است. تعداد زیادی از هاستل ها و پلتفرم های رزرو وجود دارد. در صورتیکه قصد مسافرت به خارج از کشور دارید و به دنبال رزرو هتل خارجی یا خرید بلیط هواپیما از سایت های خارجی هستید می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید. در این مقاله به بررسی سایت رزرو هاستل Hostelworld می پردازیم.

Hostelworld چیست؟

Hostelworld بزرگترین وب سایت جهان برای رزرو هاستل ها و اقامتگاه ها است. اگر در گذشته قصد رزرو هاستل خارجی را داشته باشید حتما به این سایت برخورد کرده اید. این سایت لیستی از 36000 هاستل در 170 کشور جهان دارد. Hostelworld یک مرجع قانونی و قابل اعتماد برای رزرو و اجاره هاستل خارجی است. این سایت دارای میلیون ها کامنت که توسط کاربران سایت و مهمان های هاستل ایجاد شده است.

آیا  سایت Hostelworld قابل اعتماد است؟

بله، Hostelworld قابل اعتماد و قانونی است و رزرو از طریق یک پلتفرم ایمن است. این پلتفرم دارای یک درگاه پرداخت ایمن است، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد جزئیات کارت اعتباری و ایمنی رزروهای شما نیست. علی رغم مخاطبان عظیم وب سایت، آنها سیستم خوبی دارند که کمک می کند تا از رزرو بیش از حد و سایر موارد مشترک رزرو جلوگیری کنند.

سایت Hostelworld

چگونه می توان از Hostelworld استفاده کرد؟

Hostelworld یک بستر بسیار ساده و سر راست است. برای تهیه لیست جامع هاستل ها، باید مکان مورد نظر و تاریخ سفر خود را وارد کنید. شما می توانید آنها را با توجه به قیمت های آنها و همچنین رتبه دیگر کاربران Hostelworld فیلتر کنید.

نکته در مورد رزرو خوابگاه های دارای بهترین امتیاز: حتما تعداد نظرات کاربران را بررسی کنید. مواقعی وجود دارد که یک هاستل رتبه خوبی کسب کرده اما فقط تعداد کمی از بازخوردها ایت رتبه را دریافت کرده است. همچنین بهتر است نظرات باقی مانده از سایر کاربران را بخوانید تا بدانید کدام یک از موارد واقعا ترجیح شما برای انتخاب است.

به دنبال ارزان ترین هاستل ها هستید؟ اگر هنگام رزرو از فیلتر قیمت استفاده می کنید، توصیه می کنیم برای بررسی لیست قیمت کامل آنها به صفحه هاستل مراجعه کنید. Hostelworld معمولاً ارزانترین نرخ موجود را نشان می دهد و ممکن است ویژگی های این پیشنهاد متناسب با آنچه شما نیاز دارید، نباشد.

هنگامی که وارد صفحه هاستل انتخاب شده خود می شوید، به شما این امکان داده می شود که نه تنها رتبه کلی بلکه رتبه بندی در هر گروه (امنیت، موقعیت مکانی، کارکنان، جو و پاکیزگی) را نیز بررسی کنید و قبل از رزرو یک دید بهتر به شما ارائه می دهد. در حالی که همه جزئیات لازم و امکانات را ذکر می کنند مواردی وجود دارد که اطلاعات با آنچه در دسترس است متفاوت است. چرا؟ هاستل فقط امکانات خود را اضافه کند. به عنوان مثال وقتی آنها دیگر صبحانه نمی دهند، این اطلاعات را به روز نمی کنند. بنابراین علاوه بر مطالعه نظرات، پیشنهاد می شود قبل از رزرو، در مورد هاستل منتخب خود تحقیق بیشتری کنید.

سایت رزرو هاستل در خارج از کشور

فرآیند رزرو Hostelworld

رزرو از طریق Hostelworld آسان است. تنها کاری که شما باید انجام دهید اینست که تمام جزئیات لازم وارد کنید مانند:

  • مقصد
  • خاصیت مورد نظر (هاستل مورد نظر شما!)
  • تعداد مهمانان (فقط شما یا با دوستان؟)
  • و تعداد شب (با تاریخ ورود و تاریخ خروج)

نکته مهم اینکه لطفا اطلاعات مربوط به رزرو خود را دو بار بررسی کنید تا در آخر تاریخ، هاستل یا تعداد شب ها را اشتباه رزرو نکنید. پس از تکمیل همه موارد از شما خواسته می شود که جزئیات پرداخت را وارد کرده و رزرو خود را تأیید کنید. در اینجا شما 2 گزینه دارید:

1- رزرو غیر انعطاف پذیر – قابل استرداد نیست: اگر تصمیم به لغو رزرو خود دارید، سپرده شما قابل استرداد نیست.
2- رزرو انعطاف پذیر استاندارد: سپرده شما محافظت می شود بنابراین در صورت انصراف می توانید از آن برای رزرو دیگری استفاده کنید. برای هر مهمان فقط 1.00 یورو، سپرده شما محافظت می شود ، بنابراین در صورت انصراف می توانید در مدت 6 ماه دیگر از آن استفاده کنید تا یک رزرو دیگر انجام دهید. هرگونه هزینه خدمات قابل استرداد نخواهد بود.
توجه داشته باشید که برخی از هاستل ها 4 گزینه رزرواسیون ارائه می دهند:

  • لغو رزرو رایگان
  • رزرو انعطاف پذیر
  • رزرو غیر انعطاف پذیر
  • رزرو غیر قابل استرداد

فقط با پرداخت یک هزینه اضافی کوچک می توانید رزرو خود را منعطف نگه دارید. بدیهی است که شما به عنوان یک گردشگر، می‌خواهید حتی 1 یورو را پس انداز کنید. بنابراین بهترین توصیه ما این است که برای تاریخ هایی که 100٪ در مورد آنها اطمینان دارید رزرو غیر قابل استرداد کنید. البته برای تاریخ ها و شهرهای شلوغ، معقول است که رزرو انعطاف پذیر انجام دهید.

اجاره هاستل

برای پرداخت ممکن است از یک کردیت کارت معتبر یا دبیت کارت استفاده کنید. البته Hostelworld ویزا، ویزا دلتا، مسترکارت، ویزا الکترونی، JCB و Laser نیز می پذیرد. شاید این سوال پیش آید که آیا می توانید با پی پال پرداخت کنید؟ خیر نمی توانید. Hostelworld پرداخت با پی پال را قبول نمی کند. خوب است بدانید که برخی از هاستل ها مالیات توریستی را در قیمت می گیرند، برخی دیگر اینگونه نیستند. توجه کنید و ببینید که چه نوع هزینه ای را شامل می شود و چه چیزی نیست. هزینه اضافی معمولی می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • مالیات گردشگری
  • هزینه نگهداری چمدان
  • صبحانه اضافی
  • حوله و ملحفه شامل نمیشود

لطفا توجه داشته باشید که این هیچ ارتباطی با سایت Hostelworld به عنوان یک بستر رزرو ندارد. خود هاستل تصمیم می گیرد که آیا خدمات، مالیات و هزینه را در قیمت گنجانده است یا خیر.

تضمین بهترین قیمت

آیا می دانید Hostelworld دارای بهترین ضمانت قیمت است؟ بنابراین حتی اگر در وب سایت های مختلف قیمت ارزان تری پیدا کردید، باز هم می توانید با همان قیمت در Hostelworld رزرو کنید.

ضمانت بهترین قیمت

اگر در هر وب سایت دیگری رزرو ارزان تری پیدا کنید، ما این تفاوت را به شما بازپرداخت خواهیم کرد.

ممکن است این سؤال پیش آید که آیا Hostelworld ارزانترین پلتفرم برای رزرو هاستل های خارجی است؟ این سایت یک راهنمای صادق و کامل است و پاسخ این است. هیچ ارزانترین پلتفرم رزرو برای هاستل ها و هتل های خارج از کشور وجود ندارد. چرا؟ زیرا خود هاستل ها قیمت هر پلتفرم رزرو را تعیین می کنند. بنابراین شما می توانید قیمت های دیگر را بررسی کنید و به Hostelworld اطلاع دهید. آنها قیمت را مطابقت داده و تفاوت را پس می دهند.

آیا تجربه استفاده از هاستل در خارج از کشور را دارید؟ آیا تاکنون از طریق سایت Hostelworld رزرو انجام داده اید؟ تجربیات خود را در قسمت نظرات با ما درمیان بگذارید.

رزرو هاستل خارجی در سایت Hostelworld
امروزه هاستل ها نه تنها برای کسانی که به دنبال اقامت کم هزینه هستند بلکه برای کسانی که به دنبال ملاقات  با افراد جدید یا تجربه مکان های جدید هستند...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...