خرید کالا از سایت های خارجی

خرید لباس از سایت آمازون

خرید لباس از سایت آمازون

خرید لباس از سایت آمازون ممکن است برای خیلی از افراد دور از ذهن باشد. این سایت آمریکایی، فروشگاهی آنلاین و معتبر در جهان است. در سراسر جهان افراد از سایت Amazon خرید کرده و کالا را درب منزل خود دریافت می کنند. اما این سایت برای ایرانیان ارسال مستقیم به داخل کشور ندارد. به علاوه برای پرداخت خرید از سایت آمازون نیاز به یک کردیت کارت مثل ویزا کارت یا مسترکارت است. همچنین می توان برای خرید پرداخت پی پال انجام داد. اما نه این کارت ها و نه حساب پی پال برای ایرانیان صادر نمی شوند. حداقل نه به طور مستقیم! اما خرید از آمازون در ایران غیر ممکن نیست. ایرانیکارت به عنوان یک سایت خرید از آمازون را برای ایرانیان ممکن کرده. در این مقاله همراه ما باشید.

خرید لباس از سایت آمازون

سایت amazon یکی از معتبر ترین ارائه دهندگان انواع لباس است. از محصولات فروشگاه های معتبر تا برند های معروف، در این سایت عرضه می شوند. با توجه به این که amazon سایت معتبری است، همه ی کاربران به اصل بودن کالای عرضه شده در این سایت اطمینان دارند. اعتبار سایت آن را بین 4 کمپانی فناوری دنیا قرار داده. یعنی بعد از گوگل، اپل و فیس بوک. امازون بزرگترین فروشگاه دنیا از نظر درآمد است. این سایت در کنار لباس انواع کالا ها را به فروش می رساند. در سایت آمازون می توانید از مواد غذایی گرفته تا لوازم الکترونیک و اتوموبیل سواری پیدا کنید. یکی دیگر از دلایل شهرت امازون را میتوان تنوع محصولات آن نیز دانست.

یکی دیگر از سایت هایی که می توانید برای خرید لباس از برندهای معتبر استفده کنید سایت asos است. این سایت انگلیسی ارائه دهنده انواع لباس می باشد. برتری این سایت نسبت به امازون، امکان دریافت کالا در ایران است! این سایت برخلاف رقیب آمریکایی خود، برای ایران خدمات ارسال کالا ارائه می دهد. برای مطالعه بیشتر خرید از سایت های خارجی با کارت شتاب را مطالعه کنید.

سایت خرید از آمازون

ایرانیکارت یک سایت خرید از آمازون است! یعنی یکی از خدماتی که این شرکت ارائه می دهد، خرید از سایت آمازون می باشد. همان طور که اشاره شد، سایت amazon کالا را به ایران ارسال نمی کند و برای پرداخت خرید در آن نیاز به کارت اعتباری خارجی است. این شرایط برای بیشتر ایرانیان سدی است که نمی توانند پشت سر گذارند. اما با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت می توانید براحتی خرید از سایت amazon داشته باشید. برای خرید، درخواست خود را همین الان در پنل کاربری خود در ایرانیکارت ثبت نمایید. یا از طریق دکمه ی زیر درخواست خود را برای کارشناسان ارسال نمایید.

خرید از آمازون

پیش از ثبت درخواست به خاطر داشته باشید که از طریق محاسبه گر سایت، هزینه خرید خود را حساب کنید. پس از اینکه درخواست شما ثبت شد، کارشناسان ایرانیکارت آن را بررسی می نمایند. سپس در صورت امکان، خرید شما به انجام خواهد رسید. پرداخت کالای شما انجام میشود. کالا در آدرس خارج کشور توسط ایرانیکارت دریافت می گردد. سپس در ایران درب منزل به مشتری تحویل داده می شود. در صورتی که درخواست شما برای خرید از سایت آمازون رد شود، وجه واریزی شما طی یک الی سه روز کاری به شما برگردانده خواهد شد.

چطور از سایت آمازون خرید کنیم؟

در این سایت خرید از آمازون به صورت زیر انجام می گیرد:

  • در سایت ایرانیکارت یک حساب کاربری ایجاد کنید. یا به حساب کاربری خود وارد شوید.
  • از منوی سمت راست گزینه پرداخت در سایت خارجی را انتخاب نمایید.
  • روی درخواست کلیک کنید.
  • روی گزینه خرید های عمومی کلیک کنید.
  • فیلد های خواسته شده را تکمیل نمایید. روی گزینه قوانین سایت را پذیرفته ام کلیک کنید.
  • پس از انتقال به درگاه پرداخت، پرداخت خود را تکمیل کنید.

سایت amazon

ایرانیکارت خرید از سایت آمازون را برای شهروندان ایرانی ساده تر کرده. آیا شما از این سایت خرید از آمازون داشته اید؟ به نظر شما بهترین شیوه برای خرید از سایت amazon چیست؟ تجربیات و سوالات خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک گذارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
خرید از آمازون با پی پال
حساب های بین المللی
خرید از آمازون با پی پال
آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین جهان است که محبوبیت زیادی بین افراد مختلف دارد و روش‌های متنوعی برای پرداخت کاربران در سایت خود گذاشته است. اگر شما دارای حساب...
خرید لباس از سایت آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
خرید لباس از سایت آمازون
خرید لباس از سایت آمازون ممکن است برای خیلی از افراد دور از ذهن باشد. این سایت آمریکایی، فروشگاهی آنلاین و معتبر در جهان است. در سراسر جهان افراد از...
قوانین فروش کتاب در آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
قوانین فروش کتاب در آمازون
حتما می‌دانید که آمازون فعالیت خود را با فروش کتاب آغاز کرد و از این طریق توانست در همان اولین سال شروع کار خود، سود بسیار زیادی کسب کند. فروش...