بازی ها

خرید لایسنس فیفا 20

خرید لایسنس فیفا 20

فیفا نقطه تلاقی علاقه به فوتبال و علاقه به بازی های ویدئویی است. اولین سری Fifa در سال 1993 منتشر شد و پس از آن به صورت سالانه ورژن جدید آن به بازار عرضه می گردد. جدید ترین سری این بازی، فیفا 20 می باشد که 24 سپتامبر 2019 مصادف با 2 مهر 1398 منتشر می شود. و اگر شما یکی از علاقمندان به این بازی هستید، احتمالاً برای تجربه ی این بازی لحظه شماری می کنید. پیش از پرداخت ارزی در این مقاله همراه ما باشید تا فیفا 20 را با جزئیات بررسی کنیم.

بررسی فیفا 20

نقات قوت فیفا 20

  • آستانه سرعت بازی بالاتر:

در سری های قبل، بازیکنانی که سرعت بالاتر یا مهارت های بهتری داشتند، از بقیه بازیکنان متمایز نبودند. حتماً به خاطر دارید که در فیفا 19 سرعت دفاع ناچیز بود! این قضیه آزار دهنده بود با توجه به نقش به سزایی که دفاع می تواند در نتیجه بازی داشته باشد. خوشبختانه، کمپانی EA نسبت مناسب را پیدا کرده و این مشکل در fifa 20 بر طرف شده. محمد صلاح و لیونل مسی، هنوز هم دفاع های کند را به سادگی رد می کنند. پس بدیهی است که کسی دفاع باشد، باید کمبود سرعت و مهارت بازیکن خود را با پیش بینی حرکات جبران کنند.

  • فیزیک منطقی تر توپ در فیفا 20:

در این سری توپ در زوایا، ارتفاع و با سرعت منطقی تری حرکت می کند. باید بازی کنید تا متوجه تفاوت ایجاد شده شوید.

  • فیفا 20 به دنیای واقعی نزدیک تر است:

این سری از fifa از ورژن های قبلی خیلی به واقعیت نزدیک تر است. فیفا 20 در زمینه استفاده مهارت های منحصر به فرد بازیکن های برتر فوتبال، پیشرفت داشته. مگر فوتبال چیزی غیر از این است؟ یک طرفدار فوتبال چه چیزی دیگزی از یک بازی ویدئویی می تواند انتظار داشته باشد؟

  • رویکرد عبور از نبرد:

این رویکرد بیشتر برای رضایت آن هایی طراحی شده است که دیگر از لوت باکس ها خسته شده اند. مانند بازی های دیگر، فیفا هم به ازای به پایان رساندن چالش های به خصوصی، به کاربران جایزه می دهد. این جایزه ها برای مدت محدودی در دسترس هستند و به صورت چرخشی تکرار می شوند. ولی به هر حال شیوه جالبی برای جذب کاربرانی است که حاضر نیستند پول واقعی برای بازیکن های رده بالا پرداخت کنند.

اگر علاقه دارید بازی های ویدئویی مختلف را با استفاده از گزینه های پولی آن ها تجربه کنید، برای پرداخت هزینه های مختلف می توانید از خدمات پرداخت در سایت های خارجی ایرانیکارت بهره ببرید.

لایسنس فیفا 20

نقات ضعف فیفا 20

  • داستان های طولانی و اجباری

دیگر زمان آن رسیده که طراحان بازی ها، گیمر ها را مجبور نکنند داستان های طولانی نگاه کنند.

  • هنوز خبری از شخصی سازی (Customization) نیست.

مثل خیلی از بازی های دیگر کمپانی EA، فیفا نیز از آپشن شخصی سازی به صورت ثابت برخوردار نیست. به خاطر دارید وقتی می توانستید در fifa یا NCAA فوتبال یک تیم روی کامپیوتر بچینیم و آن را به کنسول خود انتقال دهیم؟ چه بلایی سر آن آپشن آمد؟

در نهایت fifa20 تجربه جالبی خواهد بود. طراحان EA دوباره توانسته اند بازی ای در سطح توقع گیمر ها طراحی کنند. اگر علاقمند به این بازی هستید و تمایل دارید هر چه زود تر این بازی را تجربه کنید، باید نسبت به خرید لایسنس fifa 20 اقدام کنید. در ادامه مقاله در این باره توضیحاتی داده خواهد شد.

لایسنس فیفا چیست

لایسنس فیفا در واقع رمزی است که به شما اجازه می دهد روی هر کنسولی که تمایل دارید بازی کنید. معمولاً هنگام خرید آنلاین بازی به شما یک شماره لایسنس (license key) یا رمز سی دی (cd key) داده می شود. در صورتی که بازی را روی کامپیوتر نصب می کنید، این شماره لایسنس را از سایتی که بازی را خریداری می کنید، دریافت می کنید.

لایسنس فیفا 20 را از چه سایت هایی می توان دانلود کرد؟

سایت های دیگری هم این بازی را ارائه می دهند اما لیست بالا، شامل معتبر ترین سایت های دانلود بازی می باشد. برای خرید لایسنس فیفا 20 از این سایت ها نیاز به پرداخت از طریق یک کردیت کارت مثل ویزا کارت یا مستر کارت دارید. همچنین در صورتی که سایت دارای درگاه پرداخت پی پال باشد، می توانید از طریق حساب پی پال پرداخت کنید.

پیپال یکی از انواع کیف پول های الکترونیکی است. این سیستم ها به شما امکان انجام تراکنش های آنلاین، خرید از سایت های مختلف و ارسال حواله ارزی می دهند. نمونه ی دیگر انواع کیف پول وبمانی می باشد. برای ایجاد و شارژ حساب وبمانی ، خرید و فروش وبمانی می توانید از خدمات ایرانیکارت بهره ببرید.

لایسنس فیفا

خرید لایسنس فیفا 20

برای خرید لایسنس فیفا 20 یا لایسنس هر بازی دیگری می توانید از خدمات پرداخت ارزی ایرانیکارت بهره ببرید. ایرانیکارت خدمات انواع پرداخت بازی ها از سایت های مختلف را ارائه می دهد. برای خرید لایسنس فیفا از طریق زیر می توانید درخواست خود را ثبت کنید:

  1. در سایت ایرانیکارت حساب کاربری ایجاد کرده یا به حساب کاربری خود وارد شوید.
  2. از پیشخوان سمت راست گزینه پرداخت در سایت خارجی را انتخاب کنید.
  3. به منوی سایت ها منتقل می شوید. روی گزینه ی خرید های عمومی کلیک کنید.
  4. فیلد های خواسته شده را تکمیل نمایید.
  5. پس از تایید قوانین سایت را پذیرفته ام روی ثبت درخواست و ادامه کلیک کنید.

به طور کلی خرید لایسنس بازی در ایران می تواند چالش برانگیز باشد. چون به دلیل تحریم ها امکان پرداخت ارزی از طریق حساب های بانکی ایرانی وجود ندارد. اگر جز افرادی هستید که برای خرید لایسنس فیفا 20 لحظه شماری می کنید اما با چالش پرداخت مواجه هستید، با ایرانیکارت در ارتباط باشید.

خرید لایسنس فیفا 20
فیفا نقطه تلاقی علاقه به فوتبال و علاقه به بازی های ویدئویی است. اولین سری Fifa در سال 1993 منتشر شد و پس از آن به صورت سالانه ورژن جدید...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
بهترین بازی‌های بتل رویال، یک تجربه هیجان انگیز
بازی ها
بهترین بازی‌های بتل رویال، یک تجربه هیجان انگیز
اگر شما هم به بازی‌های اورجینال علاقه‌مند هستید بهتر است بدانید یکی از بهترین و مهیج‌ترین بازی‌های یارانه‌ای متعلق به مجموعه بتل رویال است. بتل رویال ژانری از بازی‌های ویدئویی...
بهترین بازی های ایکس باکس 2020
بازی ها
بهترین بازی های ایکس باکس 2020
با پایان سال 2020 لیست هایی از بهترین بازی های ایکس باکس وان این سال منتشر شده است. لیست هایی که به انتخاب منتقدان و یا انتخاب مردم است. در...
چگونه از بازی آنلاین کسب درآمد کنیم؟
بازی ها
چگونه از بازی آنلاین کسب درآمد کنیم؟
حتما شما هم این روزها، زیاد شنیده‌اید که بسیاری از افراد فقط با بازی کردن درآمدهای زیادی کسب می‌کنند. این به خصوص برای افرادی که به بازی و گیم‌های آنلاین...