اکانت های خارجی

خرید اکانت Tezfiles

خرید اکانت Tezfiles

مزیت‌ها و برتری‌های ارائه دهنده‌های سرویس میزبانی فایل و آپلود سنتر ها باعث شده تا سرمایه گذاری روی سرویس‌های فضای ابری جدید با امکانات بهتر، هر روز بیشتر از قبل شود. آپلود سنتر Tezfiles یکی از همین سرویس دهنده‌ها است. خرید اکانت Tezfiles به شما این امکان را می‌دهد تا با خیال راحت و بدون نیز به حمل هارد های اکسترنال و رم‌هایی که همه ما تجربه تلخ گم کردن یا خراب شدن آن‌ها را داریم، به حجم زیادی از اطلاعات دسترسی داشته باشید.

علاوه بر این با خرید اکانت پرمیوم Tezfiles می‌توانید بدون محدودیت از سرویس‌های متنوع این آپلود سنتر استفاده کنید. از آن جایی که آپلود سنتر Tezfiles جزو جدیدترین سرویس دهنده‌های میزبانی فایل است ما در این مقاله سعی می‌کنم تا بیشتر شما را با امکانات فوق العاده و مزایای آن آشنا کنیم و نحوه خرید اکانت Tezfiles را با استفاده از خدمات ایرانیکارت آموزش دهیم.

معرفی سایت Tezfiles

سایت Tezfiles یک سرویس میزبانی و فضای ابری ذخیره فایل اینترنتی است که به شکل خاصی برای میزبانی از فایل‌های کاربران طراحی شده است. این سایت به کاربران خود اجازه می‌دهد تا فایل‌های خود را در فضای ابری و سرورهای Tezfiles ذخیره کنند. به این ترتیب هر جا که باشند و با دستگاه‌های مختلف همچون کامپیوتر، تبلت، تلفن‌های هوشمند و هر دستگاهی که به اینترنت متصل شود می‌توانند به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند.

مقر اصلی Tezfiles در ادینبورگ اسکاتلند قرار دارد و جزوی از پروژه بزرگ وب مانی محسوب می‌شود. Tezfiles دارای یکی از سریع‌ترین سرورهای میزبانی فایل جهان است و از این نظر توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. علاوه بر این با خرید اکانت Tezfiles، برخلاف خیلی از سرویس دهنده‌های معروف شما هیچ محدودیتی برای به اشتراک گذاری داده‌های خود در این آپلودسنتر نخواهید داشت.

معرفی سایت Tezfiles

آموزش خرید اکانت Tezfiles

برای خرید اکانت Tezfiles باید ابتدا در سایت Tezfiles ثبت نام کرده و حساب کاربری خود را ایجاد کنید. ایجاد حساب کاربری کاملاً رایگان بوده و با استفاده از آن شما از امکانات رایگان سایت همچون امکان آپلود فایل تا 500 مگابایت و 5 گیگ ظرفیت آپلود روزانه بهره مند خواهید شد. برای این کار کافیست مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله اول خرید اکانت Tezfiles

مطابق شکل زیر در صفحه اصلی سایت روی Sign Up کلیک کنید تا وارد صفحه عضویت شوید.

در صفحه عضویت در سایت Tezfiles باید ایمیل و رمز عبور خود را تعیین کنید و در نهایت روی Register کلیک کنید.

حالا شما دارای اکانت رایگان در Tezfiles شده‌اید و می‌توانید از امکانات رایگان این سایت لذت ببرید. اما اگر نمی‌خواهید 30 ثانیه منتظر دانلود فایل‌ها بمانید و دوست دارید بدون محدودیت از همه امکانات سایت لذت ببرید باید برای خرید اکانت Tezfiles وارد مرحله دوم شوید.

مرحله دوم خرید اکانت Tezfiles

بعد از ایجاد حساب کاربری رایگان منو جدیدی به شکل زیر برای شما به نمایش خواهد آمد. برای خرید اکانت پرمیوم Tezfiles باید مطابق شکل، روی Upgrade to Primmum کلیک کنید.

خرید اکانت Tezfiles

در صفحه خرید اکانت Tezfiles شما دو پلن مختلف 30 روزه و 90 روزه را مشاهده می‌کنید. بر اساس نیاز خود یکی از این پلن ها را انتخاب کنید و وارد صفحه انتخاب روش پرداخت شوید.

آموزش خرید اکانت Tezfiles

مرحله سوم خرید اکانت Tezfiles

حالا نوبت آن است که از میان روش‌های مختلف، روش مورد نظر خود را برای پرداخت هزینه خرید اکانت پرمیوم تزفایل انتخاب کنید. شما می‌توانید با استفاده از کارت‌های اعتباری ارزی مانند مستر کارت و ویزا کارت، پرداخت از طریق پی پال، پرداخت با بیت کوین و یا از طریق وبمانی اکانت پرمیوم Tezfiles را خریداری کنید. اگر حساب ارزی ندارید اصلاً جای نگرانی وجود ندارد، زیرا خوشبختانه همه این سرویس‌ها در حال حاضر در خدمات پرداخت ارزی ایرانیکارت به کاربران ارائه می‌شود. بعد از انتخاب روش پرداخت با وارد کردن مشخصات کارت خود می‌توانید خرید خود را تکمیل کنید.

مزایای خرید اکانت Tezfiles

مزایای خرید اکانت Tezfiles

  • به سادگی و با یک کلیک می‌توانید دیتا خود را منتقل کنید.
  • بالاترین سرعت دانلود در بین تمام آپلود سنتر ها
  • رمزگذاری اطلاعات ذخیره شده روی سرورها
  • دسترسی بدون محدودیت به تمامی اطلاعات

برای برخورداری از مزایای خرید اکانت Tezfiles، به راحتی می‌توانید با خرید ویزا کارت یا خرید مستر کارت، استفاده از خدمات پی پال، خرید بیت کوین و استفاده از خدمات وبمانی از طریق ایرانیکارت اکانت مد نظر خود را خریداری کنید. علاوه بر این در صورت نیاز می‌توانید با ثبت سفارش از طریق پنل کاربری خود در ایرانیکارت، سفارش خرید اکانت Tezfiles را ثبت کنید تا در سریع‌ترین زمان و به راحتی صاحب اکانت پرمیوم این آپلودسنتر بریتانیایی شوید و از امکانات کم نظیر آن لذت ببرید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...