خرید کالا از سایت های خارجی

خرید از بلک فرایدی آمازون

خرید از بلک فرایدی آمازون

بلک فرایدی دیگر مثل قبل یک روز خاص، یا حتی یک هفته نیست. بزرگترین خرده فروش های دنیا در سراسر ماه نوامبر حراج های بزرگ می زنند. یکی از معروف ترین خرده فروش هایی که پیشنهاد های فوق العاده ای در این دوران به کاربران خود می دهد، فروشگاه اینترنتی آمازون است. حراجی آمازون با شروع ماه نوامبر آغاز شده است. این تخفیف ها ادامه پیدا می کنند تا به حراجی بلک فرایدی اصلی برسیم. در صورتی که تمایل به خرید از بلک فرایدی آمازون دارید، در این مقاله همراه ما باشید.

خرید از بلک فرایدی آمازون

سایت رسمی آمازون به مناسبت تعطیلات روز شکر گزاری مسیحیان و به رسم هر سال، فردای عید شکر گزاری حراجی بزرگی برگزار می کند. اگرچه امسال نسبت به قبل یک گام فراتر رفته و با شروع ماه نوامبر این حراجی را آغاز کرده است. سایت آمازون یک صفحه مجزا با عنوان Happy HoliDeals ایجاد کرده و به صورت مداوم تخفیف های جدیدی به این صفحه اضافه می کند.

خرید از بلک فرایدی آمازون

پیشنهادات برای خرید از بلک فرایدی آمازون به دو صورت می باشند. در حالت اول که آن را Daily Deals نامیده اند، کالا های مشخصی به مدت 24 ساعت حراج می خورند. این تخفیف با به پایان رسیدن موجودی کالا یا مهلت تخفیف، منقضی خواهد شد. حالت دوم تخفیف ها Lightning Deals نام دارد. در این حالت قیمت یک کالا به صورت ناگهانی شامل تخفیف زیادی خواهد شد و خیلی زود حذف می گردد. این پیشنهادات جذاب آمازون کاربران زیادی را به سمت خرید از آن کشانده است.

بهترین حراجی های آمازون

در میان کالا های حراجی آمازون برخی از برند های معروف و گران قیمت نیز دیده می شوند. برای خرید از بلک فرایدی آمازون نیاز به یکی از انواع کردیت کارت مثل ویزا کارت یا مستر کارت می باشد. در صورتی که دسترسی به این کارت‌ها ندارید، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی ایرانیکارت بهره ببرید.

حراج اپل در بلک فرایدی

هر سال حراج اپل در بلک فرایدی شلوغ و ناکارآمد است. اما امسال به لطف حراجی آمازون محصولات این کمپانی را با تخفیف زیادی می توان خرید کرد. محصولات قابل خرید از بلک فرایدی آمازون شامل آیفون، آی پد، مک بوک، ایرپاد و اپل واچ هستند. این محصولات در حال حاضر نیز در این سایت با تخفیف قابل خرید هستند، اما با رسیدن روز بلک فرایدی شامل کاهش قیمت بیشتری خواهند شد.

برای مشاهده ی حراجی محصولات اپل در بلک فرایدی به لینک Apple Black Friday 2019: Here Are The First Deals مراجعه کنید.

حراجی آمازون

حراج samsung

با اینکه اپل پیشنهادهای خوبی در این حراجی ارائه می کند، اما شاید بد نباشد کمی توجه هم به محصولات سامسونگ داشته باشید. سامسونگ نسبت به اپل عملکرد بهتری در این حراجی دارد. سامسونگ در بلک فرایدی 2019 تخفیف عمده روی محصولاتی مثل گلکسی s10 و نوت 10 خواهد داشت. محصولات دیگری که شامل تخفیف می شوند تبلت های گلکسی و HDTV های سامسونگ هستند. این محصولات را علاوه بر فروشگاه آمازون از سایت سامسونگ نیز می توان با تخفیف خریداری نمود.

زمان حراجی آمازون فعالیت کاربران در این سایت زیاد می شود که ممکن است باعث کاهش سرعت سایت در این بازه شود. به همین دلیل توصیه می شود در صورتی که تمایل به خرید از بلک فرایدی آمازون دارید، بهتر است محصولات مورد نظر خود را از قبل ذخیره نمایید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
خرید از آمازون با پی پال
حساب های بین المللی
خرید از آمازون با پی پال
آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین جهان است که محبوبیت زیادی بین افراد مختلف دارد و روش‌های متنوعی برای پرداخت کاربران در سایت خود گذاشته است. اگر شما دارای حساب...
خرید لباس از سایت آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
خرید لباس از سایت آمازون
خرید لباس از سایت آمازون ممکن است برای خیلی از افراد دور از ذهن باشد. این سایت آمریکایی، فروشگاهی آنلاین و معتبر در جهان است. در سراسر جهان افراد از...
قوانین فروش کتاب در آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
قوانین فروش کتاب در آمازون
حتما می‌دانید که آمازون فعالیت خود را با فروش کتاب آغاز کرد و از این طریق توانست در همان اولین سال شروع کار خود، سود بسیار زیادی کسب کند. فروش...