حواله ها

حواله روپیه به هند

حواله روپیه به هند

پس از اعمال تحریم های بین الملل علیه ایران، هندوستان یکی از معدود کشورهایی است که همچنان روابط تجاری خود را با ایران حفظ کرده است. در دیدار سفیر هند و رئیس اتاق بازرگانی ایران، گدام درمندرا اشاره کرد که تحریم ها مانع حفظ مبادلات از طریق بنگاه های کوچک و متوسط نیستند. این امر شرایط پیشرفت را برای کسب و کار های کوچک فراهم می کند. ایجاد بستر روابط تجاری، نیازمند  در صورتی که به دنبال راهی ارسال حواله روپیه به هند هستید، در این مقاله همراه ما باشید.

حواله به هند

با توجه به این که اغلب صرافی ها با ارز های رایج مثل دلار و یورو فعالیت می کنند، ممکن است شرایط ارسال حواله روپیه به هند به سختی فراهم شود. در حالی که کسب و کارهایی در ایران هستند که به دنبال راهی برای حفظ روابط مالی خود با کشور هند هستند. کسب و کارهایی که بقای آن ها به برقراری شرایطی برای ارسال حواله ارزی به کشور هند یا از هند به ایران وابسته است. 

قیمت روپیه هند

 

تحریم های مالی علیه ایران، انجام تبادلات ارزی با کشورهای دیگر را برای شهروندان ایرانی دشوار کرده است. چرا که به دلیل تحریم ها، ارتباط بانک های ایران با شبکه بانکی جهانی مسدود شده است. به همین دلیل شهروندان برای ارسال پول از ایران به خارج از کشور نیاز به یک واسطه یا صرافی دارند.

برای ارسال انواع حواله ارزی مثل حواله به هند راه های مختلفی وجود دارند. برخی از این راه ها نیاز به یکی از انواع کردیت کارت مثل ویزا کارت یا مستر کارت دارند. برخی دیگر با استفاده از کیف های پول الکترونیکی مثل پی پال یا وبمانی قابل انجام هستند. چنانچه به موارد ذکر شده دسترسی ندارید، می توانید از خدمات ارزی ایرانیکارت استفاده نمایید.

انواع خدمات ایرانیکارت برای ارسال حواله روپیه به هند به صورت زیر هستند:

حواله سوئیفت

حواله سوئیفت یا حواله بین بانکی، نوعی از حواله ارزی است که با استفاده از حساب های بانکی طرفین انتقال می یابد. برای استفاده از این روش نیاز به حساب بانکی بین المللی دارید. منظور از حساب بانکی بین المللی، حسابی است که در یکی از بانک های عضو شبکه بانکی جهانی یا SWIFT افتتاح شده باشد. در این راستا می توانید از خدمات ایرانیکارت به دو صورت بهره ببرید:

1. افتتاح حساب ارزی

در این روش، مجموعه ایرانیکارت یک حساب ارزی به نام کاربر افتتاح می نماید که همراه با این حساب یک دبیت کارت نیز ارائه می گردد. این حساب ها قابلیت دریافت حواله سوئیفت دارند.

2. ارسال حواله سوئیفت

این روش بدون نیاز به افتتاح حساب بانکی انجام می شود. در این روش کاربر معادل ریالی مبلغ حواله را به ایرانیکارت تحویل می دهد. سپس مجموعه حواله را به صورت ارزی به حساب بانکی گیرنده ارسال می نماید.

حواله وسترن یونیون

وسترن یونیون یک شبکه مالی با هدف نقل و انتقال ارزی است. این شبکه در سراسر جهان به جز ایران و برخی کشور های دیگر فعالیت می کند. برای ارسال حواله وسترن یونیون نیاز به افتتاح حساب نیست و تنها با ارائه اطلاعات ساده ای قابل انجام است. یکی از راه های ارسال حواله روپیه به هند این روش است. لازم به ذکر است که در این صورت باید نرخ حواله روپیه هند که توسط شبکه اعلام میگردد را پرداخت نمایید.

ویژگی هایی که در رابطه با وسترن یونیون باید بانید به صورت زیر هستند:

  • اطلاعات لازم برای ارسال حواله وسترن یونیون شامل شهر و کشور گیرنده به علاوه اطلاعات شخصی وی است.
  • زمان لازم برای ارسال حواله وسترن یونیون چند ساعت است.
  • این شبکه کارمزد نسبتاً بالایی دریافت می کند.
حواله به هند

حواله آنلاین

علاوه بر روش های بالا، راه ساده تری نیز برای ارسال حواله روپیه به هند وجود دارد. در این روش که به صورت آنلاین انجام می شود، کاربر نیازی به افتتاح حساب ارزی، ایجاد کیف پول یا مواجهه با هیچ نوع دیگری از این مشکلات نیست. در این روش ایرانیکارت معادل ریالی ارز را از فرستنده دریافت می نماید و حواله را با ارز خواسته شده ارسال می نماید. با ارسال حواله به هند به صورت آنلاین، نرخ تبدیل کمتری شامل حواله خواهد شد. به علاوه این روش با سرعت بالاتری نیز قابل انجام است.

قیمت روپیه هند

با توجه به نوساناتی که در نرخ ارز های مختلف وجود دارد، نمی توان مقدار ثابتی را برای نرخ روپیه هند اعلام کرد. نرخ حواله به هند معادل قیمت روز روپیه هند خواهد بود. با ارسال تیکت می توانید از نرخ روپیه اطلاع حاصل نمایید.

آیا تا کنون قصد ارسال حواله روپیه به هند داشته اید؟ تجربه شما از ارسال حواله به هند چیست؟ نظرات و تجربیات خود را در این رابطه با ما به اشتراک گذارید.

حواله روپیه به هند
فهرست محتوا حواله به هند حواله سوئیفت 1. افتتاح حساب ارزی 2. ارسال حواله سوئیفت حواله وسترن یونیون حواله آنلاین قیمت روپیه هند پس از اعمال تحریم های بین الملل...
4 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
    • سلام و احترام
      کابر گرامی، برای نقد کردن درآمد ارزی از پی پال کارمزدی دریافت نمی‌شود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام لطفا بفرمایید هزینه ارسال روپیه از ایران به حساب هند چقدر است

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        کاربر گرامی، متاسفانه در حال حاضر امکان ارسال حواله توسط مجموعه وجود ندارد و تنها دریافت و نقد کردن حواله انجام میشود.

        چنانچه لینک پرداخت مستقیم جهت پرداخت با ویزا کارت یا مستر کارت در درگاه آنلاین وجود دارد این مورد قابل انجام است.

        در حال حاضر ارسال وجه تنها از طریق کیف پول های الکترونیکی مانند :✅پی پال، ✅وب مانی،✅ پرفکت مانی، ✅اسکریل، ✅پایر، ✅پایونیر، ✅ شارژ کارت ( داشتن شماره کارت ) ✅نتلر و ✅رمز ارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم و … امکان پذیر است
        در غیر این صورت جهت ارسال حواله بانکی می‌توانید به صرافی‌ها مراجعه نمایید.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  1. من باید ۱۷۰۰۰ روپیه برای شهریه مدرسه پسرم واریز کنم ،چطور میتونید کمکم کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کابر گرامی، در حال حاضر ارسال حوال از خدمات ایرانیکارت نمی‌باشد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. با سلام
    ممنون میشم اگر قیمت روپیه هند را به بنده اعلام کنید. بنده درصدد میباشم که حقوق نیروهای هندی خود را برای آنها واریز نمایم . در این زمینه چه جور کمکی میتوانم از شما دریافت نمایم و ایا سقفی برای ارسال روپیه به هند است؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      در حال حاضر خدمات ارسال حواله قابل ارائه نمی باشد و می توانید از کیف پول های الکترونیکی (پی پال، اسکریل یا وبمانی) برای این منظور استفاده کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
حساب های بین المللی
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
در بسیاری از شرایط شما نیاز دارید در کمترین زمان ممکن پولی را به نقطه ی دیگری از دنیا انتقال دهید. برای مثال زمانی که عضوی از خانواده شما در...
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
حواله ها
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
هنگام ارسال بودجه در سطح جهانی با TransferWise، از نرخ ارز رقابتی و هزینه کم انتقال بهره مند شوید. TransferWise با هدف ایجاد فرایند انتقال بین المللی تا حد امکان...
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
حواله ها
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
بر خلاف گذشته، این روز ها برای انتقال ارز به کشورهای خارجی، روش های مختلفی ایجاد شده است که هر کدام بسته به نیاز افراد، مزایا و معایب خاص خودشان...