آزمون ها

ثبت نام آزمون های بین المللی

ثبت نام آزمون های بین المللی

یکی از لازمه های مهاجرت به خارج و اخذ ویزای تحصیلی، یادگیری زبان آن کشور می باشد. به همین دلیل کشورها برای تایید درخواست مهاجران، اخذ مدرک زبان معتبر را الزامی می دانند. هر کشور مدرک آزمون به خصوصی را معتبر شمرده و می پذیرد. در بین انواع آزمون های بین المللی زبان انگلیسی تعدادی هستند که نسبت به سایرین فراگیر تر می باشند. در این مقاله همراه ما باشید تا با نحوه ثبت نام آزمون های بین المللی آشنا شویم.

انواع آزمون های بین المللی زبان انگلیسی

آزمون زبان بین المللی به آزمونی گفته می شود که در کشور های مختلف به صورت یکسان و در یک تاریخ برگزار می شود. آزمون های مختلف به منظور سنجش مهارت های زبان های مختلف برگزار می شوند. مدرک هر کدام از این آزمون ها برای کشور های به خصوصی مورد قبول می باشد. در این بین آزمون هایی مثل آیلتس و تافل از بقیه معتبر تر و معروف تر هستند. اما انواع آزمون های بین المللی زبان انگلیسی کدامند؟ کدام کشور ها کدام آزمون را قبول می کنند؟ هزینه هر آزمون چقدر است و چگونه قابل پرداخت است؟ و ثبت نام آزمون های بین المللی مختلف به چه روشی انجام می شود؟

ثبت نام آزمون های بین المللی

  • ثبت نام آزمون GRE

آزمون GRE یک آزمون زبان معتبر بین المللی است که برای اخذ ویزای تحصیلی آمریکا الزامی است. هدف از برگزاری این آزمون، سنجش توانایی افراد برای درک مهافیم علمی و تخصصی پیچیده می باشد. این آزمون در دو نوع general و subject برگزار می شود. آزمون جنرال برای متقاضیان تحصیل در رشته های مهندسی و آزمون سابجکت برای رشته های اصطلاحاً علوم پایه مناسب می باشند. هزینه ثبت نام آزمون بسته به کشور برگزار کننده متفاوت است.

در صورت تمایل در مطلب همه چیز در مورد آزمون GRE در رابطه با آزمون GRE بیشتر بدانید.

  • ثبت نام آزمون آیلتس

آزمون IELTS مخفف عبارت International English Language Testing System می باشد. این آزمون از معتبر ترین آزمون های زبان انگلیسی می باشد. معمولاً افرادی که قصد اخذ ویزای تحصیلی کشور های اروپایی را دارند، نسبت به اخذ مدرک IELTS اقدام می کنند. پرداخت هزینه و ثبت نام آزمون آیلتس با استفاده از خدمات ایرانیکارت امکان پذیر است. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر، مطلب آزمون آیلتس ; شرایط , قوانین و نمرات آزمون آیلتس را میدانید؟ را مطالعه نمایید.

ثبت نام آزمون های بین المللی

  • ثبت نام آزمون تافل

کمتر کسی با آزمون TOEFL آشنایی ندارد. آزمون تافل معمولاً برای مهاجرت به کشور کانادا کاربرد دارد. اگرچه به دلیل اعتبار بالای این آزمون، برخی دانشگاه های کشور های اروپایی نیز مدرک تافل را قبول می کنند. مهم ترین نکته در رابطه با TOEFL برگزاری آزمون به صورت آنلاین می باشد. ثبت نام آزمون و پرداخت هزینه تافل با استفاده از خدمات ایرانیکارت امکان پذیر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آزمون تافل مطلب آزمون تافل ; آنچه باید قبل از ثبت نام بدانید را بخوانید.

  • ثبت نام آزمون PTE

آزمون PTE آزمون زبانی است که افرادی که تمایل به مهاجرت به استرالیا یا نیوزلند دارند، شرکت می کنند. آزمون PTE مانند آزمون تافل آنلاین برگزار می شود. اما تفاوت این دو در این است که امتحان PTE در ایران برگزار نمی شود. ثبت نام آزمون PTE و پرداخت هزینه آن از طریق خدمات پرداخت در سایت خارجی ایرانیکارت امکان پذیر است.

پرداخت هزینه و ثبت نام آزمون های بین المللی جز خدماتی است که ایرانیکارت ارائه می دهد. برای ثبت درخواست خود، به پنل کاربری خود وارد شده و در قسمت پرداخت ارزی درخواست خود را ثبت نمایید. سوالات و تجربیات خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک گذارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آزمون USMLE چیست ؟
آزمون ها
آزمون USMLE چیست ؟
اگر قصد دارید به کشور آمریکا مهاجرت کنید و در آنجا مشغول به تحصیل در رشته پزشکی شوید یا کار طبابت را انجام دهید، حتما باید در آزمون سه مرحله‌ای...
آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟
آزمون ها
آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟
با گسترش و شیوع ویروس کرونا، برگزاری بسیاری از آزمون‌های حضوری کنسل شد. آزمون آیلتس هم که یکی از آزمون‌های مهم و بین المللی برای سنجش تسلط افراد به زبان...
آزمون تومر؛ آزمون‌‌ های بین‌‌ المللی زبان ترکی استانبولی
آزمون ها
آزمون تومر؛ آزمون‌‌ های بین‌‌ المللی زبان ترکی استانبولی
آیا می‌دانستید که برای ورود به دانشگاه‌های ترکیه و تحصیل در آنجا نیز، باید در آزمون‌ های بین‌ المللی زبان ترکی استانبولی شرکت و رتبه ایده‌آل آن را کسب کنید؟ آیا...