مستر کارت

مستر کارت چیست؟ آشنایی با کاربردها و مزایای Master card

مستر کارت چیست؟ آشنایی با کاربردها و مزایای Master card

مستر کارت دومین شرکت پردازش پرداخت اعتباری در سطح جهانی پس از ویزا کارت است که با دیگر شبکه‌های پرداخت مانند American Express و Discover در رقابت است. مستر کارت در کنار تمامی مزایایی که در اختیار شما می‌گذارد به کاربران ایرانی نیز امکان می‌دهد تحریم‌ها و عدم دسترسی‌ها را کنار زده و از سایت‌های معتبر مانند آمازون خرید کرده و یا پرداخت‌های بین‌المللی داشته باشند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا معرفی مستر کارت را به طور کامل انجام داده و علاوه بر کاربردها و مزایا، اطلاعات کاملی درباره انواع مسترکارت، شرایط و نحوه خرید آن در ایران ارائه کنیم.

مستر کارت چیست؟

Mastercard شبکه پرداخت جهانی اختصاصی مربوط به خود را دارد که از آن برای تسهیل تراکنش‌های پرداختی استفاده می‌کند. در نتیجه این شبکه، صاحبان حساب می‌توانند پرداخت‌های خود را از طریق کارت‌های اعتباری مانند دبیت کارت، به صورت نقدی یا پیش پرداخت انجام دهند.

مستر کارت یک شرکت خدمات مالی آمریکایی است که فعالیت خود را از سال 1960 در حوزه پرداخت‌های الکترونیکی آغاز کرده و به عنوان دومین شرکت بزرگ فناوری پرداخت در سراسر جهان شناخته می‌شود. در واقع این شرکت با ارائه یک پلتفرم کامل و جامع، امکان پرداخت الکترونیکی را برای کسب‌وکارها، سازمان‌ها و تمامی افراد فراهم کرده تا در نهایت آن‌ها بتوانند بر اساس نیاز خود و قابلیت کارت، آن‌ها را خریداری کنند.

مستر کارت در ابتدا با نام Interbank و سپس Master Charge و در نهایت با نام mastercard شناخته شده و پرداخت‌ها را در میان بانک‌های صادرکننده کارت و مشتریانی که از انواع محصولات آن‌ها مانند دبیت کارت، کارت‌های اعتباری و پیش پرداخت استفاده می‌کنند، پردازش می‌کند.

شرکت مستر کارت، کارت‌های خود را به کمک موسسه‌های مالی مختلف صادر می‌کند. منظور از همکاری با سایر مؤسسه‌ها این است که این شرکت به‌عنوان پردازنده شبکه، تمامی عملیات مربوط به تراکنش‌ها را انجام می‌دهد.

شرکت‌های بزرگ دیگری نیز در زمینه کارت‌های اعتباری فعالیت می‌کنند که مهم‌ترین و شناخته‌شده‌ترین آن‌هاVisa ، Deliver و American Express هستند. با این حال، مستر کارت با دارا بودن 3000000 دستگاه پایانه p.o.s و ATM در رتبه دوم مبادلات مالی و پس از ویزا کارت قرار دارد. کارمزد ناچیز و قابلیت نقد شدن در بیشتر کشورهای جهان از جمله دلایلی است که این شرکت را تا این حد به شهرت و محبوبیت رسانده است.

«منبع اصلی درآمد مسترکارت کارمزدهایی است که از صادرکنندگان، بر اساس حجم دلار ناخالص هر کارت دریافت می‌کند.»

معرفی Mastercard

آشنایی با تاریخچه مستر کارت

نخستین صادرکنندگان مسترکارت در دهه 1960، بانک یونایتد آمریکا، بانک ملی کروکر، بانک ولز فارگو و بانک کالیفرنیا بودند. البته در آن سال‌ها این شرکت با نام Interbank شناخته می‌شد. سرانجام در سال 1966، این بانک‌ها انجمنی با عنوان انجمن کارت بین‌بانکی (Interbank Card Association) ایجاد کرده که پس از پیوستن بانک مارین میدلند مستقر در نیویورک، نام آن به مستر شارژ تغییر پیدا کرده و در سال 1979 مستر کارت نام گرفت.

در سال 1990 بود که این شرکت، شبکه اکسس کارت (بزرگ‌ترین شبکه پرداخت کارت‌های اعتباری بریتانیا) را خریداری کرده و در خود ادغام کرد. همچنین ۱۲ سال بعد یعنی در سال 2002، یوروپِی اینترنشنال، یکی از ۲ شبکه گسترده کارت‌های اعتباری اروپا را خریداری کرده و در سال 2010 نیز دیتاکش، بزرگ‌ترین شبکه پرداخت بریتانیا را به شرکت خود اضافه کرد.

در سال 2012 بود که مستر کارت تصمیم گرفت در خاورمیانه نیز فعالیت خود را گسترده کند تا مردم این منطقه نیز بتوانند از خدمات این کارت‌ها استفاده کنند. همچنین دو سال بعد در سال 2014، تلاش کرد با خرید شرکت پین پوینت، به بازار پرداخت‌های استرالیا نیز وارد شود. این رشد و توسعه تا جایی ادامه پیدا کرد که امروزه این شرکت در 210 کشور جهان فعالیت دارد.

«شاید جالب باشد که بدانید در سال 2016 با فشارهای سازمان تجارت جهانی، دولت چین مجبور شد به شرکت‌هایی که در زمینه ارائه خدمات پرداخت فعالیت دارند مانند مستر کارت و ویزا کارت اجازه فعالیت بدهد.»

تاریخچه مستر کارت

کاربرد‌ها و مزایای Master card

در ادامه معرفی مستر کارت، به کاربردها و مزایای آن می‌رسیم. تعداد کاربردها و مزایای این کارت‌های اعتباری آن‌قدر زیاد است که تمامی افراد را برای خرید آن‌ها ترغیب خواهد کرد. مواردی که در ادامه معرفی می‌کنیم، مهم‌ترین و اصلی‌ترین این کاربردها و مزایا هستند:

  • چک کردن اعتبار حساب اصلی
  • پشتیبانی از انواع ارزهای دیجیتال
  • جابه‌جایی وجوه با امنیت بسیار بالا
  • انجام تنظیمات لازم برای تعیین نرخ بهره
  • خرید بلیط هواپیما از شرکت‌های هواپیمایی معتبر
  • امکان دریافت وجوه نقد از خودپردازهای مورد تأیید مستر کارت
  • امکان نقل و انتقالات وجه بین حساب‌های بانکی افراد و فروشنده
  • خرید از سایت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ خارجی مانند آمازون و Ebay
  • رزرو هتل‌های خارجی از طریق سایت‌های معتبری مانند Hotels و…
  • امکان استفاده از انواع تخفیف‌های مناسبتی در سایت‌های مختلف
  • پرداخت هزینه‌های مراجعه به سفارت کشورهای مختلف مانند سفارت آمریکا و کانادا
  • ارائه تخفیفات خاص از سوی فروشگاه‌های آنلاین بین‌المللی برای دارندگان مستر کارت
  • برخورداری از امنیت سه‌طرفه (D Secure-3) در معاملات CNP (دارنده کارت) از طریق اینترنت
  • ثبت نام در آزمون‌های بین‌المللی مانند آیلتس، تافل، دولینگو، جی آر ای و… و پرداخت هزینه آن‌ها

انواع مستر کارت

در ادامه بررسی موضوع مستر کارت چیست، به مدل‌های مختلف این کارت اعتباری می‌رسیم. در واقع مستر کارت انواع مختلفی دارد که هریک دارای ویژگی‌ها و کاربردهای خاصی هستند. برای اینکه بتوانید بهترین و مناسب‌ترین مستر کارت را انتخاب کنید، باید ابتدا با آن‌ها آشنا شوید.

به‌طورکلی مستر کارت‌ها به دو دسته فیزیکی و مجازی تقسیم می‌شوند، کارت‌های مجازی فقط اطلاعات کارت را به شما می‌دهد و با استفاده از این اطلاعات باید پرداخت‌های آنلاین را انجام دهید. در مقابل با خرید مستر کارت فیزیکی، یک کارت اعتباری به شما داده می‌شود.

کارت‌های مجازی تنوع بالایی ندارند، اما مستر کارت فیزیکی به چند مدل مختلف ارائه می‌شود. مواردی که در ادامه معرفی می‌کنیم بهترین و اصلی‌ترین نوع مستر کارت فیزیکی هستند:

  • مستر کارت استاندارد: معمولاً افرادی که روزانه خریدهای مختلفی مانند رزرو هتل، شرکت در آزمون، خرید از آمازون و… دارند، از این کارت استفاده می‌کنند. البته کارت استاندارد محدودیت میزان خرید دارد؛ یعنی تنها اجازه 30 تراکنش یا 30 هزار دلار پرداختی را خواهد داشت.
ویژگی‌های مستر کارت استاندارد
حساب بانکی آن مادام العمر است
کارت آن 2 ساله می‌باشد
به صورت نامحدود شارژ می‌شود
بعد از هر تراکنش به خطوط داخل ایران پیام ارسال می‌شود
دارای حک برجسته نام دارنده کارت می‌باشد
برای بالا بردن امنیت کار، چیپ الکترونیک دارد
قابلیت اتصال به کیف پول‌های الکترونیک را دارد
قابل استفاده در تمام POSهای متصل به مسترکارت است
صورت حساب کاغذی دارد و می‌توان آن را سفارت‌خانه‌ها ارائه داد
  • مستر کارت گلد: این نوع از مستر کارت به دلیل برخورداری از تخفیفات و پیشنهادهای شگفت‌انگیز، برای افرادی مناسب است که سفرهای زیادی می‌روند. معمولاً مستر کارت گلد ویژگی‌های مستر کارت استاندارد را دارد و امکان 60 خرید یا پرداختی را به اندازه 60 هزار دلار خواهد داد.
ویژگی‌های مسترکارت گلد
می‌توانید روزانه 5000 دلار ATM دریافت کنید
می‌توان با استفاده از این مسترکارت‌ها از شرکت‌‌های اجاره دهنده خودرو، خودرو اجاره کرد
دارای چیپ الکترونیک برای افزایش امنیت کارت است
می‌تواند به کیف پول‌های الکترونیکی چون پی پال و پرفکت مانی متصل شود
دارای صورت حساب کاغذی برای ارائه به سفارت‌ها و کنسول‌ها می‌باشد
حساب بانکی مادام العمر دارد
بعد از هر تراکنش به خطوط داخل ایران پیام ارسال می‌شود
در تمام POSهای متصل به MasterCard قابل استفاده است
شارژ آن بین ۱ تا ۲ روز کاری انجام می‌شود
  • مستر کارت پلاتینیوم: مستر کارت پلاتینیوم چیست؟ این کارت تمام ویژگی‌های مستر کارت گلد را دارد و محدودیت خاصی به شما نخواهد داد. همچنین با استفاده از این کارت می‌توانید به‌صورت نامحدود در دستگاه‌های خودپرداز وجه نقد دریافت کنید. البته قیمت این نوع از مستر کارت به نسبت سایر کارت‌ها بیشتر است.
ویژگی‌های مسترکارت پلاتینیوم
می‌توان از آن در لانژهای فرودگاهی استفاده کرد
می‌توان با آن از تخفیف‌های فروشگاه‌ها استفاده نمود
می‌توان با استفاده از این مسترکارت‌ها از شرکت‌‌های اجاره دهنده خودرو، خودرو اجاره کرد
حساب بانکی مادام العمر دارد
دارای چیپ الکترونیک برای افزایش امنیت کارت است
دارای صورت حساب کاغذی برای ارائه به سفارت‌ها و کنسول‌ها می‌باشد
بعد از هر تراکنش به خطوط داخل ایران پیام ارسال می‌شود
شارژ آن بین ۱ تا ۲ روز کاری انجام می‌شود
  • مستر کارت جهانی (World Mastercard): این نوع کارت برای افرادی مناسب است که همیشه در حال سفر هستند. با استفاده از World Mastercard می‌توانید در کشورهای خارجی به‌راحتی خرید کنید.
  • مستر کارت الیت جهانی (World Elite Mastercard): کارت‌های الیت جهانی برای مسافر‌های خارج از کشور یک گزینه مناسب است تا به‌راحتی خریدهای خود را انجام دهند و از تخفیفات مختلف در هتل‌های لوکس استفاده کنند.

چگونه در ایران مستر کارت تهیه کنیم؟

به طور کلی، به دلیل تحریم‌های بین‌المللی در ایران، امکان خرید مستر کارت و بهره‌بردن از مزایای مختلف آن مانند خرید از سایت‌های خارجی، استفاده از دستگاه‌های pos و… برای افراد وجود ندارد

پس چگونه مستر کارت تهیه کنیم؟ در واقع کسانی که قصد سفر به خارج را دارند یا می‌خواهند با این کارت‌ها از سایت‌های خارجی خرید کنند، باید آن‌ها را از شرکت‌های واسطه معتبر خریداری کنند. با اینکه نمایندگی رسمی مستر کارت در ایران وجود ندارد، اما شرکت‌های مختلفی مانند ایرانیکارت مدل‌های مختلف مستر کارت را به افراد مختلف ارائه می‌کنند.

شرایط، مدارک و هزینه لازم برای گرفتن Mastercard

برای خرید مستر کارت از شرکت‌های واسطه باید مدارک خاصی را ارائه کنید. لازم به ذکر است که رسیدن به سن قانونی (18 سال) تنها شرط خرید مستر کارت به شمار می‌آید.

کسانی که قصد خرید این کارت را از سایت ایرانیکارت دارند، باید مدارک زیر را ارائه کنند:

  1. عکس کارت ملی
  2. یک قطعه عکس
  3. اسکن کارت بانکی
  4. تصویر صفحه اول پاسپورت

بعد از ارائه مدارک لازم باید هزینه مستر کارت را هم بپردازید؛ عموما قیمت کارت در شرکت‌های مختلف باهم تفاوت دارد. اما ما پیشنهاد می‌کنیم برای جلوگیری از کلاهبرداری و دریافت کارت‌های اصل، حتما گزینه‌های معتبر هرچند با هزینه بالاتر را انتخاب کنید تا از دردسرهای احتمالی دوری کنید.

شرایط دریافت کارت

چگونه مستر کارت را شارژ کنیم؟

برای شارژ مستر کارت، روش‌های مختلفی وجود دارد؛ اما اگر کارت خود را از ایرانیکارت خریداری کرده باشید با استفاده از خدمات سایت می‌توانید به‌راحتی مستر کارت مجازی و فیزیکی را با ارائه یک درخواست ساده شارژ کنید.

به طورکلی، چند روش کلی برای شارژ مستر کارت وجود دارند که بهترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  1. استفاده از سایت‌های واسطه معتبر مانند ایرانیکارت
  2. انتقال پول به مستر کارت از طریق حساب PayPal
  3. مراجعه به شعب بانک‌های پذیرنده (برای افراد خارج از ایران)
  4. انتقال از حساب بانکی آنلاین به حساب مستر کارت (در صورت داشتن حساب بانکی آنلاین)

چگونه موجودی بگیریم؟

برای انجام این کار باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • مراجعه به سایت Vanilla.Gift و انتخاب گزینه GiftCard balance
  • وارد کردن رمز CCV و شماره کارت و انتخاب گزینه Sign in
  • مشاهده موجودی کارت در بالای صفحه در صورت درست بودن اطلاعات
  • مشاهده وضعیت فعال یا غیرفعال بودن مستر کارت در قسمت status
  • مشاهده تراکنش‌ها در بخش transaction

نحوه خرید اینترنتی با مستر کارت

  • فرض کنیم شما قصد خرید با مستر کارت از سایت یودمی را دارید. برای این کار باید وارد سایت شده و روی دوره مورد نظر کلیک کنید.

 

نحوه خرید با مستر کارت

  • پس از انتخاب دوره وارد صفحه‌ای می‌شوید که مشخصات آن دوره آموزشی به صورت کامل توضیح داده شده است. در صورت مناسب بودن آن، روی buy now کلیک کنید.

انتخاب دوره

  • از بین روش‌های پرداختی که پیش روی شماست، مسترکارت را که با فلش قرمز رنگ مشخص شده است، انتخاب کنید. سپس مشخصات مسترکارت خود را وارد کرده و روی complete payment کلیک کنید.

انتخاب روش پرداخت

  • به این صورت شما می‌توانید خرید خود را با مسترکارت انجام دهید.

انتقال پول از وب مانی

با استفاده از وب مانی کیپر می‌توانید مقدار و نوع ارز مورد نظر را از کیف پول وب مانی به مستر کارت انتقال دهید. برای انجام این کار کافی است مراحل زیر را انجام دهید.

  • وارد برنامه وب مانی کیپر (webmoney keeper) شده و به اکانت خود log in شوید. در صفحه home روی funds transfer to card کلیک کرده و سپس یکی از گزینه‌های پیشنهادی را انتخاب کنید.  مثلا اگر قصد انتقال دلار به مسترکارت را دارید، باید گزینه transfer in USD را انتخاب کنید.

انتقال پول از وب مانی به مستر کارت

 

  • با باز شدن این پنجره، مشخصات مستر کارت خود را وارد کرده و سپس در قسمت amount of USD مبلغ مورد نظر را انتخاب و روی NEXT کلیک کنید.

وارد کردن اطلاعات کارت

به همین راحتی می‌توانید مقدار ارز مورد نظر را از وب مانی به مسترکارت خود انتقال دهید.

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختیم مستر کارت چیست، چه کاربردهایی دارد و نحوه استفاده از آن چگونه است. در صورتی که قصد استفاده از این کارت‌های ارزی را دارید می‌توانید از طریق ایرانیکارت نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید. همچنین اگر سوالی در مورد استفاده از مستر کارت دارید با ما به اشتراک بگذارید تا کارشناسان و پشتیبانان ایرانیکارت در سریهع ترین زمان ممکن راهنمایی‌ جامع و کاملی در اختیار شما بگذارند.

مستر کارت چیست؟ آشنایی با کاربردها و مزایای Master card
مستر کارت دومین شرکت پردازش پرداخت اعتباری در سطح جهانی پس از ویزا کارت است که با دیگر شبکه‌های پرداخت مانند American Express و Discover در رقابت است. مستر کارت...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام وقتتون بخیر
    چه ارزهایی از مستر کارت پشتیبانی میکنند؟
    چند ارز هستش و اسم ارز ها چیه ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، با توجه به این که سوال شما کلی است و نیاز به توضیحات زیادی دارد پیشنهاد می‌شود با شماره‌های مجموعه تماس گرفته و سوال خود را مطرح فرمایید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، شما می‌توانید پرداخت در اینستاگرام را از طریق خرید مستر کارت انجام دهید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام. ببخشيد يه سوال داشتم. من يوتوبرم مي خواستم بدونم ميتونم با دادن شماره حساب درامد يوتوب رو با مستر كارت دريافت كنم؟ يعني با گرفتن مستر كارت من يه شماره حساب تو يه كشور ديگه دارم كه مي تونم اون شماره حساب رو به يوتوب وصل كنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، دریافت درآمد یوتیوب از طریق گوگل ادسنس است که از طریق سایت افراک می‌توانید افتتاح حساب آن را انجام دهید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام با مستر کارت میشه درآمدهای یوتوب را با مستر کارت گرفت

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی دریافت درآمد از یوتیوب نیازمند داشتن شرایطی بیشتر از داشتن حساب بانکی خارج از ایران است. پیشنهاد می‌کنیم از خدمات نقد کردن درآمد یوتیوب افراک استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. باسلام .اگر مستر کارت از طریق شخصی در خارج از کشور شارژ شود . موجودی حساب آن در داخل ایران قابل پیگیری هست؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      اگر منظور شما کارت فیزیکی است، بستگی به بانک مورد نظر دارد. اگر اپلیکیشن داشته باشد بله می‌توانید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. تاریخ انقضاء این کارت ها چقدر هست ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، گیفت کارت‌ها تاریخ انقضا ندارند و به همین دلیل امکان هدیه دادن آن‌ها نیز وجود دارد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      از این که دیدگاه خود را با ما به اشتراک گذاشتید، متشکریم.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. بالاخره یک جایی اطلاعات کاملی از مسترکارت دیدم. ممنون از ایرانیکارت و پشتیبانی همه جانبه‌ش.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      از دیدگاه شما متشکریم.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. اگر دلار در مستر کارت خودمون داشته باشیم شما امکان خریدش را دارید؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      لطفا بانک و کشور مربوط به مستر کارت خود را اعلام فرمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. امکان دریافت مستر کارت فیزیکی موجود هست؟؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، امکان دریافت مسترکارت فیزیکی طبق شرایط زیر امکان پذیر است:
      صدور کارت های فیزیکی از زراعت بانک ترکیه در شهر استانبول انجام میشود
      بنا بر بخشنامه بانک مرکزی ترکیه حضور فرد برای افتتاح حساب جهت احراز هویت الزامی می باشد (افتتاح حساب وکالتی نیز میسر نمی باشد) چنانچه شعبه ای به صورت وکالتی افتتاح حساب انجام دهدو بعدا بانک مرکزی ترکیه متوجه این موضوع شود حساب فرد خاطی برای همیشه بسته خواهد شد
      کارت فیزیکی از نوع دبیت کارت ( debit) و سطح ان ویزا الکترون است این کارت ها متصل به حساب بانکی می باشد و قابلیت شارژ مجدد ،امکان انتقال وجه و امکان برداشت از ۸۰ درصد دستگاه های ATM را دارد
      اعتبار کارت ۸ ساله، دارای سود سپرده سالیانه به ایرانیان مقیم و غیر مقیم و به صورت مادام العمر است
      دارای اینترنت بانک و اپلیکیشن بانک به دو زبان ترکی و انگلیسی است
      ارز پایه ان لیر می باشد و قابلیت تبدیل به ارز های یورو ، دلار ، پوند ، فرانک سوئیس با IBAN جداگانه و با هزینه 4/5درصد اکسچنج طبق مصوب نرخ جهانی از طریق اینترنت بانک زراعت میسر می باشد
      همچنین قابلیت دریافت حواله و دارای کد سوئیفت یکطرفه(قابلیت دریافت حواله) می باشند
      طبق قوانین بانک ترکیه مالیاتی به حساب ها تعلق نمیگیرد ،همچنین بانک کارمزدی بابت نگهداری حساب ها دریافت نمیکند بدیهی است که تراکنش های بانکی دارای کارمزد بر اساس مبلغ میباشد اما برای خرید های اینترنتی و حضوری کارمزد کسر نمیگردد
      سقف واریز و برداشت وجه از دستگاه های ATM بسته به میزان کارکرد شما ۵ هزار لیر و
      سقف انتقال کارت به کارت نیز ۵۰ هزار لیر می باشد که از طریق اپلیکیشن امکان افزایش سقف امکان پذیر است
      در نظر داشته باشید نام شخص بر روی کارت هک نمی شود و فقط افتتاح حساب با نام وی انجام می شود بنابراین امکان رنت خودرو و برخی خدمات دیگر که نیاز به نام دارنده کارت می باشد وجود ندارد
      همچنین در ترکیه استفاده تجاری از حساب شخصی ممنوع می باشد
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • درود بر شما
      اگر من یورو داشته باشم و بخواهم با یورو حسابم را شارژ کنم باز هم باید ابتدا اونو به لیر و سپس به یورو تبدیل کنم؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        کاربر گرامی، در صورتی که حساب بانکی ترکیه مد نظر شما است می‌توانید از طریق سوئیفت یورویی اقدام کنید.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
مستر کارت مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟
مستر کارت
مستر کارت مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟
اگر تا کنون برای خرید به سایت های خارجی سری زده باشید. به این مورد برخورد کرده اید که در بخش پرداخت این سایت ها معمولا از شما اطلاعات حساب...
مسترکارت چگونه کار میکند
مستر کارت
مسترکارت چگونه کار میکند
آیا می خواهید با مزایای استفاده از مسترکارت آشنا شوید؟ آیا می خواهید بدانید MasterCard چگونه کار می کند؟ آیا می خواهید از اهمیت استفاده از مستر کارت در امور...
روش‌ های دریافت مستر کارت یا ویزا کارت رایگان
ویزا کارت
روش‌ های دریافت مستر کارت یا ویزا کارت رایگان
برای خرید از سایت‌های خارجی مثل خرید از آمازون و به طور کلی پرداخت ارزی در سایت‌های مختلف، مانند ثبت نام آیلتس، ثبت نام تافل و … معمولاً از انواع...