مسافرت و مهاجرت

برنامه ریزی در سفر با Tripadvisor

برنامه ریزی در سفر با Tripadvisor

با TripAdvisor برای سفرتان برنامه ریزی کنید

مسلما همه ما مایلیم قبل از سفر برنامه سفر خود را برای داشتن اوقاتی خوش و یک سفر عالی، مرتب کنیم. TripAdvisor می تواند این کار را برای ما انجام دهد. TripAdvisor یک وب سایت سفر امریکایی است که بررسی های محتوای مربوط به سفر را ارائه می دهد. این وب سایت در حقیقت جزء اولین وب سایت هایی بود در این زمینه داشتن یک سفر ارزان و لذت بخش خدمات رایگانی را ارائه می داد. این گروه رسانه ای در حال حاضر علاوه بر tripadvisor شامل 23 برند گردشگری دیگر از جمله Airfarewatchdo ،flipkey ،Holiday letting و . . . می شود که با در نظر گرفتن وب سایت های تحت پوشش نامبرده تاکنون 260 میلیون بازدیدکننده داشته است.

همچنین باید افزود که وب سایت TripAdvisor در 30 کشور از جمله المان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا و . . . توسعه پیدا نموده است. این وب سایت حدودا 32 میلیون عضو دارد و درباره هتل ها، رستوران ها و دیگر کسب و کارهایی که از طریق آنها خدمات خود را ارائه می دهد، نظر 100 میلیون کاربر را جذب کرده است. در یک نظرسنجی که در سال 2011 توسط Phocuswright به طور تصادفی انجام شد مشخص شد که از نظر ۹۸ درصد افراد شرکت کننده در این نظرسنجی، نظراتی که سایت tripAdvisor در مورد هتل ها می دهد، کاملا قابل اعتماد است. لازم به ذکر است که دفتر مرکزی این شرکت بین المللی در نیدهام ایالت ماساچوست امریکا واقع است که 1900 کارمند دارد و درآمد سالیانه ان معادل 1 میلیارد دلار است.

برنامه ریزی در سفر با tripadvisor

تاریخچه شرکت TripAdvisor

TripAdvisor در ابتدا در سال 2000 توسط استیون کافر، لنگلی اشتاینرت، نیک شانی و توماس پالکا تاسیس گردید. سپس در سال 2004 توسط یک شرکت امریکایی به نام IAC خریداری شد که این شرکت در سال 2005 کسب و کار خود را به صورت مستقل معرفی کرد که امروزه همه آن را با نام Expedia می شناسیم. در آگوست سال ۲۰۰۹ وب سایت رسمی TripAdvisor در چین راه اندازی شد و اطلاعات مربوط به بیش از ۲۰۰۰۰ هتل و رستوران و نظر کاربران درباره آنها را در وب سایت خود قرار داد.

در سال 2011 وب سایت TripAdvisor برای تمرکز بر حوزه فعالیت خود از Expedia جدا شد. روند تغییرات در این شرکت آنقدر ادامه داشت تا در نهایت توانست در سال ۲۰۱۲ به عنوان بزرگ ترین وب سایت فعال در حوزه مسافرت شناخته شود. این وب سایت هر ماه بیش از ۲۸۰ میلیون بازدیدکننده منحصر به فرد دارد. آخرین اتفاقی بسیار مهمی که در این شرکت روی داده است اضافه شدن سرویس سفارش و تحویل DoorDash به لیست رستوران های خود در نوامبر ۲۰۱۸ می باشد.

برنامه ریزی در سفر با tripadvisor

سود خالص شرکت TripAdvisor

طبق گزارش سالانه سهامداران این شرکت در سال ۲۰۱۷، TripAdvisor ۴۳ درصد از سود خود را از طریق دو شریک تبلیغاتی خود یعنی Expedia (شرکت مادر سابق خود) و Priceline (یکی از زیرمجموعه های Booking Holdings) و دیگر شرکت های زیر مجموعه خود به دست می آورد. در حقیقت این شرکت بخش قابل توجهی از درآمد خود را از تغییر تبلیغات و redirection کردن مخاطبین از سایت خود به سایت های رستوران ها و هتل های ارائه دنده خدمات به دست می آورد. بخش عمده ای از درآمد حاصله از طریق تبلیغات کلیکی درون این سایت به دست می آید.

جستجو در سایت TripAdvisor

این وب سایت معتبر هر سال اقدام به معرفی برترین اماکن دیدنی دنیا می کند که این لیست را با توجه به نظرات و امتیازدهی کاربران وب سایت تهیه می کند. جست وجو در سایت بسیار ساده و البته جالب می باشد. شما در قسمت Find می توانید به دنبال هر آنچه که دوست دارید در سفر پیش رو داشته باشید، بگردید. به عنوان مثال با وارد کردن نام هتل و مشخص کردن محدوده مورد نظرتان، سایت لیست هتل ها به همراه اطلاعاتی کامل از هتل مثل قیمت، درجه یا ستاره، امکاناتی مثل صبحانه، وای فای، پارکینگ و . . . را در اختیار شما قرار می دهد. در این قسمت نظرات کاربران در مورد هتل ها نیز نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. در حقیقت این نظرات می توانند به شما در تصمیم گیری به شدت کمک کند.

برنامه ریزی در سفر- با tripadvisor

اپلیکیشن TripAdvisor

مزیت دیگر Tripadvisor این است که می تواند راهنمای هوشمند و همیشه همراه شما در سفر باشد. در حین گشت و گذار یا هنگام تصمیم گیری برای انتخاب رستوران، به هیچ وجه بابت یافتن بهترین ان ها نگران نباشید! درست مانند سایت با استفاده از اپلیکیشن آن می توانید نقد و بررسی و تصاویر رستوران، هتل یا مکان مورد نظرتان و امتیاز هایی که کاربران به ان ها داده اند را مشاهده کنید. سپس بر اساس آنها تصمیم گیری کنید. البته این امکانات تنها به یک مشاهده کردن صرف محدود نمی شود بلکه می توانید با این اپلیکیشن هتل مورد نظر خود را رزرو کنید یا بلیط هواپیما خریداری نمایید.

این اپلیکیشن با اتکا به GPS به جست وجوی مراکز تفریحی و خدماتی پیرامون شما می پردازد و خیال شما را از بابت پیدا کردن آنها آسوده می سازد. هنگامی که در حین سفر از شب قبل قصد برنامه ریزی برای روز بعد خود را دارید، کافی است روی ایکن thing to do کلیک کنید تا لیستی از تفریحاتی که می توانید اطراف هتل و مکان اقامتتان انجام دهید، برای شما به اشتراک گذاشته شود. این اپلیکیشن رایگان و بسیار کاربردی در پلتفرم های IOS ، اندروید، ویندوزفون و ویندوز قابل دسترسی می باشد و می تواند شما را در تمامی لحظات سفرتان همراهی نماید.

برنامه ریزی در سفر با Tripadvisor
با TripAdvisor برای سفرتان برنامه ریزی کنید مسلما همه ما مایلیم قبل از سفر برنامه سفر خود را برای داشتن اوقاتی خوش و یک سفر عالی، مرتب کنیم. TripAdvisor می...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...