مسافرت و مهاجرت

با Skyscanner ارزان سفر کنید!

با Skyscanner ارزان سفر کنید!

سفر ارزان و راحت با Skyscanner

در این مقاله به معرفی سایت Skyscanner می پردازیم که یکی از بهترین وب سایت ها برای خرید بلیط هواپیما و البته رزرو هتل و اجاره ماشین می باشد. همانطور که می دانید برنامه ریزی برای سفرهای خارجی و مهیا کردن اقدامات آن شاید جزء نگرانی های خیلی از افراد باشد. این مقدمات شامل تهیه بلیط، رزرو هتل یا حتی اجاره ماشین می باشد. سایت های زیادی وجود دارند که می توانید از طریق ان ها اقدام به خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل کنید و اینگونه در هزینه های خود صرفه جویی کنید. Skyscanner یک وب سایت فعال در زمینه برنامه ریزی برای سفرهای خارجی است و کاربران بسیار زیادی را درون سایت خود دارد.

این سایت چند زبانه می باشد و جستجوی پرواز را در بیش از 30 زبان از جمله چینی، روسی، پرتغالی، لهستانی، اسپانیایی و ژاپنی ارائه می دهد. سایت به طور مستقیم فروش انجام نمی دهد، فقط از ان می توان برای پیدا کردن مناسب ترین و ارزان ترین معامله برای یک مسیر مورد نظر استفاده کرد. پس کاربر به صورت خودکار به وب سایت شرکت هواپیمایی یا سایت هتل و یا اجاره ماشین وصل می شود. علاوه بر این تکنولوژی موتور جستجو، از ویژگی های دیگر می توان به اخبار سفر، صنعت پرواز و همچنین راهنمای سفر برای کاربران اشاره کرد.

با Skyscanner ارزان سفر کنید!

تاریخچه تاسیس وب سایت Skyscanner

نسخه ابتدایی وب سایت Skyscanner در سال 2002 توسعه داده شده و منتشر شد. در سال 2003 برای کمک به توسعه سایت، یک کارمند در نظر گرفته شد. سپس  در نهایت در سال 2004 دفتر ادینبورگ افتتاح شده و تا سال 2013 بیش از 180 کارمند در آن به کار گرفته شد. در سال ۲۰۱۱ Skyscanner سایت Zoombu را در ازای مبلغ نامشخصی از آن خود کرد. سپس در سپتامبر سال ۲۰۱۱ دفتر خود را در سنگاپور تاسیس نمود. این دفتر به عنوان دفتر مرکزی آسیا و اقیانوسیه به شمار می رود.

در سال ۲۰۱۲ و با شروع همکاری Skyscanner با بزرگ ترین موتور جستجوی چین یعنی Baidu یک دفتر در پکن نیز افتتاح گردید. در سال ۲۰۱۳ تعداد کارکنان این شرکت به بیش از ۱۸۰ نفر رسید. در فوریه سال ۲۰۱۳، Skyscanner اعلام نمود که قصد دارد دفتری را در میامی آمریکا نیز تاسیس نماید. در اکتبر سال ۲۰۱۳، شرکت Sequoia Capital اعلام نمود که سهام شرکت Skyscanner را به ارزش ۸۰۰ میلیون دلار خریداری نموده است. در ژوئن سال ۲۰۱۴ نیز شرکت Skyscanner موتور جستجوی سفر خود را در شنژن چین ایجاد نمود.

با Skyscanner ارزان سفر کنید!

در اگوست 2014 یک مارکت مطالعات تحقیقی اعلام کرد که در مقایسه با سایر وب سایت های مسافرتی، کاربران تمایل بیشتری به Skyscanner دارند. همین مطالعه نشان داد که 64% از افرادی که از Skyscanner استفاده کرده اند به این پلتفرم اعتماد داشته داشته اند. در اکتبر 2014 اپلیکیشن موبایلSkyscanner توسعه داده شده و منتشر شد.

روند پیشرفت این شرکت آنقدر ادامه داشت که در نهایت طبق اعلام رسمی خود شرکت Skyscanner تعداد کارمندان این شرکت در فوریه سال ۲۰۱۵ به بیش از ۶۰۰ میلیون نفر رسید. در ادامه شرکت Ctrip، بزرگ ترین شرکت فعال در زمینه مسافرت در چین، شرکت Skyscanner را به ارزش ۱.۷۵ میلیارد دلار خریداری نمود. در سال ۲۰۱۷ Ctrip دامنه Trip.com را نیز خرادری نمود و سرویس جدید به نام Trip.com را راه اندازی کرد. پلتفرم اصلی با نام Trip by Skyscanner نامگذاری شد و به زیرمجموعه از Skyscanner تبدیل شد. در نهایت نیز در سال ۲۰۱۸ Skyscanner به عنوان بهترین برنامه مسافرت توسط مجله مسافرت آنلاین Tripzilla شناخته شد.

با Skyscanner ارزان سفر کنید!

استفاده از سایت Skyscanner

گشت و گذار و استفاده از این سایت بسیار ساده است، کافی است مبداء و مقصد و تاریخ سفرتان را وارد کرده و گزینه search را بزنید. لیست کلیه پروازهای موجود در آن تاریخ برای شما به نمایش گذاشته می شود. سپس از میان گزینه های نمایش داده شده، با توجه به موجودی جیبتان و اینکه چه مقدار می توانید هزینه کنید، بلیط خود را به سادگی خریداری می کنید. این روش ساده ترین روشی است که شما به عنوان یک مسافر می توانید فرآیندها مربوط به سفر خود را انجام دهید.

رزرو هتل به کمک برنامه Skyscanner

در مرحله قبل شما توانستید بلیط خود را به راحتی خریداری نمایید. حالا نوبت به رزرو هتل و در صورت نیاز اجاره ماشین می رسد. در قسمت رزرو هتل به شما این امکان داده می شود که جست و جو را با انتخاب گزینه booking.com یا Hotels.com محدود کنید. این دو سایت که بعدا به معرفی کامل آنها می پردازیم، در زمینه رزرو و معرفی هتل ها بسیار معروف و مطمئن هستند. در نتیجه می توانند شما را در خصوص انتخاب یک هتل مناسب مطمئن نمایند.

با Skyscanner ارزان سفر کنید!

با انتخاب مکان سفر و تاریخ و کلیک کردن روی گزینه search، لیستی شامل هتل ها با مشخصاتی مثل تعداد تخت ها، ستاره هتل، صبحانه، پارکینگ، وای فای و امکاناتی نظیر این را نمایش می دهد. شما با مقایسه امکانات مورد نظر و مشاهده قیمت ها، هتل مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس به صفحه مورد نظر وصل می شوید. در مرحله بعد با کلیک روی گزینه book و وارد کردن اطلاعات کامل خود رزرو را تکمیل کرده و سپس با کارت اعتباری خود (مسترکارت یا ویزا کارت) هزینه هتل را پرداخت نمایید. بدر این مرحله کار شما به اتمام می رسد.

ارائه خدمات مربوط به اجاره ماشین در Skyscanner

آخرین مرحله می تواند به اجاره ماشین از طریق وب سایت Skyscanner مربوط شود. در قسمت car rental ابتدا مکان سفر را انتخاب کرده، سپس تاریخ و ساعت اجاره ماشین و تاریخ و ساعت بازگرداندن ماشین را مشخص می نمایید. سپس روی گزینه search کلیک می نمایید.
لیست ماشین های ظاهر شده را به همراه کلیه آپشن ها مشاهده کرده و پس از مقایسه و بعد از انتخاب به سایت مربوطه وصل می شوید. سپس بعد از مطالعه مقررات اجاره و پر کردن فرم اجاره ماشین، کار رزرو ماشین نیز در این مرحله به اتمام می رسد.

با Skyscanner ارزان سفر کنید!

نحوه پرداخت در Skyscanner به چه شکل است؟

شاید برایتان سوال پیش بیاید پرداخت کلیه مراحل گفته شده چگونه باید صورت گیرد؟ با تهیه یک کارت اعتباری ویزا کارت یا مسترکارت از ایرانیکارت می توانید کلیه پرداخت های گفته شده را به سادگی انجام بدین و در طی سفر نیز با همین کارت خرید کنید، پول دریافت کنید یا هزینه رستوران را بپردازید. نحوه انتخاب کدام کارت و تهیه آن ها در سایت ایرانیکارت به طور کامل ذکر شده است. در صورتی که سوالی در این خصوص برای شما ایجاد شده است نیز می توانید از راهنمایی دقیق و جامع تیم پشتیبانی مجرب و حرفه ای ایرانیکارت نیز بهره مند شوید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...