اکانت های خارجی

اکانت رایگان ahrefs

اکانت رایگان ahrefs

به دنبال اکانت رایگان ahrefs هستید؟ با ما همراه باشید تا راه‌های دست یابی به اکانت رایگان ahrefs را بررسی کنیم. افرادی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند به خوبی با ahrefs آشنایی دارند. این سایت همچون envato، alexa و MOZ یکی از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در جهان محسوب می‌شود. با خرید ابزار ahrefs، صاحب بزار های مختلفی همچون ابزار بررسی بک لینک‌ها، کلمات کلیدی و … می‌شوید.

 اما مشکل بزرگی که خصوصاً افراد تازه کار در این حوزه برای استفاده از ahrefs دارند، قیمت بالای اکانت آن است. برای خرید اکانت ahrefs حداقل هزینه 99 دلار خواهد بود. در صورتی که بخواهید به تمامی امکانات دسترسی داشته باشید 179 دلار در ماه باید پرداخت کنید. از طرفی برای پرداخت این مبلغ به کارت‌های اعتباری همچون ویزا کارت و مستر کارت یا حساب پی پال احتیاج خواهید داشت.

 این موضوع باعث شده تا افراد زیادی به دنبال اکانت رایگان ahrefs باشند. در ادامه سعی می‌کنیم راه‌هایی برای تهیه اکانت رایگان ahrefs یا تهیه آن با حداقل هزینه به شما نشان دهیم.

تهیه اکانت رایگان ahrefs

تهیه اکانت رایگان ahrefs

همانطور که اشاره کردیم ahrefs اکانت رایگان ندارد. البته این سایت به شما استفاده رایگان از ابزار بررسی بک لینک را می‌دهد. اما این تنها یک نمونه ساده برای تشنه‌تر کردن شما و احساس نیاز بیشتر به خرید ابزار ahrefs است. در مجموع دو راه برای تهیه اکانت رایگان ahrefs وجود دارد:

یوزر و پسورد رایگان ahrefs

اگر در اینترنت جستجو کنید می‌توانید تعدادی اکانت پرمیوم ahrefs پیدا کنید که یوزر و پسورد آن‌ها را به صورت رایگان قرار داده‌اند. اگر خوش شانس باشید بعضی از این اکانت ها واقعاً کار می‌کنند! اما مشکل اینجاست که چون تعداد زیادی از افراد وارد این اکانت ها می‌شوند خیلی زود توسط ahrefs مسدود می‌شوند.

اکانت رایگان ahrefs با استفاده از حساب پی پال

از آنجایی که با پی پال می‌توانید اکانت پرمیوم ahrefs خریداری کنید، می‌توانید از یک روش خاص برای تهیه اکانت رایگان ahrefs با حساب پی پال فیک استفاده کنید. در این روش شما یک حساب پی پال با اطلاعات غیر واقعی ایجاد می‌کنید. سپس به ahrafs می‌روید و اکانت مد نظر خود را انتخاب کرده و برای پرداخت هزینه گزینه پرداخت paypal را تیک می‌زنید. با این روش یک Pre-Approved Payment در حساب پی پال شما ایجاد می‌شود. در این حالت بدون پرداخت هزینه حدود یک هفته تا دو هفته می‌توانید به صورت رایگان از تمام امکانات اکانت پرمیوم استفاده نمایید. بعد از آن اکانت شما بسته خواهد شد.

نکته: این روش با توجه به بروزرسانی جدید ahrefs دیگر قابل انجام نیست!

خرید ابزار ahrefs با 7 دلار

پیشنهاد ویژه: خرید اکانت ahrefs تنها با 7 دلار

همانطور که اشاره کردیم قیمت اکانت استاندارد ahrefs و خرید ابزار ahrefs با امکانات کامل 179 دلار در ماه است. با این حال ما یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم. شما می‌توانید برای اولین ثبت نام خود یک هفته از تمام اکانت پرمیوم ahrefs به صورت آزمایشی استفاده کنید. اما برای این کار باید تنها 7 دلار پرداخت کنید.

خرید ابزار ahrefs با 7 دلار

برای خرید ابزار ahrefs با 7 دلار شما تنها به یک کارت اعتباری یا حساب paypal نیاز دارید. اگر به این موارد دسترسی ندارید می‌توانید از طریق ایرانیکارت اقدام به خرید مستر کارت یا ویزا کارت و شارژ حساب پی پال نمایید. با خرید کارت‌های اعبتاری و باز کردن حساب ارزی شما می‌توانید علاوه بر ثبت نام در ahrefs در سایر سایت‌های مطرح همچون Moz و alexa نیز اکانت بسازید.

یک راه آسان‌تر نیز برای خرید ابزار ahrefs وجود دارد. تنها کافی است که در ایرانیکارت پرداخت ارزی خرید اکانت و ابزار ahrefs را ثبت کنید. به این ترتیب در سریع‌ترین زمان و بدون نیاز به هزینه ارزی می‌توانید اکانت مخصوص به خود را تنها با 7 دلار تهیه کنید. با توجه به هزینه واقعی (179 دلار) تهیه یک اکانت استاندارد، پرداخت این هزینه اندک فرق چندانی با به دست آوردن اکانت رایگان ahrefs ندارد.

اکانت رایگان ahrefs
به دنبال اکانت رایگان ahrefs هستید؟ با ما همراه باشید تا راه‌های دست یابی به اکانت رایگان ahrefs را بررسی کنیم. افرادی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند به...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...