مسافرت و مهاجرت

معرفی و خرید دوره های یودمی

معرفی و خرید دوره های یودمی

با خرید دوره‌های یودمی شما می‌توانید از منابع دست اول آموزشی بهره مند شوید. دورهای آموزشی Udemy به شما این امکان را می‌دهند تا در محل کار، خانه و یا هر جای دیگری به راحتی و بدون دغدغه در یک موضوع خاص مهارت‌ خود را افزایش دهید. برای استفاده از دوره های udemy شما باید این دوره‌ها را خریداری کنید و برای خرید دوره‌های یودمی به کارت‌های اعتباری ارزی یعنی مستر کارت یا ویزا کارت نیاز خواهید داشت. همچنین شما می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به خرید کارت های اعتباری، از طریق خدمات پرداخت ارزی ایرانیکارت دوره‌های آموزشی Udemy را خریداری کنید. با ما همراه باشید تا در این مطلب به معرفی دوره‌های یودمی بپردازیم.

معرفی دوره‌های یودمی

دوره های Udemy در واقع دوره‌های آموزشی آنلاین و تصویری هستند که توسط استادان و کارشناسان تهیه شده و در وبسات یودمی به فروش گذاشته شده‌اند. در سایت Udemy بیش از 130 هزار دوره آموزشی در 13 دسته اصلی وجود دارد و نزدیک به 30 میلیون نفر از این آموزش‌ها استفاده می‌کنند. دوره‌های یودمی به بیش از 60 زبان زنده دنیا نیز ترجمه شده‌اند. البته به دلیل وجود قوانین تحریمی، امکان استفاده از این دوره‌ها به صورت مستقیم برای کسانی که در ایران زندگی می‌کنند وجود ندارد. به همین دلیل دوره‌های یودمی به زبان فارسی نیز تا به حال در سایت یودمی قرار نگرفته‌اند. در نتیجه برای استفاده از این دوره‌ها باید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید.

معرفی دوره های یودمی

تفاوت دوره‌های Udemy با دوره‌های آموزشی آکادمیک

برخلاف دوره‌های آموزشی آکادمیک و دانشگاهی، در یودمی این امکان برای همه کارشناسان و افراد حرفه‌ای فراهم شده است تا با استفاده از امکانات پلتفرم آموزشی Udemy دوره‌های آموزشی کاملاً تجربی و کاربردی را ایجاد کنند. دوره‌های یودمی کاملاً عملی و کاربردی هستند. برخلاف آموزش‌های تئوریک دانشگاهی، به دانش آموزان این امکان را می‌دهد تا با جزئیات انجام یک کار به طور کامل آشنا شوند. به همین دلیل اکثر افرادی که می‌خواهند موضوعی را به صورت کاملاً کاربردی یاد بگیرند، ترجیح می‌دهند با خرید دوره‌های یودمی از آموزش عملی کارشناسان و افراد حرفه‌ای که فوت و فن کار را به خوبی آموزش دهند بهره مند شوند.

دسته بندی‌های دوره های یودمی

همانطور که اشاره کردیم دوره های Udemy به 13 دسته مختلف تقسیم می‌شوند که در اینجا به پرطرفدارترین و مهم‌ترین دوره‌های یودمی اشاره می‌کنیم:

  • دوره‌های آموزش طراحی وبسایت یودمی: این دوره‌ها که شامل آموزش‌های مربوط به جاوا اسکریپ، آنگولار، CSS، PHP، js و … می‌شوند جزو آموزش‌های پایه‌ای هستند که محبوبیت بسیار زیادی دارند.
  • دورهای آموزش طراحی اپ یودمی: با خرید دوره‌های آموزشی Udemy، می‌توانید از دوره‌های آموزشی محبوبی همچون توسعه اندروید و Ios، سوئیفت، زبان برنامه نویسی دارد و … بهره مند شوید.
  • دوره‌های آموزش زبان برنامه نویسی Udemy: دوره‌های آموزشی زبان برنامه نویسی یودمی محبوب‌ترین دوره‌های این سایت محسوب می‌شوند. برای مثال بیش از ده میلیون دانشجو فقط از آموزش‌های مربوط به زبان پیتون در یودمی استفاده می‌کنند.
  • دوره‌های آموزش عکاسی و گرافیک یودمی: فتوشاپ، ایلوستریتور، لایت روم از محبوب‌ترین نرم افزارهای ادیت عکس و گرافیک در جهان هستند و در یودمی نیز محبوبیت بسیار زیادی دارند.
  • دورهای آموزش دیجیتال مارکتینگ Udemy: دوره‌های مرتبط با دیجیتال مارکتینگ، گوگل ادز، سوشال مدیا مارکتینگ، گوگل آنالیتیکس و … بیش از 5 میلیون دانشجو در یودمی دارند.

سایت Udemy

مزایای خرید دوره های یودمی

با خرید دوره‌های آموزشی Udemy از امکانات بسیار زیادی بهره مند خواهید شد که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • هزینه بسیار پایین نسبت به دوره‌های دانشگاهی
  • امکان یادگیری سریع
  • یادگیری در هر زمان و هر مکانی که شما بخواهید
  • تمرینات کاربردی
  • امکان برقراری ارتباط با سایر دانشجویان
  • بدون محدودیت سنی

چرا دوره‌های یودمی انتخاب اول بسیار از مردم جهان است؟

  • دسترسی به 130 هزار دوره آموزشی
  • دسترسی بیش از 50 هزار مربی
  • 30 میلیون دقیقه ویدیویی آموزشی
  • آموزش به بیش از 60 زبان مختلف
  • معتبر بودن مدارک از نظر تعداد زیادی کمپانی مختلف

معرفی سایت یودمی udemy

خرید دوره‌های یودمی برای شرکت‌ها

علاوه بر اشخاص و افرادی که قصد یادگیری شخصی دارند، شرکت‌ها نیز می‌توانند با خرید دوره های آموزشی Udemy امکان رشد توانایی‌های کارمندان خود را فراهم کنند. در حال حاضر کمپانی‌های بزرگ که در کسب و کارهای مختلفی فعالیت می‌کنند آموزش‌های یودمی را به رسمیت می‌شناسند و اقدام به خرید دوره های یودمی می‌کنند. شرکت‌هایی مانند مرسدس بنز، Booking.com، پین‌تر است، فولکس واگن، آدیداس و … در حال حاضر از دوره‌های آموزشی یودمی بهره می‌برند.

خرید دوره‌های یودمی در ایران

همانطور که اشاره کردیم در حال حاضر امکان دسترسی مستقیم به دوره های آموزشی Udemy در ایران وجود ندارد و حتی برای ورود به سایت Udemy نیز باید از نرم افزاری‌های تغییر آی پی استفاده کنید. با این حال شما می‌توانید با استفاده از کارت‌های اعتباری ارزی و شارژ کارت‌های اعتباری یا شارژ حساب‌های ارزی از خدمات این سایت در ایران نیز بهره مند شوید. اگر به این کارت‌ها و حساب‌های ارزی دسترسی ندارید می‌توانید با خرید مستر کارت یا خرید ویزا کارت و افتتاح حساب پی پال اقدام به خرید دوره های یودمی در ایران کنید. همچنین اگر قصد خرید از سایت یودمی را ندارید، با استفاده از ثبت درخواست در صفحه خدمات پرداخت ارزی ایرانیکارت می‌توانید از ایرانیکارت بخواهید دوره‌های مد نظرتان را برای شما خریداری کند.

معرفی و خرید دوره های یودمی
با خرید دوره‌های یودمی شما می‌توانید از منابع دست اول آموزشی بهره مند شوید. دورهای آموزشی Udemy به شما این امکان را می‌دهند تا در محل کار، خانه و یا...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. من پول درسایت سویفت بیزینس پی دارم ومیخوام ریال بگیرم امکانش هست باایرانیکارت انجام بشه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      لطفا در بخش نقد کردن در آمد ارزی تیکت بزنید تا به درخواست شما رسیدگی شود.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...