دامنه و هاست

معرفی سایت envato

معرفی سایت envato

بهشت طراحان سایت! سایت envato یکی از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین سایت‌های فعال در حوزه طراحی سایت است. هر چیزی که برای طراحی خلاقانه نیاز داشته باشید در این سایت پیدا خواهید کرد. انواعتم ها، گرافیک‌ها و هر نوع المانی که در طراحی سایت نیاز داشته باشید، در سایت Envato برای شما فراهم شده است. علاوه بر تنوع بسیار زیاد در محصولات و منابعی که در این سایت ارائه می‌شود، قیمت همه محصولات نیز بسیار مناسب هستند. به همین دلیل پرداخت ارزی به یکی از روندهای معمول برای طراحان سایت و شرکت‌های طراحی و پشتیبانی از سایت تبدیل شده است. برای خرید از سایت envato شما نیاز به خدمات ارزی سایت ایرانیکارت، همچون مستر کارت، ویزا کارت و حساب پی پال خواهید داشت. در ادامه بیشتر با این سایت و امکانات آن آشنا خواهیم شد و به معرفی سایت envato خواهیم پرداخت.

سایت envato چیست؟

سایت انواتو، یک فروشگاه بزرگ است که در آن تمامی المان‌های مربوط به طراحی وبسایت به فروش می‌رسد. سه طراح سایت خلاق در سال 2006 در یک گاراژ در حومه سیدنی استرالیا، تصمیم گرفتند تا مکانی را ایجاد کنند تا تمام نیازهای یک طراح سایت را پوشش دهد. حالا در این سایت بیش از 5 میلیون آیتم مختلف برای فروش وجود دارد و دسته بندی‌های آن حتی جزئی‌ترین و ساده‌ترین چیزهایی که در طراحی یک سایت نیاز دارید را شامل می‌شود. به همین دلیل به سایت envato، لقب بهشت طراحان سایت را داده‌اند. حتی اگر یک طراح سایت حرفه‌ای نباشید با مراجعه به انواتو می‌توانید یک سایت حرفه‌ای را برای خود به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی کنید. به مرور زمان انواتو گسترش پیدا کرده و در حال حاضر چندین سایت زیر مجموعه دارد که به صورت تخصصی در یک حوزه از طراحی سایت فعالیت می‌کنند.

معرفی زیر مجموعه‌های سایت انواتو
معرفی زیر مجموعه‌های سایت انواتو

معرفی زیر مجموعه‌های سایت انواتو

همانطور که اشاره کردیم سایت envato به زیر مجوعه های مختلفی تقسیم می‌شود. در اینجا به معرفی این زیرمجموعه‌ها می‌پردازیم:

Envato Market چیست؟

انواتو مارکت، فروشگاه اصلی سایت انواتو است که به بخش‌های مستقلی تقسیم می‌شوند. این بخش‌ها شامل themeforest (تم سایت)، codecanyon (کدها)، Videohive (ویدیو)، Audiojungle (صدا)، graphicriver (گرافیک)، photodune (عکس‌ها) و 3docean (فایل‌های 3D) هستند.

معرفی سایت themeforest

سایت themeforest یکی از زیر مجموعه‌های Envato Market است. سایت themeforest فروشگاهی است که در آن می‌توانید بیش از 46 هزارتم وردپرس، تمپلیت وبسایت و … را خریداری کنید. در این سایت بیش از 35 هزار طراح در سراسر جهان هر روزه در حال طراحی و عرضه محصولات جدیدی هستند. علاوه بر وردپرس شما می‌توانید تم‌های مربوط به سایر CMS ها مانند جوملا را نیز در این سایت پیدا کنید. همچنین تمپلیت های آماده‌ای کامرسی همچون ووکامرس و شاپی فایی نیز در این سایت وجود دارند. در نهایت علاوه بر محصولات خریدنی، محصولات رایگانی نیز در این فروشگاه پیدا می‌شوند.

معرفی سایت Envato Elements

انواتو المنت یکی از زیر مجموعه‌های دیگر سایت envato است که آژانس‌های طراحی، طراحان و افراد حرفه‌ای می‌توانند با عضویت در آن به ابزارهای مختلفی مانند فوت‌ها، گرافیک‌ها و … دسترسی داشته باشند. عضویت در Envato Elements این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به عنوان طراح از هزاران ایده جدید برای طراحی‌های خود استفاده کنید یا به عنوان یک کارفرما بهترین طراحان را برای طراحی‌های یونیک و خاص خود استخدام کنید. این سایت را می‌توان زیرمجموعه‌ای برای فروشگاه Graphicriver اینواتو در نظر گرفت.

معرفی سایت Envato tuts+

 به دنبال یادگیری در حوزه طراحی سایت و بخش‌های مختلف مربوط به آن هستید؟ سایت https://tutsplus.com با بیش از 21 هزار آموزش رایگان و 700 دوره آموزش ویدیوی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. در این بخش از سایت انواتو می‌توانید چیزهای جدید در زمینه کد نویسی، طراحی، عکاسی، ساخت ویدیو و … بیاموزید یا مهارت‌های خود را افزایش دهید.

معرفی سایت Envato Studio

انواتو استودیو یک فروشگاه فریلنسری است که به شما امکان استفاده از خلاقیت‌های شخصی و سرویس‌های تکنیکال را می‌دهد. شما به عنوان یک فریلنسر یا کارفرما می‌توانید وارد سایت https://studio.envato.com شوید. در این سایت پروژه‌های در دسته‌های مختلفی از طراحی لوگو، ساختتم های وردپرسی، تولید محتوا به زبان انگلیسی، ساخت ویدیو، بهبود سایت و بهبود اپلیکیشن وجود دارند و شما به عنوان فریلنسر می‌توانید برای انجام آن‌ها اعلام آمادگی کنید و یا به عنوان کارفرما از بین هزاران فریلنسر بهترین را انتخاب نمایید.

معرفی سایت Envato Sites

انواتو سایت، یک سایت ساز است که به شما اجازه می‌دهد که به راحتی سایت خود را همانطور که دوست دارید با استفاده از المان‌های آماده بسازید. شما برای استفاده از خدمات سایت https://sites.envato.com به هیچ دانش کد نویسی یا طراحی سایتی نیاز ندارید. هزاران المان آماده به شما امکان جزئی‌ترین شخصی سازی ها را می‌دهد.

نحوه خرید از سایت Envato
نحوه خرید از سایت Envato

نحوه خرید از سایت Envato

متاسفانه امکان استفاده از سایت انواتو در ایران به صورت مستقیم وجود ندارد و حتی برای وارد شدن به سایت نیز باید از نرم افزارهای تغییر دهنده آی پی استفاده کنید. علاوه بر این برای خرید از سایت انواتو باید دارای کارت‌های اعتباری ارزی و حساب‌های ارزی باشید. قبلاً در مقاله‌ای جدا گانه نحوه خرید از سایت Envato را برای شما توضیح دادیم و در مورد نحوه استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت برای خرید از این سایت صحبت کردیم. شما می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلفی و با استفاده از خدمات ایرانیکارت از سایت Envato خرید کنید:

  • خرید ویزا کارت یا شارژ اعتباری ویزا کارت
  • خرید مستر کارت یا شارژ اعتباری مستر کارت
  • ایجاد حساب پی پال وریفای و شارژ حساب پی پال
  • خرید از انواتو با اسکریل
  • ثبت سفارش خرید از انواتو در حساب کاربری خود در ایرانیکارت

معرفی سایت envato
بهشت طراحان سایت! سایت envato یکی از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین سایت‌های فعال در حوزه طراحی سایت است. هر چیزی که برای طراحی خلاقانه نیاز داشته باشید در این سایت پیدا...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
معرفی سایت ثبت و خرید دامنه Dynadot
دامنه و هاست
معرفی سایت ثبت و خرید دامنه Dynadot
اگر قصد راه اندازی سایت دارید و به فکر خرید دامنه از سایت های خارجی می باشد، Dynadot می تواند یکی از گزینه های شما باشد. Dynadot یک سایت ثبت...
معرفی سایت جوکر (joker.com)  و نحوه خرید دامنه از آن
دامنه و هاست
معرفی سایت جوکر (joker.com) و نحوه خرید دامنه از آن
اولین اقدامی که پیش از راه اندازی یک سایت لازم است انجام دهید ثبت و خرید یک دامنه مناسب است. انتخاب دامنه مناسب می تواند به خوبی آینده ی کسب...
رزرو هاستل خارجی در سایت Hostelworld
مسافرت و مهاجرت
رزرو هاستل خارجی در سایت Hostelworld
امروزه هاستل ها نه تنها برای کسانی که به دنبال اقامت کم هزینه هستند بلکه برای کسانی که به دنبال ملاقات  با افراد جدید یا تجربه مکان های جدید هستند...