سرور مجازی

معرفی بهترین سایت های خرید VPS در سال 2024

معرفی بهترین سایت های خرید VPS در سال 2024

امروزه اکثر کسب و کارها به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند. اولین کاری که آن‌ها باید انجام دهند، طراحی سایت است. خرید هاست و دامنه یکی از ملزومات طراحی سایت می‌باشد. اما با رشد وب سایت نیازهای آن نیز افزایش می‌یابد. در این شرایط باید از سرور مجازی یا VPS استفاده کنند. افراد معمولا هاست، دامنه یا سرور مجازی خود را از سایت‌های خارجی خرید می‌کنند. اما خرید هاست خارجی، خرید دامنه از سایت های خارجی یا حتی VPS نیازمند پرداخت ارزی می‌باشد که ممکن است برخی به آن دسترسی نداشته باشند. مجموعه ایرانیکارت در کنار ارائه کارت‌های اعتباری (مسترکارت و ویزاکارت) خدمات خرید هاست و دامنه از سایت‌های خارجی را نیز فراهم کرده است.

سرور مجازی یا VPS چیست؟

سرور مجازی یا VPS بخشی از یک سرور اختصاصی فیزیکی است. این سرور اختصاصی با مجازی سازی به چند بخش تقسیم می‌شود که هر بخش برای کار خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش به دلیل تقسیم شدن منابع سرور اختصاصی، هزینه خرید سرور مجازی نسبت به خرید سرور اختصاصی بسیار کمتر خواهد بود. همچنین میزان دسترسی به منابع بر روی قیمت VPS و سرعت سایت تاثیرگذار است؛ به همین دلیل ارائه دهندگان VPS معمولاً منابع بیشتری را در اختیار مشترکان قرار می‌دهند تا وبسایت آن‌ها سریع‌تر و بهتر عمل کند. ویژگی مهم استفاده از سرور مجازی این است که اگر در بازه‌ای از زمان ترافیک زیادی دریافت کنید، منابع VPS می‌توانند برای برآورده کردن خواسته‌های جدید سایت شما گسترش یابند. نکته این است که تعداد زیادی از سایت های خرید VPS وجود دارد و انتخاب بهترین ارائه دهنده میزبانی VPS دشوار است؛ به همین دلیل، در ادامه به معرفی بهترین سایت های خرید سرور مجازی می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: سرور مجازی یا VPS چیست؟

سایت های سفارش سرور مجازی

معرفی بهترین سایت های خرید VPS

در ادامه مطلب، به چند سایت ارائه دهنده VPS، خدمات ارائه شده آن‌ها و آنچه آن‌ها را از بقیه متمایز کرده است نگاهی انداخته و به سوالاتی همچون: چه نوع برنامه هاستینگی ارائه می‌دهند؟ عملکرد آن‌ها چگونه است؟ و آیا آن‌ها کمک و پشتیبانی خوبی دارند؟ پاسخ می‌دهیم.

12 سایت از بهترین ارائه دهنده‌های خدمات میزبانی VPS به شرح زیر است:

    1. InMotion – بهترین ارائه دهنده میزبانی VPS.
    2. A2 Hosting – بهترین ارزش برای پول و سیستم مدیریت نشده برای برنامه نویسان.
    3. Bluehost – بهترین ویژگی‌ها.
    4. iPage – بهترین خدمات مشتری.
    5. HostGator – بهترین قابلیت اطمینان و پشتیبانی بخش مشتریان.
    6. HostPapa – بهترین حافظه رم و فضای ذخیره سازی.
    7. GoDaddy – بهترین برای ویژگی‌های اضافی.
    8. DreamHost – بهترین پهنای باند.
    9. Kamatera – بهترین هاست VPS برای تغییر سایز فوری.
    10. Liquidweb – هاستینگ خودکار با حافظه ذخیره سازی بالا
    11. Scala Hosting – بهترین سرویس دهنده برای دریافت ترکیبی از منابع مختلف
    12. Hostinger – بهترین طرح‌های هاستینگ VPS ارزان

مقایسه سایت های خرید vps

بر‌اساس بررسی‌های ما ایران سرور (iranserver) بهترین سایت خرید VPS در ایران است. این شرکت با بیش از ۱۹ سال سابقه و تجربه، اکنون با داران بودن تیمی متشکل از ۲۵۰ متخصص در حوزه‌های مختلف، بهترین سرویس‌ها و خدمات را به مشتریان خود عرضه می‌کند. خدمات این مجموعه شامل ارائه سرور اختصاصی، سرور مجازی، هاست، ثبت دامنه، ارائه سرور سایت‌ساز، ارائه سرور‌های ارزی، لایسنس، اجاره IP و… می‌شود. شما می‌توانید با اطمینان کامل برای دریافت تمامی این خدمات، به‌خصوص خرید سرور مجازی، به ایران سرور مراجعه کنید؛‌ چرا‌‌که این مجموعه در طور ۱۹ سال فعالیت خود، توانسته رضایت بیش از ۱۷۴ هزار مشتری را جلب کرده و در توسعه کسب‌و‌کار اینترنتی آن‌ها، مؤثر باشد.

مقایسه ارائه دهندگان VPS

انتخاب یک ارائه دهنده VPS با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهد بسیار سخت است. در این قسمت می‌توانید هر 12 سایت خرید VPS که در بالا معرفی شد را مقایسه کنید. قیمت‌هایی که در جدول زیر نشان داده شده ارزانترین قیمت میزبانی VPS ارائه دهنده است، نه بهایی که پرداخت می‌کنید.

Hosting Provider Max RAM Max CPUs Max Bandwidth Root Access Max Storage Space Uptime Cheapest Price/mo WEB Rating
InMotion 8GB 5 6TB 260GB 99.97% $39.99 90%
A2 Hosting 8GB 8 4TB 150GB 99.95% $49.99 85%
Bluehost 8GB 4 3TB 120GB 99.94% $29.99 84%
iPage 8GB 4 4TB 120GB 99.94% $24.99 84%
HostGator 8GB 4 3TB 240GB 99.99% $89.95 84%
HostPapa 24GB 12 8TB 1,000GB 99.97% $49.99 83%
GoDaddy 8GB 4 Unlimited 200GB 99.97% $40.99 81%
DreamHost 8GB N/A Unlimited 240GB 99.95% $15 70%
Kamatera 512GB N/A Unlimited 4,000GB 99.95% $4 61%
Liquidweb 16GB 8 10TB 200GB 99.95% $25 90%
Scala Hosting 128GB 24 unmetered 2000GB 99.9% $30 90%
Hostinger 1GB 1 Unlimited 100GB 99.9% $4 90%

بهترین ارائه دهندگان VPS

بهترین سایت‌های خرید VPS آن‌هایی هستند که نیازهای شما را برآورده می‌کنند. یافتن بهترین ارائه دهنده VPS به معنی در نظر گرفتن عواملی همچون قیمت، ویژگی‌ها و پشتیبانی آن است. همیشه میزبانی VPS یک راه حل مناسب نیست؛ بنابراین به هر ارائه دهنده نگاهی می‌اندازیم تا ببینیم که آیا سرویسی که ارائه می‌دهند همان است که شما به دنبال آن هستید یا خیر. این نکته را در نظر بگیرید که اگر سایت شما دارای بسیاری از صفحات وب یا محتوای باکیفیت بالا است، ارائه دهندگان با فضای ذخیره سازی بالا باید در اولویت باشند. به همین ترتیب، اگر محدودیت بودجه دارید یا به کمک زیادی نیاز دارید، باید ارائه دهندگان با قیمت ارزان و پشتیبانی خوب در اولویت قرار گیرند.

  • InMotion

InMotion رتبه برتر در ارائه میزبانی VPS است. این سایت دارای ویژگی‌های باورنکردنی، بروزرسانی مناسب، پشتیبانی مفید و قیمت مناسب است. InMotion همچنین از نظر میزبانی وب اشتراکی نیز بهترین است و آن را به‌عنوان ارائه دهنده ایده‌آل برای شروع یا بروزرسانی سایت تبدیل کرد.

  • DreamHost

DreamHost پهنای باند نامحدودی را در تمام برنامه‌های خود ارائه می‌دهد. این ارائه دهنده VPS، دارای ویژگی‌ها و سرویس‌های متنوعی است که می‌تواند خدمات زیادی را در جهت بهبود سایت و بسترهای آنلاین شما ارائه دهد، اما در نظر داشته باشید که این سایت برخلاف رقبای خود، Dreamhost قادر به ارائه پشتیبانی تلفنی و چت زنده برای کاربران و مشتریان خود نمی‌باشد.

معرفی سایت dreamhost

  • Bluehost

اگر هنوز وب سایت خود را ایجاد نکرده‌اید، Bluehost تنها ارائه دهنده میزبانی VPS است که به صورت دائمی دامنه رایگان به شما ارائه می‌دهد. نقطه قوت واقعی این سایت کیفیت ویژگی‌های آن است که شامل حداکثر 8 گیگابایت حافظه رم و پردازنده 4 هسته و حساب نامحدود ایمیل است.

  • iPage

iPage خدمات کاملا خوبی برای کاربران خود داشته و علاوه بر این پشتیبانی تلفنی و چت آنلاین، یک مرکز دانش عمیق و تیکت‌های پشتیبانی را ارائه می‌دهد. همچنین ویژگی‌های آن بسیار خوب است و دارای گواهینامه SSL و پشتیبان گیری رایگان سایت می‌باشد.

  • HostGator

HostGator استاد میزبانی وب است. این سایت بهترین امتیاز را در سایت websitebuilderexpert بدست آورده است. اما وقتی تنها VPS را جستجو کنید این سایت خیلی ماهرانه به نظر نمی‌رسد ولی از طرفی هم خالی از لطف نیست. با داشتن ویژگی‌های خوب و بهترین بروزرسانی در هر ارائه دهنده، می‌توانید خیلی بهتر عمل کنید.

سایت hostgator

  • HostPapa

HostPapa قیمت زیادی دارد، اما هیچ ارائه دهنده دیگری نمی‌تواند در ظرفیت با آن رقابت کند. برنامه قیمت گذاری سطح بالای HostPapa رم و فضای ذخیره سازی کافی برای اداره حتی بزرگترین وب سایت‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • GoDaddy

به عنوان مهمترین برتری GoDaddy میتوان به این نکته اشاره داشت که این سرویس بزرگترین سایت ثبت دامنه در جهان است. همچنین دارای سایت ساز عالی و بسته های میزبانی وب با کیفیت بالا بوده و خدمات فوق‌العاده‌ای را در این زمینه ارائه می‌دهد. اگر برای کسب و کار خود به یک فروشگاه آنلاین احتیاج دارید، GoDaddy می‌تواند به شما کمک کند.

  • A2 Hosting

A2 Hosting برنامه‌های VPS خود را با یک لبخند دوستانه و توصیه‌های ارزشمند ارائه می‌دهد. برای تازه کارها، میزبانی وب با یک سرویس کمک، پشتیبانی بصری و ضمانت برگشت پول در هر زمان، بسیار مناسب است.

معرفی سایت A2hosting

  • Kamatera

Kamatera از معتبرترین سایت‌های خرید VPS خارجی می‌باشد که در یک پلتفرم ایمن، سرورهای خود را در سراسر جهان با برخورداری از ۱۳ مرکز داده در چهار قاره دنیا ارائه می‌دهد. این پلتفرم دارای یکی از قدرتمندترین سخت افزارها حاوی ۵۱۲ گیگابایت حافظه و ۱۰۴ مرکز پردازنده به ازای هر سرور می‌باشد که هریک از سرورهای آن دارای منابع اختصاصی خود خواهد بود. امکان ارتقا تغداد سرورها و منابع خود در سریعترین زمان از ویژگی‌های مثبت کاماترا است.

  • Liquidweb

LiquidWeb از معتبرترین سرویس‌های ارائه دهنده سرورهای مجازی جهانی می‌باشد که جایگاه سوم از فهرست بهترین سایت‌های خرید VPS را به خود اختصاص داده است. تمامی پلن‌های سرورهای این سیستم، بصورت مدیریت شده ارائه خواهند شد، این بدین معناست که سخت افزار و شبکه مورد استفاده شما همواره تحت مدیریت LiquidWeb قرار خواهد داشت. امنیت این سرورها بصورت مداوم بروزرسانی شده و از تمامی سیستم عامل‌ها و نرم افزارهای معتبر پشتیبانی می‌کند. یکی از ویژگی‌های بارز این سایت، برخورداری از پهنای باند ۱۰ ترابایت می باشد که از بالاترین ظرفیت‌های دنیای امروز است.

بهترین سایت های خرید VPS خارجی

  • Scala Hosting

Scala Hosting از معتبرترین وب سایت‌های ارائه دهنده vps می‌باشد که این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا بسته به نیاز خود، مشخصات و امکانات VPS نظیر تعداد هسته‌های CPU (از ۱ تا ۲۴ عدد)، میزان RAM (۲ تا ۱۲۸ گیگابایت)، فضای ذخیره SSD (۵۰ تا ۲۰۰۰ گیگابایت) و سایر تنطیمات را تغییر داده و یک سرور مجازی مطابق با نیاز خود را برای بازه‌های زمانی ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و سالانه خریداری کنند.

  • hostinger

hostinger یکی از بهترین سایت‌های خرید سرور مجازی می‌باشد که با شروع قیمت از ۳.۹۵ دلار ماهانه، از ارزان قیمت‌ترین سرورهای جهانی است. این سایت دامنه و گواهینامه SSl خود را به صورت رایگان ارائه داده و امکان دسترسی کامل به root و همچنین دسترسی به امکانات پهنای باند کامل و ۲۰ گیگابایت فضای ذخیره SSD را حتی در ارزان‌ترین طرح‌های خود فراهم کرده است. این سایت دارای سریع‌ترین سرعت بارگذاری وب سایت بوده و تضمین بازگشت وجه تا ۳۰ روز پس از خرید را نیز به کاربران خود ارائه می‌دهد.

کلام آخر 

در این مطلب به معرفی برخی از بهترین سایت های خرید VPS خارجی پرداختیم. شما تجربه خرید از کدام یک از این سایت‌ها را دارید؟ چه سایت دیگری می‌شناسید که برای خرید VPS مناسب باشد؟ اگر در این زمینه تجربه‌ای دارید، با ما به اشتراک بگذارید.

معرفی بهترین سایت های خرید VPS در سال 2024
امروزه اکثر کسب و کارها به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند. اولین کاری که آن‌ها باید انجام دهند، طراحی سایت است. خرید هاست و دامنه یکی از ملزومات طراحی سایت می‌باشد....
4.67 از 3 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام
    خرید از همه‌ی این سایت ها رو خودتون انجام میدین؟
    کارکردش به چه صورته؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربرگرامی تمامی سایت‌هایی که ایرانیکارت قابلیت پرداخت در آن‌ها را دارد را می‌توانید در صفحه پرداخت در سایت های خارجی مشاهده نمایید. همچنین در صورت نیاز به پرداخت در سایر سایت‌ها و اطلاع از شرایط آن می‌توانید تیکت ارسال کرده و یا از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام لطفا لیست قیمت vpsهایی که دارین بدین. ماهانه و سالانه. کدوم کشور قیمتش مناسبتره؟ سپاس

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی، ایرانیکارت طیف وسیعی از vps ها با ریجن ها و ویژگی های متنوع ارائه می دهد. برای اطلاع از مشخصات و قیمت تمامی سرویس های مجازی به صفحه خرید vps خارجی مراجعه کنید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام
    تفاورت خرید vps از شرکت های خارجی با ایرانی در چیست؟ چرا از داخل سرور خارجی نخریم؟
    الان باز برای اتصال به آنها هم که باز باید vps فعال کنیم . یعنی دو تا vps باید بخریم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. کاش توی یک بررسی سیستمهای پرداخت و همچنین رجیستر شدن این سرویس دهنده را برای ایرانی ها را با هم مقایسه می کردید.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، به زودی مقالات زیادی در این زمینه از طرف مجموعه ایرانیکارت منتشر خواهد شد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام بعضی از سایت ها مثل disney plus حتی با vpn هم بخوای بری توی سایت متوجه میشن و صفحه سایت برای لوگین سیاه میشه .
    آیا با vps این مشکلات حل میشه؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، با استفاده از vpn در صورت قطع شدن اینترنت آی پی شما تغییر کرده و امکان بلاک و یا غیر فعال شدن اکانت شما وجود دارد. برای ثبت ماندن آی پی می‌توانید از سرورمجازی یا vps استفاده نمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام وقتتون بخیر
        من به vps با سرور هلند نیاز دارم اکانت یک ماهه قیمتش چند هست
        فقط میخوام بدون درد سر به صرافی کوکوین متصل شم
        و نیاز به راهنمایی کامل و پشتیبانی دارم چون تا به حال کار نکردم باوی پی اس

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی هزینه خرید سرور مجازی هلند 20 دلار می‌باشد و با استفاده از سرور مجازی، آی پی ثابت می‌ماند.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام چطور میتونم از یکی از این سایت ها سفارش بدم؟ برای Vps

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی برای خرید سرور مجازی خارجی و پرداخت آن می‌توانید از طریق مجموعه ایرانیکارت اقدام فرمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
مهم‌ترین تفاوت سرور مجازی و اختصاصی چیست؟
سرور مجازی
مهم‌ترین تفاوت سرور مجازی و اختصاصی چیست؟
سرور اختصاصی منابع را به صورت کاملا اختصاصی در اختیار وبسایت قرار داده و می‌توانید تمامی دیتاها و اطلاعات خود را روی آن قرار دهید، بدون این که امکانات این...
آموزش ساخت سرور مجازی در vmware
سرور مجازی
آموزش ساخت سرور مجازی در vmware
آموزش ساخت سرور مجازی در vmware یک مقدمه برای ایجاد و مدیریت محیط‌های مجازی در VMware است. VMware یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های مجازی ساز است که برای شما امکان ساخت...
بهترین سرور مجازی برای پی پال چیست؟
سرور مجازی
بهترین سرور مجازی برای پی پال چیست؟
استفاده از پی پال برای کاربران ایرانی، به دلیل اعمال تحریم‌ها با سختی‌هایی رو به رو است. از آنجایی که برخی از افراد برای انجام تراکنش‌های بین المللی به حساب...