حواله ها

روش های ارسال حواله ین به ژاپن

روش های ارسال حواله ین به ژاپن

ژاپن یکی از پیشرفته ترین کشورهای آسیا است. صنایع زیادی در دنیا به صنعت ژاپن وابسته یا با آن در ارتباط هستند. در ایران نیز کسب و کار ها یا افرادی هستند که به دنبال راهی برای برقراری روابط مالی یا انتقال ارزی به این کشور هستند. به علاوه، شرایط تحصیل در ژاپن باعث شده که دانشجویان زیادی از سراسر جهان از جمله ایران برای ادامه تحصیل به این کشور مهاجرت کنند. چنانچه جز افرادی هستید که نیاز به ارسال حواله ین به ژاپن دارند، برای آشنایی با انواع روش های موجود در این مقاله همراه ما باشید.

انواع روش ارسال پول به ژاپن

به دلیل روابط مالی محدود جوامع بین الملل با ایران، امکان ارسال انواع حواله ارزی از حساب های بانکی ایران یا هر شبکه مالی دیگری که متعلق به ایران باشد به خارج از کشور وجود ندارد. به همین دلیل برای ارسال حواله ارزی نیاز به دسترسی به شبکه های مالی بین المللی دارید.

یکی از راه های پرداخت ارزی با استفاده از یکی از انواع کردیت کارت مثل ویزا کارت یا مستر کارت است. با استفاده از کارت های فیزیکی قابل شارژ انواع پرداخت ارزی از جمله پرداخت ارزی ، پرداخت اپلیکیشن فی یا رزرو هتل از سایت های خارجی به سادگی قابل انجام است. از این کارت ها برای ارسال حواله های ارزی نیز می توان استفاده کرد. اما تنها راه ارسال پول به ژاپن کارت فیزیکی نیست.

برای آشنایی با راه های مختلف ارسال حواله ین به ژاپن در این مقاله همراه ما باشید.

حواله ین به ژاپن

حواله سوئیفت

حواله سوئیفت یا حواله TT به حواله بین بانکی گفته می شود. در واقع این نوع حواله بین حساب های بانکی طرفین منتقل می شود. زمان لازم برای ارسال حواله سوئیفت چند روز کاری است. اگرچه برای حواله سوئیفت نیاز به حساب بانکی بین المللی دارید، اما چنانچه این دسترسی را ندارید می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نمایید.

به این منظور می توانید یا نسبت به افتتاح حساب ارزی اقدام نمایید یا با استفاده از خدمات حواله سوئیفت ایرانیکارت بهره ببرید. به این صورت که معادل ریالی حواله خود را پرداخت می نمایید. سپس مجموعه ایرانیکارت حواله ین به ژاپن ارسال می کند. برای ارسال حواله ین با این روش نیاز به تبدیل ارز خواهد بود.

حواله دستی

حواله دستی در واقع اصطلاحی است که به حواله های نقدی نسبت داده شده است. اگرچه امروزه انواع شبکه های مالی که به صورت نقدی فعالیت می کردند، از روش های آنلاین نیز برای ارسال حواله استفاده می کنند. شبکه های مالی مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند که معروف ترین آن ها وسترن یونیون و مانی گرام هستند.

حواله وسترن یونیون

حواله وسترن یونیون یکی از بهترین راه ها برای ارسال حواله فوری به سراسر دنیا است. برای ارسال حواله وسترن یونیون نیازی به ایجاد حساب یا حتی داشتن حساب بانکی نیست. زمان لازم برای ارسال این حواله چند ساعت کاری است. کارمزد وسترن یونیون نسبت به سایر شبکه های مالی، بالا است. اما برای شرایطی که نیاز به ارسال فوری حواله ین به ژاپن دارید، روش کارآمدی خواهد بود.

حواله ین به ژاپن

شیوه ی عملکرد این شبکه به این صورت است که فرستنده وجه حواله را به همراه نام و شهر دریافت کننده به یکی از باجه های وسترن یونیون تحویل می دهد. سپس یک کد رمز از باجه دریافت کرده و به گیرنده آن را اعلام می کند. در شهر ذکر شده گیرنده با ارائه کد و کارت شناسایی، می تواند مبلغ حواله را دریافت نماید. لازم به ذکر است که در صورت نیاز می توایند از این شبکه برای تبدیل ارز حواله نیز استفاده نمیاید. مثلاً در شرایطی که ارز دلار دارید اما قصد ارسال حواله ین به ژاپن دارید. این فرایند شامل افزایش کارمزد خواهد شد.

حواله مانی گرام

حواله مانی گرام دقیقاً مشابه با حواله وسترن است. این شبکه نیز در سراسر دنیا فعالیت می کند. شیوه فعالیت این شبکه نیز مشابه مورد قبل است. برای ارسال هر حواله دستی می توانید از خدمات مجموعه ایرانیکارت استفاده کنید.

حواله آنلاین ایرانیکارت

روش های نام برده شده برای ارسال حواله ارزی بسیار کاربردی هستند، اما برای ارسال حواله هایی که ارز های کم کاربرد تری باشند، پیدا کردن رابطی که بتواند این خدمات را ارائه دهد ممکن است دشوار باشد. این شرایط برای مبالغ بالاتر سخت تر هم خواهد بود. ایرانیکارت با ارائه راهکاری این مشکل را برای کاربران حل کرده است. با استفاده از حواله آنلاین ایرانیکارت می توانید به ساده ترین روش و با کمترین کارمزد برای ارسال حواله ین به ژاپن اقدام نمایید. حواله آنلاین بدون پرداخت نرخ تبدیل ارز و طی چند ساعت کاری قابل ارسال است.

تجربه شما از ارسال حواله ین به ژاپن چیست؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در رابطه با حواله های ارزی در بخش نظرات به اشتراک گذارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
حساب های بین المللی
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
در بسیاری از شرایط شما نیاز دارید در کمترین زمان ممکن پولی را به نقطه ی دیگری از دنیا انتقال دهید. برای مثال زمانی که عضوی از خانواده شما در...
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
حواله ها
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
فهرست محتوا نرخ ها و هزینه های TransferWiseهزینه انتقال پول با TransferWise چقدر است؟چه نوع انتقال را می توانم با ترانسفر وایز انجام دهم؟مزایای ترانسفر وایزمعایب ترانسفر وایزچگونه می توان...
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
حواله ها
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
فهرست محتوا روش های مختلف انتقال پول از ایران به روسیهارسال حواله پی پالارسال حواله وسترن یونیونارسال حواله سوئیفتارسال حواله مانی گرامارسال حواله از روسیه به ایران بر خلاف گذشته،...