مستر کارت

خرید مستر کارت در ایران

خرید مستر کارت در ایران

اگر با سایت های خارجی یا پرداخت های ارزی سر و کار داشته باشید حتماً اسم مستر کارت یا به طور کلی کردیت کارت به گوش شما خورده است. مسترکارت در واقع نوعی سیستم بانکی خارجی است. مشابه آن در داحل ایران شبکه شتاب است. این سیستم در سراسر جهان قابل دسترسی و استفاده است. اگرچه سیستم های بانکی خارجی به دلیل تحریم های بانکی، در ایران قابل دسترسی نیستند. اما ایراینانی هستند که نیازمند پرداخت ارزی هستند یا با کشور های دیگر ارتباط مالی دارند. این افراد برای انتقال ارز به شبکه های بانکی مثل مسترکارت یا ویزا کارت نیاز دارند. پس خرید مستر کارت چگونه در ایران امکان پذیر است؟

کردیت کارت در ایران

همان طور که توضیح داده شد افراد زیادی به دلیل ارتباط مالی که با کشور های دیگر دارند، نیاز به دسترسی به شبکه های بانکی خارجی دارند. به همین منظور برخی شرکت های واسط مثل ایرانیکارت خدمات ارائه کارت های اعتباری خارجی را ارائه می دهند. در این مقاله همراه ما باشید تا شرایط خرید مستر کارت در ایران را بررسی کنیم.

مسترکارت

کردیت کارت چیست؟

کردیت کارت نوعی کارت اعتباری است که در خارج از کشور به کار برده می شود. تفاوت این کارت ها با کارت های اعتباری که ما در ایران به کار می بریم برای برخی افراد سوال است. در کردیت کارت ها بانک صادر کننده بر اساس اعتبار مالی فرد، برای وی مبلغی را ماهانه به عنوان کردیت در نظر می گیرد. این کردیت مازاد بر موجودی حساب وی بوده و با پایان رسیدن ماه دارنده کارت مبلغی که برداشت کرده را باید به بانک پرداخت کند.

این در حالی است که کارت های بانکی که ما در ایران استفاده می کنیم از نوع دبیت کارت هستند. دبیت کارت ها موجودی یک حساب بانکی را برداشت می کنند. یعنی فرد یک حساب بانکی افتتاح می کند. سپس موجودی آن حساب را با استفاده از کارت خود برداشت می کند. این نوع کار را دبیت کارت می گویند. همه ی کارت هایی که بانک های ایرانی صادر می کنند از این نوع هستند.

خرید مستر کارت از بانک پارسیان

همان طور که توضیح داده شد، مستر کارت نام یک شبکه بانکی خارجی است. بانک پارسیان ارتباطی با مسترکارت ندارد و امکان صدور این کارت ها را ندارد. مستر کارت بانک پارسیان عبارتی اشتباه است. بانک های ایرانی از نظر بین المللی تحریم هستند. پس امکان همکاری این شبکه با بانک های ایرانی نیز وجود ندارد.

مستر کارت

نحوه خرید مستر کارت در ایران

با استفاده خدمات ارزی ایرانیکارت خرید مسترکارت در ایران امکان پذیر شده است. ویژگی مستر کارت هایی که ایرانیکارت صادر می کند به صورت زیر می باشد.

  • این کارت ها متصل به حساب بانکی و از نوع دبیت کارت هستند.
  • نام دارنده کارت روی آن حک می شود.
  • اعتبار کارت ها دو ساله می باشد.
  • کارت ها امکان دریافت حواله سویفت و برداشت از طریق پوز، ای تی ام و برداست اینترنتی دارند.
  • کارت ها 3 مدل استاندارد، گلد و پلاتینیوم هستند. هر کدام از این انواع ویژگی ها و قابلیت های مختلف دارند.
  • ارزان ترین کارت استاندارد می باشد که قیمت آن 245 دلار (یا یورو) است. گران ترین پلاتینیوم می باشد که هزینه دریافت آن 445 دلار (یا یورو) می باشد.

برای خرید مستر کارت از ایرانیکارت نیاز به یک سفر یک روزه به کشور آدربایجان می باشد. برای سفر به آدزبایجان می توانید از پکیج 150 دلاری مجموعه استفاده کنید. آیا شما تجربه استفاده از کارت های فیزیکی مسترکارت را دارید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک گذارید.

خرید مستر کارت در ایران
اگر با سایت های خارجی یا پرداخت های ارزی سر و کار داشته باشید حتماً اسم مستر کارت یا به طور کلی کردیت کارت به گوش شما خورده است. مسترکارت...
4.33 از 3 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام چیتورمیتوانم ماسټرکارت به دست بیوا رم چیقدرمصرف میاید من یک افغان هستم دايران زندگی میکونم پاسپورت افغانستان دردست دارم ایا امکانش است

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، متاسفانه امکان افتتاح حساب ارزی و بین‌المللی برای اتباع خارجی وجود ندارد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام
    برای گرفتن مستر کارت یا ویزاکارت فیزیکی لطفا راهنمایی کنین
    امکان برداشت و واریز هم وجوددارد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی بله این امکان وجود دارد ولی مسترکارت و ویزاکارت فیزیکی توسط مجموعه ایرانیکارت ارائه نمی‌شود.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
مستر کارت مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟
مستر کارت
مستر کارت مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟
اگر تا کنون برای خرید به سایت های خارجی سری زده باشید. به این مورد برخورد کرده اید که در بخش پرداخت این سایت ها معمولا از شما اطلاعات حساب...
مسترکارت چگونه کار میکند
مستر کارت
مسترکارت چگونه کار میکند
آیا می خواهید با مزایای استفاده از مسترکارت آشنا شوید؟ آیا می خواهید بدانید MasterCard چگونه کار می کند؟ آیا می خواهید از اهمیت استفاده از مستر کارت در امور...
روش‌ های دریافت مستر کارت یا ویزا کارت رایگان
ویزا کارت
روش‌ های دریافت مستر کارت یا ویزا کارت رایگان
برای خرید از سایت‌های خارجی مثل خرید از آمازون و به طور کلی پرداخت ارزی در سایت‌های مختلف، مانند ثبت نام آیلتس، ثبت نام تافل و … معمولاً از انواع...