اکانت های خارجی

نحوه خرید اکانت اسکایپ

نحوه خرید اکانت اسکایپ

نحوه خرید اکانت اسکایپ

آیا دوست دارید یک شماره بین المللی منحصر به فرد داشته باشید و بتوانید با تمام دنیا با نرخ داخلی آن کشورها تماس بگیرید؟ این تنها یکی از ویژگی‌های خرید اکانت اسکایپ است! اسکایپ بهترین ارائه دهنده سرویس چت تصویر در جهان و یکی از بهترین ارائه کنندگان خدمات تلفن بین المللی است. اکثر ما با خدمات رایگان این سرویس آشنا هستیم و حتی از آن استفاده می‌کنیم. کیفیت بالای خدمات، رایگان بودن بسیاری از خدمات و البته پشتیبانی نام بزرگی به نام مایکروسافت از اسکایپ باعث شده اسکایپ محبوبیت جهانی داشته باشد. علاوه بر امکانات معمولی اسکایپ، شما می‌توانید با خرید اکانت اسکایپ به وسیله کارت‌های اعتباری مانند مستر کارت و ویزا کارت یا سایر خدمات ارزی ایرانیکارت، از امکانات خاص و بی نظیری استفاده کنید که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

منظور از خرید اکانت اسکایپ چیست؟

زمانی که از خرید اکانت اسکایپ حرف می‌زنیم، منظور ما در واقع خرید شماره تلفن اسکایپ است. شماره تلفن اسکایپ، یک شماره تلفن بین المللی است که روی اکانت اسکایپ شما فعال می‌شود. با خرید شماره تلفن اسکایپ می‌توانید به تماس‌های بین المللی خود روی نرم افزار اسکایپ و در هرجایی که باشید پاسخ دهید. مردم می‌توانند با استفاده از خط تلفن همراه یا تلفن ثابت و بدون استفاده از اینترنت با شما تماس بگیرند و شما از طریق اسکایپ خود به آن‌ها پاسخ خواهید داد. اگر دوستان و آشنایانی دارید که در خارج از ایران زندگی می‌کنند خرید اکانت اسکایپ و خرید شماره تلفن اسکایپ یک گزینه بسیار خوب برای شما خواهد بود. همچنین اگر قصد سفر به یک کشور خارجی را دارید و می‌خواهید همیشه در دسترس باشید حتماً به استفاده از این سرویس فکر کنید تا هزینه‌های خود را به شکل قابل توجهی کاهش دهید.

خرید اکانت اسکایپ و شماره تلفن اسکایپ چه مزایایی دارد؟

  • با پرداخت ارزی و خرید شماره تلفن اسکایپ می‌توانید یک شماره محلی از بیش از 20 کشور جهان خریداری کنید و با هزینه تماس داخلی در آن کشور به تماس‌های خود پاسخ دهید.
  • شماره تلفن اسکایپ برای برای بیزینس ها فوق العاده است.
  • شماره‌های اسکایپ با کدهای مختلف و کشورها و منطقه‌های مختلف در دسترس خواهند بود
  • می‌توانید با استفاده از قابلیت دایورت کردن تماس‌ها استفاده کنید و حتی بدون نیاز به اینترنت و برنامه اسکایپ روی شماره تلفن شخص خود به تماس‌های اسکایپ پاسخ دهید. هزینه این دایورت ها را باید با خرید شارژ اسکایپ پرداخت کنید.
  • امکان استفاده از صندوق پیام‌های صوتی
  • امکان ارسال و دریافت اس ام اس از شماره‌های بین المللی

تفاوت خرید شماره تلفن اسکایپ با خرید شارژ اسکایپ

با خرید شارژ اسکایپ شما می‌تواند با هر کسی که می‌خواهید با هزینه بسیار پایین تماس بگیرید. این سرویس برای افرادی که می‌خواهند در ماه با چند شماره بین المللی تماس بگیرند تعداد تماس‌های آن‌ها زیاد نیست کاملاً مناسب است. در خرید شارژ اسکایپ شما شماره مخصوص به خود را ندارید و همچنین سایر افراد نیز نمی‌توانند از طریق موبایل‌ها و تلفن‌های ثابت با شما تماس بگیرند و اعتبار شما نیز محدود خواهد بود. با خرید اکانت اسکایپ و خرید شماره تلفن اسکایپ شما به صورت ماهیانه مبلغی را پرداخت خواهید کرد و در ازای آن شماره تلفن خاص خود را دریافت می‌کنید و می‌توانید علاوه بر تماس گرفتن با شماره‌های بین المللی، تماس‌های بین المللی نیز دریافت کنید. علاوه بر این با شارژ اکانت اسکایپ نمی‌توانید پیامک دریافت کنید و این کار تنها با خرید شماره تلفن اسکایپ امکان پذیر خواهد بود.

نحوه خرید اکانت اسکایپ و شماره تلفن اسکایپ

برای خرید اکانت اسکایپ و خرید شماره تلفن اسکایپ باید ابتدا وارد اکانت اسکایپ خود شوید و به صفحه شماره تلفن اسکایپ مراجعه کنید. در این صفحه شما می‌توانید از بین 25 کشور جهان، شماره تلفن محلی مد نظر خود را انتخاب کنید. آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، استرالیا از مهمترین کشورهای این لیست هستند.

راهنمای خرید اکانت اسکایپ
راهنمای خرید اکانت اسکایپ

بعد از انتخاب کشور مورد نظر، یک شماره تلفن مخصوص برای شما نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید مانند تصویر زیر از قسمت Show other local numbers سایر شماره‌های موجود برای آن کشور را نیز مشاهده و انتخاب کنید.

نحوه پرداخت هزینه خرید اکانت اسکایپ
نحوه پرداخت هزینه خرید اکانت اسکایپ

نحوه پرداخت هزینه خرید اکانت اسکایپ و شماره تلفن اسکایپ

بعد از این که شماره تلفن مد نظر خود را انتخاب کردید وارد صفحه‌ای خواهید شد که باید نحوه پرداخت هزینه خرید اکانت اسکایپ را در آن انتخاب کنید. شما می‌توانید اکانت 1 ماهه، 3 ماهه یا 12 ماهه اسکایپ را خریداری کنید. قیمت‌ها برای هر منطقه و کشور متفاوت خواهد بود برای مثال اگر اکانت یک ماهه خرید شماره تلفن اسکایپ از کشور انگلستان را انتخاب کنید، هزینه شما برای دریافت بی نهایت تماس تلفنی تنها 6.5 دلار خواهد بود.

نحوه پرداخت هزینه خرید اکانت اسکایپ
نحوه پرداخت هزینه خرید اکانت اسکایپ

بعد از انتخاب طرح خود وارد مرحله ثبت درخواست و وارد کردن آدرس محل پرداخت خود خواهید شد. این آدرس در واقع مربوط به محل صدور کارت اعتباری ارزی شما است. در صورت دریافت خدمات کارت اعتباری ایرانیکارت شما باید آدرس مربوط به مسترکارت فیزیکی یا ویزا کارت فیزیکی که از ایرانیکارت خریداری کرده‌اید را در اینجا وارد کنید. در نهایت اطلاعات مربوط کارت اعتباری خود را وارد خواهید کرد و به راحتی خرید خود را انجام خواهید داد. شما می‌توانید با استفاده از خدمات ایرانیکارت و خرید اکانت اسکایپ از امکانات شماره تلفن اسکایپ به راحتی استفاده کنید و با دوستان و آشنایان خود به صورت نامحدود ارتباط برقرار نمایید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...