حواله ها

حواله وسترن یونیون

حواله وسترن یونیون

یکی از روش های انتقال ارز به کشورهای خارجی استفاده از حواله وسترن یونیون است که معمولا به عنوان بهترین و سریع ترین روش انتقال حواله ارزی شناخته می شود. در این مقاله همراه ما باشید تا با این روش انتقال حواله بیشتر آشنا شوید.

وسترن یونیون چیست؟

Western Union یک شرکت پرداخت آنلاین آمریکایی است که در کشورهای مختلف برای انجام امور ارزی و انتقال حواله نمایندگی دارد. اما متاسفانه به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد نه تنها این شرکت در ایران نمایندگی نداشته بلکه امکان افتتاح حساب آن نیز برای افرادی که در ایران زندگی می کنند وجود ندارد!

آیا Western Union بهترین روش انتقال ارز است؟

برای انتقال ارز به کشورهای مختلف خارج از ایران و یا دریافت حواله در ایران روش های مختلفی مانند پی پال، مانی گرام، وب مانی، پرفکت مانی، وسترن یونیون و … وجود دارد. اما اینکه کدام یک از این روش ها به عنوان بهترین روش انتخاب می شود، بسته به نیاز شما دارد! به عنوان مثال در میان روش های گفته شده، معمولا زمانی که نیاز به ارسال حواله ارزی در کوتاه ترین زمان ممکن است، بهترین گزینه ارسال حواله وسترن یونیون است. اما زمانی که صحبت از کارمزد انتقال ارز می شود، شاید پی پال بهترین گزینه باشد!

چرا که میزان کارمزد در هر یک از این روش ها برای مبالغ مختلف، متفاوت است. بنابراین اینکه آیا ارسال حواله وسترن یونیون برای شما بهترین انتخاب هست یا نه بستگی به شرایط خودتان دارد.

حواله وسترن یونیون

چه کسانی باید از وسترن یونیون برای انتقال ازر استفاده کنند؟

معمولا استفاده از این روش به افرادی توصیه می شود که قصد دارند در سریع ترین زمان ممکن مقدار زیادی ارز از ایران به یکی از کشورهای خارجی ارسال کنند. و یا می خواهند مقدار زیادی ارز را در سریع ترین زمان ممکن در ایران دریافت کرده و نقد کنند. شاید به همین دلیل است که این شیوه انتقال ارز در میان دانشجویان محبوبیت خاصی دارد!

ارسال حواله وسترن یونیون از ایران

همان طور که گفته شد به دلیل محدودیت هایی که برای کاربران ایرانی وجود دارد، امکان ارسال حواله وسترن یونیون به طور مستقیم از ایران وجود ندارد مگر آنکه شما از طریق شرکت های واسط مانند ایرانیکارت این کار را انجام دهید.

شما می توانید با استفاده از خدمات ایرانیکارت، معادل ریال مقدار ارز مد نظرتان را به ما پرداخت کرده و سپس انتقال حواله را انجام دهید.

دریافت حواله وسترن یونیون در ایران

مشابه باارسال حواله، برای دریافت حواله Western Union نیز می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید. به عبارت دیگر شما می توانید با استفاده از خدمت نقد کردن درآمد ارزی، هر مقدار وجهی که از طریق روش های مختلف دریافت می کنید را، به ریال تبدیل کنید.

ارزان ترین روش انتقال ارز به خارج کشور

مهمترین نکاتی که برای ارسال و دریافت حواله Western Union باید بدانید

  • برای انتقال ارز اطلاعات مورد نیاز از شخص گیرنده عبارت است از: نام و نام خانوادگی، آدرس شهر و کشور مقصد.
  • شخص گیرنده باید با استفاده از گذرنامه به یکی از شعب این کمپانی مراجعه کرده و حواله را دریافت نماید.
  • در صورتی که به هر دلیلی باید نام شخص را تغییر دهید، باید درخواست یک حواله جدید داشته باشید. بنابراین در این حالت کارمزدی که به شرکت Western Union پرداخت کرده اید به شما بازگردانده نمی شود.
  • به محض انجام انتقال ارز، وجه انتقال داده شده قابل برداشت است.
  • حداکثر میزان ارزی که در یک روز می توانید انتقال دهید، ۶ هزار دلار است.

 همراهان گرامی، در صورتی که در رابطه با انتقال حواله وسترن یونیون سوالی دارید می توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره ۰۳۱۳۲۱۱۲ با ما در تماس باشید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
حساب های بین المللی
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
در بسیاری از شرایط شما نیاز دارید در کمترین زمان ممکن پولی را به نقطه ی دیگری از دنیا انتقال دهید. برای مثال زمانی که عضوی از خانواده شما در...
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
حواله ها
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
فهرست محتوا نرخ ها و هزینه های TransferWiseهزینه انتقال پول با TransferWise چقدر است؟چه نوع انتقال را می توانم با ترانسفر وایز انجام دهم؟مزایای ترانسفر وایزمعایب ترانسفر وایزچگونه می توان...
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
حواله ها
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
فهرست محتوا روش های مختلف انتقال پول از ایران به روسیهارسال حواله پی پالارسال حواله وسترن یونیونارسال حواله سوئیفتارسال حواله مانی گرامارسال حواله از روسیه به ایران بر خلاف گذشته،...