مسافرت و مهاجرت

بهترین سایت رزرو هتل خارجی

بهترین سایت رزرو هتل خارجی

یکی از مهم ترین گام ها برای سفر به کشور های دیگر رزرو هتل خارجی است. راه های مختلفی برای رزرو هتل وجود دارد. برخی افراد این مسئولیت را به آژانس برگزار کننده تور می سپارند. اما برخی افراد تمایل دارند هتل و اتاقی که در آن اقامت دارند را خود انتخاب کنند. انواع مختلفی از سایت های رزرو هتل خارجی وجود دارند. هر کدام از این سایت ها مزیت ها و شرایط منحصر به خود را دارند. برای آشنایی با مواردی از بهترین سایت بوکینگ هتل خارجی همراه ما باشید.

سایت های رزرو هتل خارجی

سایت های متنوعی برای رزرو هتل وجود دارند. در این بین، تعداد انگشت شماری هستند که نسبت به سایر سایت ها اعتببار بیشتری بین کاربران دارند. سایت هایی مثل Hotels.com یا booking.com را همه ی افرادی که حداقل یک بار برای سایت رزرو هتل خارجی در اینترنت سرچ کرده باشند، می شناسند. این سایت ها معروف ترین سایت رزرو هتل خارجی هستند.

ثبت رزوریشن در برخی سایت ها، در صورتی امکان پذیر است که کاربر هزینه اتاق را زمان ثبت رزرو پرداخت نماید. خرید از سایت های خارجی با استفاده از انواع کردیت کارت مثل مسترکارت و ویزا کارت انجام می شود. شیوه ی دیگری که برای پرداخت هتل خارجی وجود دارد با استفاده از یک کیف پول الکترونیکی مثل پی پال یا وب مانی است. اما افرادی که دسترسی به این موارد ندارند، می توانند از خدمات ارزی ایرانیکارت استفاده کنند و رزرو هتل بدون کردیت کارت داشته باشند.

در صورتی که تمایل به تهیه کارت های فیزیکی و قابل شارژ مجموعه دارید، نیاز خرید کردیت کارت دارید. بخوانی چگونه کردیت کارت تهیه کنیم؟

سایت رزرو هتل خارجی

برخی از سایت های رزرو هتل به صورت بین المللی معتبر به صورت زیر هستند:

  • سایت booking.com
  • سایت hotels.com
  • سایت expedia.com
  • سایت airbnb.com

در ادامه توضیح مختصری در رابطه با هر کدام داده می شود.

خرید از سایت بوکینگ دات کام

سایت بوکینگ یکی از بزرگ ترین سایت ها برای رزرو هتل در جهان است. این سایت با میلیون ها دیدگاه ثبت شده از کاربران در رابطه با هتل ها، پیدا کردن هتل مناسب را راحت تر کرده. به همین دلیل رزرو هتل از سایت booking با اطمینان خاطر بیشتری انجام می شود.

نکته ی قابل توجه در رابطه با خرید از سایت بوکینگ روند پرداخت هزینه هتل می باشد. هگامی که شما از این سایت اتاق رزرو می کنید، سایت booking از شما اطلاعات کارت را دریافت می کند اما هزینه را همان لحظه دریافت نمی کند. یا چند روز بعد از حساب کسر می گردد یا از کاربر می خواهد که زمانی که به هتل رسید به صورت حضوری پرداخت کند. این حالت در برخی شرایط پیش می آید و بستگی به هتل یا زمان رزرو و عوامل دیگر دارد. مشکل این قضیه آنجاست که شاید مشتری به هتل مراجعه کند و متوجه شود که پول نقد کافی برای پرداخت هتل ندارد.

سایت هتلز دات کام

سایت Hotels.com نیز یکی سایت رزرو هتل خارجی معروف میباشد. اما این سایت مانند سایت بوکینگ دیدگاه های متعدد برای هتل ها ندارد. اما برتری این سایت نسبت به بوکینگ نحوه پرداخت هزینه در این سایت می باشد. برخلاف سایت Booking، سایت هتلز همان لحظه هزینه اتاق را دریافت می کند. به علاوه این سایت سخت گیری کمتری روی پرداخت ها دارد.

سایت های رزرو هتل خارجی

سایت airbnb

airbnb پلتفرم کرایه خانه برای مدت محدود می باشد. این سایت با دو سایت رزرو هتل خارجی قبلی تفاوت دارد. مهم ترین تفاوت این است که اجاره دهنده های اتاق هتل ها نه بلکه افراد هستند. به این معنا که افراد اتاق های خالی که در خانه خود دارند برای کرایه به مدت محدود در اختیار مسافران می گذارند.

برای آشنایی بیشتر با سایت ایر بی ان بی اجاره خانه از AirBNB | اجاره خانه در خارج از کشور را مطالعه کنید.

با ایرانیکارت امکان پرداخت و رزرو هتل در انواع سایت های رزرو هتل خارجی وجود دارد. اما سایت های نام برده، سایت های معتبری هستند که کارشناسان این مجموعه به افرادی که تمایل به سفر به کشور های دیگر دارند، پیشنهاد می دهد. تجربه شما از رزرو هتل در خارج چیست؟ آیا تا کنون از سایت بوکینگ یا hotels رزرو داشته اید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک گذارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...