مسافرت و مهاجرت

بهترین سایت خرید بلیط هواپیما خارجی ارزان

بهترین سایت خرید بلیط هواپیما خارجی ارزان

پیدا کردن یک پرواز خارجی مناسب می تواند فرایندی زمان بر باشد. چون عوامل زیادی هستند که یک پرواز مناسب را تعریف می کنند. عواملی مثل زمان پرواز، خطوط هواپیمایی یا فرودگاه از اولین ملاک های انتخاب پرواز مناسب هستند. اما یکی دیگر از عوامل مهم برای انتخاب، قیمت پرواز است. از بین معروف ترین سایت های خرید بلیط هواپیما در ایران می توان به بریتیش ایرویز ، پگاسوس و بوتاایرویز اشاره کرد. در این مقاله لیستی از بهترین سایت های خرید بلیط هواپیما خارجی ارزان قیمت را به کاربران معرفی می کنیم.

پرداخت در سایت های خارجی در ایران

برای خرید بلیط هواپیما خارجی از سایت خارجی نیاز به پرداخت ارزی دارید. با توجه به این که بانک های ایران دسترسی به شبکه بانکی جهانی یا شبکه سوئیفت ندارند، این فعالیت می تواند برای بسیاری از شهروندان ایرانی دشوار باشد. در این شرایط می توانید از خدمات پرداخت در سایت های خارجی ایرانیکارت استفاده کنید. یا چنانچه به دنبال راهی برای انجام پرداخت های ارزی خود به صورت شخصاً هستید می توانید از سایر خدمات مثل خرید کردیت کارت یا افتتاح حساب پی پال استفاده کنید.

در ادامه ی این مقاله به معرفی سایت های ارزان برای خرید و رزرو بلیط هواپیما می پردازیم.

بلیط هواپیما خارجی

ارزان ترین راه برای خرید بلیط هواپیما

پیش از این که با این سایت های واسط آشنا شویم لازم به ذکر است که معمولاً خرید بلیط هواپیما خارجی به صورت مستقیم از سایت خطوط هواپیمایی معمولاً به ارزان ترین قیمت خواهد بود. برخی خطوط هواپیمایی کلاً روی این سایت ها بلیط هیا خود را به فروش نمی رسانند. به همین دلیل برای خرید بلیط آن ها نیاز به خرید از سایت ایرلاین خواهید داشت.

Momondo

Momondo یک موتور دگرگونی مسافرتی شبیه به کایاک است. صفحه اصلی یک کادر جستجو ساده را نشان می دهد که می توانید جزئیات سفر خود را در آن درج کنید.

یکی از موارد قابل توجه در مورد این سایت ، روش جالبی است که برای نمایش روند قیمت های پرواز به کار برده است. در نگاه اول می توانید بگویید که آیا با کمی تغییر تاریخ سفر می توانید مقداری پول پس انداز کنید. آنها همچنین یک ردیاب قیمت و گزینه های زیادی برای فیلتر در سمت چپ صفحه ارائه می دهند.

یکی دیگر از خدمات پیشنهادی سایت بلیط های دوطرفه از خطوط مختلف است. این بسته ها به کاربر بهترین قیمت را پیشنهاد می دهد.
بلیط هواپیما خارجی

Kayak

کایاک یک سایت آژانس مسافرتی نیست، بلکه یک موتور جستجوی سفر است. خرید بلیط هواپیما خارجی در کایاک با سایت های دیگر تفاوت دارد. کایاک قیمت های بسیاری از وب سایت های مختلف را همه در یک نقطه واحد مقایسه می کند ، بنابراین می توانید به راحتی ببینید ارزان ترین گزینه ها کجا هستند. در بیشتر مواقع ، برای اتمام رزرو خود به سایت دیگری می روید.
قیمت های فوق العاده در کایاک راهی عالی برای صرفه جویی در هزینه در پرواز شما است. این برنامه های سفر هستند که به وسیله یک بسته 2 بلیط یک طرفه (معمولاً در خطوط هوایی مختلف) به جای سفر دور در 1 شرکت هواپیمایی ایجاد می شوند. اینها می توانند معاملات بسیار خوبی باشند و مواردی که همیشه در نتایج جستجوی وب سایت های دیگر ظاهر نمی شوند.

Expedia

Expedia یکی دیگر از سایت های رزرو بلیط است که به قول معروف امتحان خود را به خوبی پس داده است. مردم از دهه 1990 از این استفاده می کردند. در آن زمان ، Expedia منبعی برای جستجو و رزرو پرواز بود.

Priceline

Priceline یک سایت رزرو بلیط هواپیما بسیار محبوب است. بعد از این که چند بار پرواز های مختلف را از این سایت استعلام قیمت کنید، ساید متوجه اختلاف قیمت چندانی نشوید. اما به خاطر داشته باشید ، همیشه این طور نیست. به طور کلی ، قیمتی که در Priceline دریافت می کنید در قسمت اصلی هزینه پرواز در وب سایت های دیگر خواهد بود.

تجربه شما از خرید بلیط هواپیما خارجی چیست؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک گذارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...