حواله ها

ارسال حواله ارزی دانشجویی

ارسال حواله ارزی دانشجویی

با توجه به مشکلاتی که اخیرا در رابطه با ارز در ایران به وجود آمده است، بسیاری از افراد جهت ارسال حواله ارزی به کشورهای دیگر دچار مشکل شده اند. چرا که نمی دانند از چه روشی می توانند مبالغ زیاد ارز را در کوتاه ترین زمان ممکن با کمترین میزان کارمزد به کشور مقصد خود انتقال دهند. این مسئله بیشتر در رابطه با خانواده هایی مشاهده می شود که قصد دارند برای فرزند خود در کشورهای خارجی ارز انتقال دهند اما نمی دانند کدام یک از روش های موجود از لحاظ اقتصادی برای آنها به صرفه است! پس در این مقاله همراه ما باشید تا به صورت انحصاری به روش های مختلف جهت ارسال حواله ارزی دانشجویی بپردازیم.

معرفی روش های مختلف حواله ارزی دانشجویی

در مقاله هایی که قبلا برای شما عزیزان آماده کرده ایم، مشخصا در مورد تمام روش هایی که شما می توانید از طریق آنها به کشورهای مختلف ارز انتقال دهید، اشاره کرده ایم. با این وجود هنوز بسیاری از افراد نمی دانند که چه روشی برای ارسال حواله دانشجویی بهتر است. چرا که هنوز به طور کامل با تفاوت های روش های مختلف انتقال حواله آشنا نشده اند. در ادامه ما باز هم تمامی روش های موجود که برای انتقال ارز استفاده می شوند را معرفی کرده و کاربرد هر کدام را در موقعیت های مختلف بیان می کنیم.

انتقال حواله ارزی از طریق موبایل

انتقال ارز با پی پال

پی پال به عنوان یکی از محبوب ترین کیف پول های الکترونیکی در سراسر جهان به شمار می آید که به دلیل امنیت بالایی که دارد، برای انجام امور مختلف مالی، مانند خرید از سایت های خارجی و یا انتقال ارز مورد استفاده قرار می گیرد. متاسفانه به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد، امکان افتتاح این حساب در ایران برای کاربران ایرانی وجود ندارد مگر آنکه این کار توسط شرکت های واسط مانند ایرانیکارت انجام شود. معمولا زمانی استفاده از پی پال برای ارسال حواله ارزی دانشجویی زمانی توسط ما پیشنهاد می شود که فرد گیرنده قصد دارد از این ارز برای پرداخت های اینترنتی استفاده کند. چرا که بر خلاف ایران، پی پال در کشورهای دیگر نقد نمی شود! بلکه به صورت اینترنتی برای خرید و پرداخت در سایت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد!

توجه:دلار پی پال در ایران به ریال تبدیل می شود چرا که امکان استفاده از این حسابدر ایران برای خرید از سایت های ایرانی وجود ندارد! پس نقد شدن موجودی حساب پی پال در ایران به دلیل محدودیت هایی است که علیه ایران وجود دارد.

انتقال ارز با پی پال

حواله وسترن یونیون

وسترن یونیون یکی دیگر از شبکه های آنلاین ارزی است که در ایران برای انتقال ارز در کوتاه ترین زمان ممکن مورد استفاده قرار می گیرد. با وجود اینکه این شبکه پرداخت تا حد بسیار زیادی گسترده بوده و چیزی حدود 5 هزار شعبه در سراسر جهان دارد، اما در ایران هیچ نمایندگی ندارد! از طرف دیگر محدودیت های افتتاح حساب وسترن یونیون به اندازه ای زیاد است که امکان افتتاح حسابش در ایران وجود ندارد! بنابراین شما برای ارسال حواله دانشجویی باید از طریق شرکت های واسط مانند ایرانیکارت اقدام کنید. نکته ای که باید در مورد این روش انتقال ارز به خاطر داشته باشید این است که کارمزد این روش برای ارسال مبالغ بالا، بسیار زیاد بوده و از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست. بنابراین در صورتی که قصد دارید مبلغی زیر 1000 دلار انتقال دهید تا گیرنده مبلغ را به صورت نقد دریافت کند، بهتر است که از این روش استفاده کنید.

توجه: حواله وسترن یونیون به عنوان یکی از سریع ترین روش های انتقال ارز در نظر گرفته می شود. در صورتی که شما درخواست خود را تا قبل از ساعت 12 ظهر در سایت ثبت کنید، درخواست انتقال ارز شما ظرف 2 ساعت کاری انجام می شود!

انتقال حواله ارزی با وسترن یونیون

حواله مانی گرام

مانی گرام یکی دیگر از کمپانی های فعال در حوزه خدمات ارزی است که مشابه با وسترن یونیون در سراسر جهان شعبه دارد. اما مهمترین تفاوت اصلی که با این شبکه دارد، پایین بودن میزان کارمزدی است که برای ارسال حواله ارزی دانشجویی دریافت می کند. بنابراین با وجود اینکه مانی گرام نسبت به وسترن یونیون در سراسر جهان محبوبیت کمتری دارد، اما اگر گیرنده شما به یکی از شعب مانی بوکرز دسترسی دارد، بهتر است از این روش برای ارسال حواله دانشجویی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

انتقال ارز با مانی گرام

حواله سوئیفت

در آخر، نوبت به حواله سوئیفت می رسد! در میان تمام روش هایی که به آنها پرداختیم، حواله سوئیفت را می توان بهترین روش برای انتقال ارز با مبالغ بالا و امنیت زیاد در نظر گرفت! کارمزدی که این شبکه برای انتقال ارز از شما دریافت می کند، بسته به کشور مورد نظر متغیر است. اما باز هم به نسبت وسترن یونیون برای مبالغ تا حد زیادی کمتر است!

اسکریل

اسکریل Skrill یکی از روش های آسان برای انتقال آنلاین پول می باشد. کامزد انتقال پول با اسکریل بالا است. دلیل بالا بودن کارمزد این است که بدون محدودیت می توانید هر مبلغی را که میخواهید از طریق روش های آنلاین یا حساب بانکی انتقال دهید. اسکریل مانند پی پال روشی امن و مطمئن برای انتقال وجه است. با استفاده از اسکریل Skrill میتوانید هر ارزی را به 40 نوع ارز دیگر تبدیل کنید. راحتی کار با اسکریل باعث محبوبیت هرچه بیشتر آن شده است.

انتقال ارز با اسکریل

پس ما به شما پیشنهاد می کنیم برای ارسال حواله ارزی دانشجویی و یا به طور کلی انتقال ارز با مبالغ بالا، از حواله سوئیفت استفاده کنید! لازم ذکر است که شما می توانید از طریق ایرانیکارت، مبلغ مورد نظرتان را به هر 5 روش انتقال دهید. اگر سوالی دارید، از طریق 03132112 با کارشناسان ما در تماس باشید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام
    من میخواستم 304 یورو از سیفت به ایتالیا حواله کنم
    شرایط چگونه است
    تشکر
    09125165747

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. از طریق تیکت یا تماس تلفنی از کارشناسان راهنمایی بگیرید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
حساب های بین المللی
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
در بسیاری از شرایط شما نیاز دارید در کمترین زمان ممکن پولی را به نقطه ی دیگری از دنیا انتقال دهید. برای مثال زمانی که عضوی از خانواده شما در...
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
حواله ها
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
فهرست محتوا نرخ ها و هزینه های TransferWiseهزینه انتقال پول با TransferWise چقدر است؟چه نوع انتقال را می توانم با ترانسفر وایز انجام دهم؟مزایای ترانسفر وایزمعایب ترانسفر وایزچگونه می توان...
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
حواله ها
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
فهرست محتوا روش های مختلف انتقال پول از ایران به روسیهارسال حواله پی پالارسال حواله وسترن یونیونارسال حواله سوئیفتارسال حواله مانی گرامارسال حواله از روسیه به ایران بر خلاف گذشته،...