مسافرت و مهاجرت

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون GRE

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون GRE

در مقاله قبلی، در مورد آزمون GRE و ساختار و نحوه برگزاری آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم. همان طور که گفته شد داشتن مدرک این آزمون بین المللی در کنار مدارک سایر آزمون ها، مانند آزمون های تافل ، آیلتس ، PTE و… برای تحصیل در یکی از دانشگاه‌های آمریکا الزامی است. در این مقاله همراه ما باشید تا روش پرداخت هزینه ثبت نام آزمون GRE را به شما آموزش دهیم.

آموزش ثبت نام آزمون جی آر ای

تنها نکته ای که برای ثبت نام جی آر ای باید مد نظر داشته باشید این است که مشابه با ثبت نام تافل باید ابتدا در سایت ETS ثبت نام کرده و یک حساب کاربری ایجاد کنید. البته در صورتی که قبلا برای ثبت نام تافل این اکانت را ایجاد کرده اید، می توانید از همان حساب کاربری برای ثبت نام در این آزمون نیز استفاده کنید. بعد از افتتاح حساب، شما باید نوع آزمون و تاریخ و محل برگزاری را انتخاب کرده تا به صفحه پرداخت انتقال داده شوید. در ادامه این مقاله، ما فرض می کنیم که مراحل ثبت نام آزمون جی آر ای را با موفقیت سپری کرده اید، و تنها مرحله باقی مانده برای تکمیل ثبت نام، پرداخت هزینه ثبت نام آزمون GRE است.

آموزش پرداخت هزینه ثبت نام آزمون GRE

پیشنهاد مطالعه: بهترین آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی چیست؟

آموزش پرداخت هزینه ثبت نام آزمون GRE

برای پرداخت هزینه این آزمون می توانید از یکی از روش های زیر استفاده کنید:

  • پرداخت با ویزا کارت / مسترکارت

در این روش ، شما می توانید از یکی از انواع کارت بانکی بین المللی ویزا کارت یا مسترکارت استفاده نمایید. با توجه به تحریم هایی که در حال حاضر علیه ایران وجود دارد، شما برای خرید این کارت های ارزی و شارژ آنها با ارز مورد نیازتان، از خدمات ارزی شرکت های واسط مانند ایرانیکارت استفاده نمایید.

  • پرداخت با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت            

در صورتی که تمایلی به استفاده از روش های گفته شده ندارید، می توانید پرداخت این هزینه را به ایرانیکارت بسپارید. سفارش شما در کوتاه ترین زمان ممکن توسط کارشناسان ما انجام خواهد شد. تنها نیاز است که اطلاعات حساب ETS خود را برای ما ارسال نمایید تا پرداخت شما انجام شود.

هزینه ثبت نام آزمون GRE چقدر است؟

در حال حاضر هزینه ثبت نام آزمون GRE ، 205 دلار آمریکا است. البته این هزینه مربوط به زمانی است که شما به موقع در آزمون جی آر ای ثبت نام کرده باشید. پس در صورتی که برای انجام این کار دیر اقدام کنید، باید 230 دلار آمریکا پرداخت نمایید.

آموزش پرداخت هزینه ثبت نام آزمون GRE

آیا آزمون GRE در ایران برگزار می شود؟

بله، مشابه با آزمون آیلتس و تافل این آزمون در ایران نیز برگزار می شود. فقط باید به ین نکته توجه داشته باشید که به دلیل ترافیک مهاجرتی که وجود دارد، در صورتی که قصد شرکت در این آزمون بین المللی را دارید، هرچه سریع تر اقدام کنید.

مهمترین نکاتی که در مورد ثبت نام آزمون جی آر ای باید بدانید!

  • نتیجه این آزمون بین 10 الی 15 روز بعد از تاریخ برگزاری آزمون در حساب ETS شما قرار داده می شود.
  • شما می توانید گزارش نمره دریافتی خود را به صورت رایگان برای 4 دانشگاه ارسال نمایید. در صورتی که قصد ارسال برای دانشگاه های بیشتری را دارید، باید هزینه ای پرداخت نمایید.
  • برای لغو ثبت نام آزمون GRE تنها 4 روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون فرصت دارید. فرقی نمی کند که در حالت نرمال ثبت نام کرده اید یا Late ، تنها نیمی از هزینه ثبت نام نرمال به شما بازگردانده می شود.
  • امکان تغییر مکان و زمان آزمون وجود دارد، البته با پرداخت هزینه بیشتر.
  • در صورتی که قصد دارید برای پرداخت هزینه آزمون از ووچر استفاده کنید، حتما ووچر مورد نظرتان را از یک سایت معتبر خریداری نمایید.

 

شما برای پرداخت هزینه آزمون GRE می‌توانید از خدمات کارت‌های اعتباری بین‌المللی و کیف پول های‌الکترونیکی استفاده کنید. برای این کار می‌توانید از خدمات ایرانیکارت بهره‌مند شده و نسبت به پرداخت هزینه آزمون GRE خود اقدام کنید.

حال که با نحوه پرداخت هزینه آزمون GRE آشنا شدید، می‌توانید برای ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون GRE از طریق دکمه زیر اقدام کنید.

ثبت نام آزمون GRE

کلام آخر

همراهان گرامی، در صورتی که برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون GRE سوالی دارید، می توانید از طریق شماره 03132112 با کارشناسان ما در تماس باشید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آزمون USMLE چیست ؟
آزمون ها
آزمون USMLE چیست ؟
اگر قصد دارید به کشور آمریکا مهاجرت کنید و در آنجا مشغول به تحصیل در رشته پزشکی شوید یا کار طبابت را انجام دهید، حتما باید در آزمون سه مرحله‌ای...
آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟
آزمون ها
آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟
با گسترش و شیوع ویروس کرونا، برگزاری بسیاری از آزمون‌های حضوری کنسل شد. آزمون آیلتس هم که یکی از آزمون‌های مهم و بین المللی برای سنجش تسلط افراد به زبان...
آزمون تومر؛ آزمون‌‌ های بین‌‌ المللی زبان ترکی استانبولی
آزمون ها
آزمون تومر؛ آزمون‌‌ های بین‌‌ المللی زبان ترکی استانبولی
آیا می‌دانستید که برای ورود به دانشگاه‌های ترکیه و تحصیل در آنجا نیز، باید در آزمون‌ های بین‌ المللی زبان ترکی استانبولی شرکت و رتبه ایده‌آل آن را کسب کنید؟ آیا...