حواله ها

ارزان ترین روش انتقال ارز به خارج کشور

ارزان ترین روش انتقال ارز به خارج کشور

شاید زمانی که صحبت از انتقال ارز می شود اولین راهی که به ذهن بیشتر ما می رسد، استفاده از سیستم بانکی سنتی است. که البته بهتر است آخرین روش باشد! چرا که استفاده از این روش با توجه به روش های جدیدی که برای انتقال پول ایجاد شده است نه تنها هزینه زیادی دارد بلکه مدت زمان زیادی نیز نیاز است تا مقدار ارز مورد نظرتان انتقال داده شود. از طرف دیگر با توجه به تحریم هایی که اکنون علیه ایران وجود دارد، ارتباط بسیاری از بانک های ایرانی با بسیاری از بانک های خارجی قطع شده است و در نتیجه امکان استفاده از این روش نیز دیگر وجود ندارد! پس کدام روش برای انتقال پول به کشورهای دیگر بهتر است!؟ در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با بهترین و البته ارزانترین روش انتقال ارز به خارج کشور آشنا کنیم.

همراهان گرامی، قبل از اینکه به معرفی ارزان ترین روش انتقال ارز به خارج کشور بپردازیم، لازم به ذکر است که شما برای استفاده از هر یک از سرویس هایی که در ادامه معرفی می کنیم می توانید از خدمات ارزی ایرانیکارت استفاده کنید. چرا که بسیاری از این کمپانی ها ایران را تحریم کرده و در نتیجه امکان شارژ و نقد کردن موجودی حساب را مشکل کرده اند. برای ثبت سفارش هر یک از روش های ارسال حواله ارزی، باید وارد پنل کاربریتان در سایت شده و درخواستتان را ثبت نمایید.

معرفی ارزان ترین روش انتقال ارز به خارج کشور

پی پال (PayPal)

اگر تا کنون نیاز به خرید از یک سایت خارجی پیدا کرده باشید، حتما اسم پرداخت با پی پال به گوشتان خورده است! پی پال یکی از انواع کیف پول های الکترونیکی است که خود از سه نوع حساب پرسونال، بیزینس و پریمیر تشکیل شده است. در صورتی که نیاز شما تنها خرید از سایت های خارجی و انتقال ارز به خارج کشور است، می توانید از حساب پرسونال پی پال استفاده کنید. خوشبختانه پی پال قادر به پشتیبانی از ارزهای رایج جهان بوده و شرایط تبدیل ارز را به صورت خودکار نیز برای کاربرانش فراهم کرده است.

با استفاده از این روش شما می توانید حداقل مبلغ ۱۰ و حداکثر ۱۰ هزار دلار را در سریع ترین زمان ممکن انتقال دهید. مدت زمان انجام این تراکنش معمولا بین ۵ الی ۷ روز کاری متغیر است. برای ارسال ارز از این طریق تنها به آدرس ایمیل گیرنده و یا شماره تلفن وی نیاز دارید.

ویزا کارت (Visa Card) یا مستر کارت (MasterCard)

اگر صاحب یکی از انواع کارت های فیزیکی ویزا کارت یا مستر کارت هستید، می توانید علاوه بر خرید آنلاین از سایت های خارجی، مانند خرید از آمازون و یا پرداخت هزینه آزمون های آیلتس ، تافل و … از این کارت ها برای انتقال پول به خارج از کشور نیز استفاده کنید.

ارزان ترین روش انتقال ارز به خارج کشور

وب مانی (WebMoney)

وب مانی شباهت زیادی به پی پال دارد با این تفاوت که ایران را تحریم نکرده و امکان افتتاح حساب از ایران را برای کاربران ایرانی فراهم نموده است. شما از این کیف پول الکترونیکی می توانید هم برای انتقال پول به خارج کشور و هم پرداخت ارزی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

اسکریل (Skrill)

اسکریل یکی دیگر از یکف پول های الکترونیکی است که مشابه با پی پال با هیچ یک از بانک های ایرانی در ارتباط نیست. یکی از مواردی که باعث شده است اسکریل به عنوان ارزان ترین روش انتقال ارز به خارج کشور در نظر گرفته شود، کارمزد کمی است که برای انتقال مبالغ بالا از کاربران دریافت می کند. در حال حاضر کارمزد انتقال ارز با اسکریل چیزی حدود ۱.۹ درصد از مبلغ کل است.

وسترن یونیون (Western Union)

وسترن یونیون یکی دیگر از روش هایی است که برای انتقال مبالغ زیاد مورد استفاده قرار می گیرد چرا که سرعت انجام این تراکنش مالی به طرز باورنکردنی با استفاده از این سیستم پرداخت ارزی زیاد است! به خاطر داشته باشید که وسترن یونیون هیچ نمایندگی در ایران نداشته و امکان افتتاح حساب آن نیز وجود ندارد! بنابراین در صورتی که قصد استفاده از این روش برای انتقال ارز دارید باید حتما از شرکت های واسط مانند ایرانیکارت استفاده کنید.

مانی گرام (MoneyGram)

حواله مانی گرام یکی دیگر از مواردی است که به عنوان ارزان ترین روش انتقال ارز به خارج کشور در نظر گرفته می شود چرا که نه تنها امکان ارسال مبالغ زیاد را برای افراد در سراسر جهان فراهم کرده بلکه به نسبت رقیبش، وسترن یونیون کارمزد کمتری دریافت می کند.

انتقال ارز به خارج کشور

حواله سوئیفت (Swift)

اگر علاوه بر اینکه به دنبال ارزان ترین روش انتقال ارز به خارج کشور هستید، امنیت وجه انتقالی نیز برایتان اهمیت دارد، بدون شک حواله سوئیفت بهترین انتخاب خواهد بود. ارسال حواله سوئیفت یکی از امن ترین روش های انتقال پول به شخص حقیقی یا حقوقی است که در مدت زمان ۳ الی ۵ روز کاری انجام می شود.

توجه: همراهان گرامی به خاطر داشته باشید که ارزان ترین روش انتقال ارز به خارج کشور به عوامل مختلفی مانند میزان مبلغی که مد نظر دارید بستگی دارد. چرا که هر یک از روش های گفته شده برای یک مقدار معین مقدار کارمزد متفاوتی دریافت می کنند. پس اگر می خواهید ارزان ترین روش را انتخاب کنید، ابتدا در مورد کارمزد آنها برای مقدار وجه مورد نظرتان به خوبی تحقیق کنید.

مهمترین نکاتی که هنگام انتخاب ارزان ترین روش انتقال ارز به خارج کشور باید مد نظر داشته باشید

  • میزان ارزی که می توانید انتقال دهید.
  • هزینه تبدیل ارز (در صورتی که ارز مبدا و مقصد یکی نباشد.)
  • سرعت انتقال ارز.
  • کارمزد دریافت وجه.
  • امنیت سیستم انتقال ارز.

از همراهی شما تا انتهای این مقاله سپاسگزاریم. در صورتی که نمی دانید ارزان ترین روش انتقال ارز به خارج کشور برای مقدار ارز مورد نظر شما کدام است، می توانید از طریق چت آنلاین و یا تماس با شماره ۰۳۱۳۲۱۱۲ با مشاوران ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را از آنها بپرسید.

ارزان ترین روش انتقال ارز به خارج کشور
فهرست محتوا معرفی ارزان ترین روش انتقال ارز به خارج کشورپی پال (PayPal)ویزا کارت (Visa Card) یا مستر کارت (MasterCard)وب مانی (WebMoney)اسکریل (Skrill)وسترن یونیون (Western Union)مانی گرام (MoneyGram)حواله سوئیفت (Swift)...
4.67 از 3 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. با سلام ، برای انتقال مبلغ ۶۰۰۰ هزار دلار کانادا برای یک شخص که دارای ویزا و حساب معتبر می باشد، بهترین روش انتقال و هزینه های مربوطه چقدر است. با تشکر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، بسته به روش ارسال کننده متفاوت می‌باشد. برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر لطفا در پنل سایت تیکت ارسال فرمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. خیلی ممنون از این نوشته های مفید.
    بنده قصد فروش کالا در سایت های را داشتم.میخواستم بدانم که ۶ دلار را میتوان به حساب ایرانی ام واریز کرد و هزینه آن و وقت آن چقدر خواهد بود؟شاید این ۶ دلار روزی چند بار وارد شود.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. لطفاً سوال خود را از طریق ارسال تیکت در سایت (چت آنلاین) یا تماس تلفنی با مجموعه مطرح نمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام
    الان چگونه می توان از ایران به اروپا پول انتقال داد بدون داشتن حساب پی پال؟
    زودتر جواب بدهید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. لطفاً با شماره تماس مجموعه تماس بگیرید تا همکاران در بخش پشتیبانی شما را راهنمایی نمایند.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام . وقت بخیر. هزینه انتقال ۱۰۰ دلار به فیلیپین چقدره ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. بستگی به متد انتخابی شما دارد. برای اطلاع از کارمزد ها در سایت تیکت ارسال نمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام
    من یک مسترکارت فیزیکی با پایه یورو دارم. کارتم دارای کد سوئیفت و شماره حساب دایمی از Mughanbank آذربایجان میباشد و میخواهم مبلغ ۱۰۰۰ یورو داخل آن شارژ کنم. آیا میتوانید در این رابطه کمکم کنید؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. بله حتماً. درخواست خود را می توانید در پنل ایرانیکارت در بخش شارژ کارت فیزیکی ثبت نمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
حساب های بین المللی
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
در بسیاری از شرایط شما نیاز دارید در کمترین زمان ممکن پولی را به نقطه ی دیگری از دنیا انتقال دهید. برای مثال زمانی که عضوی از خانواده شما در...
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
حواله ها
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
فهرست محتوا نرخ ها و هزینه های TransferWiseهزینه انتقال پول با TransferWise چقدر است؟چه نوع انتقال را می توانم با ترانسفر وایز انجام دهم؟مزایای ترانسفر وایزمعایب ترانسفر وایزچگونه می توان...
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
حواله ها
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
فهرست محتوا روش های مختلف انتقال پول از ایران به روسیهارسال حواله پی پالارسال حواله وسترن یونیونارسال حواله سوئیفتارسال حواله مانی گرامارسال حواله از روسیه به ایران بر خلاف گذشته،...