حساب های بین المللی

انتقال پول از پی پال به ایران

انتقال پول از پی پال به ایران

امروزه با توجه به گستردگی و تنوعی که در شبکه و سیستم پرداخت آنلاین وجود دارد، دیگر وابستگی نیازی به استفاده از خدمات بانکی سنتی نیست. گرچه با وجود تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، به طور مستقیم نیز نمی‌توان پرداخت ارزی و یا انتقال وجه به یکی از کشورهای خارجی انجام داد و یا بالعکس! با این وجود هنوز هم راهی برای انتقال پول از پی پال به ایران وجود دارد. اگر می‌خواهید با نحوه انتقال پول با حساب پی پال آشنا شوید و با به دنبال روشی برای نقد کردن درآمد ارزی هستید، در این مقاله همراه ما باشید.

آموزش انتقال پول از پی پال به ایران

با وجود اینترنت ارتباط افراد از هر نقطه از جهان به نقطه دیگر به راحتی امکان‌پذیر شده است. از طرف دیگر، وجود ارزهای دیجیتال مانند پی پال، این امکان را در اختیار افراد قرار می‌دهد تا با استفاده از یک سیستم یکنواخت بتوانند برای یکدیگر پول ارسال کرده و یا دریافت کنند و از هر سایتی چه ترکیه‌ای، چه چینی، خرید اینترنتی داشته باشند.

اما تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، به افرادی که در ایران زندگی می‌کنند، اجازه نمی‌دهد که به طور مستقیم از این شبکه‌های پرداخت آنلاین استفاده کنند. با این وجود همیشه روشی برای دور زدن تحریم‌ها وجود دارد! شما می‌توانید با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت، نه تنها افتتاح حساب پی پال انجام دهید، بلکه آن را وریفای نیز بکنید!

در صورتی که به دنبال روشی برای انتقال پول از پی پال به ایران هستید، قبل از هرچیز به یک حساب پی پال نیاز دارید.  شما می‌توانید از طریق لینک زیر درخواست افتتاح حساب پی پال را برای کارشناسان ما ارسال نمایید تا ظرف 3 الی 5 روز کاری صاحب یک حساب پی پال شوید.

چرا باید از ایرانیکارت جهت افتتاح حساب پی پال استفاده کرد؟

برای استفاده از تمامی امکانات حساب پی پال ، بعد از افتتاح حساب، حتماً باید وریفای آن انجام شود. چرا که در غیر این صورت برخی از امکانات مانند انتقال پول از پی پال به ایران و یا دریافت وجه امکان‌پذیر نیست. علاوه بر این امنیت حساب در حالتی که وریفای شده باشد، توسط کمپانی پی پل تضمین می‌شود.

بعد از اینکه افتتاح حساب پی پال با موفقیت انجام شد، می‌توانید آدرس حسابتان را برای هرکسی که قرار است برای شما پول انتقال دهد، ارسال کنید و وجه مورد نظر را دریافت کنید.

چه کسانی به انتقال پول از پی پال به ایران نیاز دارند؟

در حالت کلی ممکن است که شما به عنوان فریلنسر برای سایت های مختلف مانند فریلنسر دات کام ، UpWork، Envato، Fivver و در حال فعالیت هستید و باید برای دریافت حقوقتان حساب پی پال داشته باشید. و یا اینکه یکی از دوستان و آشنایانتان قصد انتقال وجه از خارج از کشور برای شما دارند.

البته در صورتی داشتن حساب پی پال ، برای افرادی که قصد به دست آوردن دلار پی پال رایگان دارند (مانند سایت Neobux) نیز الزامی است!

در صورت انتقال پول از پی پال به ایران ، چگونه می‌توان آن را نقد کرد؟

در صورتی که می‌خواهید تبدیل ارز، تبدیل دلار به ریال انجام دهید، می‌توانید از خدمت نقد کردن درآمد ارزی ایرانیکارت استفاده کنید. با استفاده از لینک زیر درخواستان را در سایت ثبت کنید و سپس معادل موجودی حسابتان را به ریال از اما تحویل بگیرید.

نقد کردن درآمد ارزی

آموزش انتقال پول با حساب پی پال

همان‌طور که می‌دانید پی پل یکی از روش‌های انتقال ارز به خارج از کشور است که در مقایسه با مانی گرام، وسترن یونیون و … برای مبالغ پایین، هزینه کارمزد کمتری دارد. برای انتقال پول با حساب پی پال ، حتماً باید یک حساب پی پال وریفای شده داشته باشید. در صورتی که حساب پی پال دارید، برای انتقال وجه مراحل زیر را دنبال کنید :

وارد سایت اصلی پی پال شوید. از منوی بالای سایت، گزینه Log In را انتخاب کنید.

انتقال پول از پی پال به ایران

بعد از آنکه وارد حساب پی پال شدید، از منوی بالا گزینه SEND & REQUEST  و سپس گزینه Send  را انتخاب کنید.

انتقال پول از پی پال به ایران

بعد از آن پیامی برای شما نمایش داده می‌شود، که تعیین می‌کند، چه کسی مسئول پرداخت کارمزد انتقال است. فرد انتقال دهنده یا گیرنده! در حالتی که گزینه اول یا Sending to a friend پرداخت کارمزد به عهده انتقال دهنده و در حالت Paying for an item or service به عهده گیرنده خواهد بود. معمولاً گزینه دوم انتخاب می‌شود.

انتقال پول از پی پال به ایران

در مرحله بعد باید در قسمت You Send ، نوع و مقدار ارزی را تعیین کنید که می‌خواهید انتقال دهید. در قسمت Recipient gets ، نوع و مقدار ارزی که گیرنده باید دریافت کند را تعیین نمایید. (نرخ تبدیل پی پال به صورت اتوماتیک تعیین می‌شود!)

انتقال پول از پی پال به ایران

توجه : در صورتی که برای انجام این انتقال می‌خواهید نوشته‌ای یادداشت کنید، به هیچ وجه از ایران، آدرس و شماره تلفنی که در ایران است نام نبرید! در غیر این صورت منتظر لیمیت شدن حساب پی پال خود باشید.

در صورتی که قصد ارسال کالای فیزیکی داشته باشید، در قسمت پایین همین صفحه می‌توانید آدرستان را وارد نمایید. البته توجه داشته باشید که ما در ایران زندگی می‌کنیم و امکان ارسال کالای فیزیکی با استفاده از پی پال وجود ندارد. بنابراین از منوی کشویی در این قسمت، گزینه No address needed را انتخاب نمایید.

انتقال پول از پی پال به ایران

بعد از آن باید تعیین کنید که مقدار وجه انتقالی از شارژ حساب پی پال کم شود و یا ویزا کارت / مستر کارتی که به حسابتان متصل است. در نهایت گزینهSend  را انتخاب کنید.

انتقال پول از پی پال به ایران

در صورتی انتقال پول با حساب پی پال با موفقیت انجام شده باشد، دو پیام زیر که دومی گزارش تکمیلی تراکنش است برایتان ارسال می‌شود.

انتقال پول از پی پال به ایران

مهم‌ترین نکاتی که هنگام انتقال پول با حساب پی پال باید بدانید

  • به دلیل تحریم‌های علیه ایران، برای استفاده از پی پال باید از نرم‌افزارهایی که آی پی آدرس ایران را تغییر می‌دهند استفاده کنید. در غیر این صورت حساب شما توسط پی پال بلوک می‌شود!
  • به خاطر داشته باشید که پی پال تحت نظارت سیستم‌های بانکی معتبر فعالیت می‌کند، بنابراین بهتر است که از منابع ناشناس و یا مشکوک مبلغی دریافت نکنید.
  • در صورتی که بیش از اندازه انتقال و یا دریافت وجه داشته باشید، از نظر پی پال در حال فعالیت مشکوکی هستید. بنابراین از انجام چند تراکنش با مبالغ زیاد در یک روز خودداری کنید.

همراهان عزیز، امیدواریم که اطلاعات بیان شده در رابطه با انتقال پول از پی پال به ایران و انتقال پول با حساب پی پال پاسخ سؤالات شما را داده باشید. با این وجود اگر سؤال و یا مشکلی دارید، می‌توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

انتقال پول از پی پال به ایران
امروزه با توجه به گستردگی و تنوعی که در شبکه و سیستم پرداخت آنلاین وجود دارد، دیگر وابستگی نیازی به استفاده از خدمات بانکی سنتی نیست. گرچه با وجود تحریم‌هایی...
4.38 از 8 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام خسته نباشید من میخواستم که برام اکانت پی پال بسازید (فرمودین۳۴ دلار باید برای ساخت اکانت به شما بپردازم که پولی هست که خود پی پال میخواد ) از طرفی هم گفتین برای دریافت درامد ماهیانم پولی به شما نمیدهم (میدونم وقتی ماهیانه پول رو برای شما میفرستم خود پی پال کارمزد کم میکنه…)
    اینطور که من فهمیدم اینطور توضیح دادین که شما پولی نمیگیرید ولی من فکر کنم اشتباه متوجه شدم از کامنت ها…
    بگید برای ساخت اکانت و انتقال پول به حساب ایران چقدر پول باید به سیستم شما داد؟شما چقدر برای ساخت اکانت پول میگیرید و برای انتقال پول به ایران چقدر پول باید استفاده کنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کابر گرامی، در مجموعه ایرانیکارت پی‌پال بیزینس و پی پال پرسونال با پکیج‌های متفاوت موجود است که هر کدام هزینه خاص خودش را دارد.
      پیشنهاد می‌شود جهت کسب مشاوره با مجموعه 02191091000 تماس بگیرید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام چه نرم افزاری هوایی آدرس آی پی را تغییر می‌دهد

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، اگر می‌خواهید آی پی خود را تغییر دهید و آن را ثابت نگه دارید، پیشنهاد می‌شود از سرور مجازی (vps) استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و وقت بخیر میخواستم از یه بازی پول برداشت کنم حساب ارزی هم ندارم پیپالم ندارم شما میتونید برام برداشت کنید ؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        کاربر گرامی خدمات نقد کردن درآمد بازی از سمت ایرانیکارت ارائه نمی‌شود. برای این منظور می‌توانید حساب پی پال افتتاح کرده و نسبت به نقد کردن آن اقدام کنید.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام من میخواستم حساب پیپالم رو داخل گوشی جدیدم باز کنم ولی چون از شما حساب رو خریداری کردم و شماره تلفن برای ایرانیکارت هست نمیتونم روی گوشی خودم فعال کنم میشه لطفا راهنمایی کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      خیر این امکان وجود ندارد و توصیه نمی‌شود. چرا که با تغییر گوشی همراه باید به وی پی ان متصل شوید و در این صورت آی پی شما تغییر می‌کند.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام من میخاستم فریلنسر بین المللی باشم چطور میتونم دلار واریزی از سایت رو تو ایران نقد کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام من از اروپا میخام به ایران با پیپال پول واریز کنم چجوری میتونم انجام بدم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      ضمن تشکر از توجه شما، به اطلاع می‌رساند که برای این کار ابتدا در سایت تیکت بزنید. پس از بررسی، اطلاعاتی که نیاز دارید در اختیار شما گذاشته می‌شود. پس از واریز مبلغ، تسویه حساب ریالی انجام می‌گردد.
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. سلام دلارهایی که ازبازیهادریافت کردم روچجوری میشه نقدکرد.امکانش اصلاوجودداره یادلارها الکیه؟!

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      کاربر گرامی شما میتوانید با افتتاح یک حساب پیپال تمام این در امد ها را به حساب خود منتقل کنید. به شرطی که سایت مقصد پذیرندگی حساب پیپال را داشته باشد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. با سلام من در یک برنامه ۱۰ هزار دلار پی پال دریافت کردم حال برای استخراج بایستی حساب پی پال معرفی کنم آیا شما حساب امنی دارید که من بتوانم این مبلغ دریافت کنم ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      ضمن تشکر از توجه شما به اطلاع می رساند ابتدا در رابطه با صحت ارسال وجه از سمت منبع موردنظر خود اطمینان حاصل نمایید سپس جهت دریافت مشاوره با شماره های ثابت مجموعه داخلی ۴۵۰ تا۴۵۵ تماس حاصل فرمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. سلام من حدود ۱۰۰۰دلار دارم میخوام نقدش کنم داخل حساب پی پل هست حساب پی پل من ادرسش فیک هست اما وریفای شده است و یه گیفت کارت ۱۰۰۰دلاری امازون دارم اما داخل اکانت نیست اما اکانت ندارم باید چه کار کنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      ضمن تشکرر از توجه شما به اطلاع می رساند در صورت تمایل برای دریافت درامد ارزی خود می توانید از اکانت های پیپال مجموعه استفاده فرمایید
      براین هماهنگی در این زمینه روی سایت بخش نقد کردن درامد های ارزی تیکت ارسال فرمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • میشه راجب حساب های پیپال مجموعه توضیح بدین
        یعنی از حساب مجموعه رو میدیم به پیپال بعد شما ریال برای ما ارسال میکنین؟؟؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و وقت بخیر
          مجموعه ایرانیکارت هم در خصوص افتتاح اکانت پی پال و هم نقد کردن دلار پی پال به شما خدمات رسانی میکند برای مشاوره بهتر میتوانید از قسمت پشتیبانی پنل کاربریتان تیکت ارسال نمایید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
          • سلام من اکانت پی پال دارم ولی کارتی بهش وصل نکردم..الان حتما باید کارت باشه یا میتونم با خود برنامه ارز دریافت کنم حالا بعدا استخراج کنم؟!

            آیا این نظر برایتان مفید بود؟
          • با سلام و عرض ادب
            کاربر گرامی
            ضمن تشکر از توجه شما به اطلاع می‌رساند برای این امر نیاز است اکانت پیپال، با یک کارت اعتباری وریفای شود.
            لذا برای این امر می‌توانید از خدمات مجموعه در بخش صدور کارت‌ها استفاده فرمایید.

            آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  9. سلام خسته نباشید من مقداری دلار پی پال از یه بازی داوردم هیچ حساب پی پالیم ندارم میخوام بدونم چه جوری باید این پولو به ریال و بعد به حساب خودم منتقل کنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  10. سلام من یه حساب پی پال درست کردم نمیدونم کارت ویزاروچه جوری بگیرم وچه قیمتی بگیرم ونمیدونم چه جوری این حساب وصل میشه به بازی های پولی میشه راهنمایی بفرماییدممنون میشم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      خواهشمند است جهت راهنمایی در این زمینه با شماره های ثابت مجموعه تماس حاصل فرمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  11. سلام خسته نباشید.
    من از یه سایت بازی ۱۲۶۸ دلار پیپل برنده شدم الان میخوام اون رو به ریال تبدیل کنم و کیف پول پیپل ندارم. شما خدمتی ندارید مثلا من از کیف پیپل شما استفاده کنم و اون پول به حساب شما بیاد و برای من به ریال تبدیلش کنید ومبلغ چنج کردنشم کسر کنید؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند جهت فروش دریافت مورد نظر خود توسط مجموعه ابتدا روی سایت ثبت نام فرمایید .سپس روی پنل کاربری ایجاد شده بخش پشتیبانی تیکت بزنید و مبلغ مورد نظر خود را اعلام فرمایید .
      کارشناسان مجموعه در بخش پول الکترونیک درخواست شما را بررسی و نتیجه را به شما اعلام خواهند کرد
      پیورز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  12. سلام،
    من خودم حساب پی پال دارم . میخواستم بدونم چطور میتونم برای کسی که در ایران حساب پی پال ندارد پول بفرستم. نحوه تنجاکاژ به چه صورت است؟
    ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      برای این امر خواهشمند است به شخص دریافت کننده اعلام فرمایید تا از طریق مجموعه جهت دریافت وجه اقدام فرمایند
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  13. سلام من در برنامه tree for money مقداری پول برنده شده ام میتوانم از حساب پی پل شما استفاده کنم…وهمچنین چندین بازی دیگر هم همینطور

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند جهتدریافت مبلغ مورد نظر خود توسط مجموعه ابتدا روی سایت ثبت نام فرمایید .سپس روی پنل کاربری ایجاد شده بخش پشتیبانی تیکت بزنید مبلغ مورد نظر خود را اعلام فرمایید .
      کارشناسان مجموعه در بخش پول الکترونیک درخواست شما را بررسی و نتیجه را به شما اعلام خواهند کرد
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • با عرض سلام و ادب
        من چطوری میتونم از حسابی که به پیپالم وصله به پیپالم و یا از پیپالم به حسابی که بهش وصله انتقال وجه بدم؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی
          ضمن تشکر از توجه شما به اطلاع می رساند با توجه به نوع کارتی که به اکانت شما لینک شده این امر متفاوت می باشد
          پیروز باشید
          ایرانیکارت

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      میخواستم بدونم اگه حساب پی پالی داشته باشم ک وریفای نشده و ب حساب بانکی متصل نباشه ولی پول واریز بشه توش رو میتونم مبلغ و ب حساب پی پال دیگه ای ب طور مثال پسرخالم ک وریفای شده هست و ب حساب بانکی متصله انتقال بدم از طریقه پی پال؟ یعنی پی پال ب پی پال امکانش هست؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        کاربر گرامی، برای انتقال وجه حتما باید حساب پی پال شما وریفای شده باشد، در غیر اینصورت مبلغ هولد می‌شود.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  14. باسلام؛ بنده میخوام بدون اخذ حساب پی پال ارز جابجا کنم,
    آیا شما چنین خدماتی انجام میدهید؟ به شکلی که من با دراختیار داشتن اطلاعات حساب پی پال شما پول را دریافت کنید و با برداشت درصدی از مبلغ برای بنده ریال در ایران پرداخت کنید.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      خواهشمند است جهت دریافت مبلغ مورد نظر خود ابتدا روی سایت ثبت نام فرمایید .سپس روی پنل کاربری ایجاد شده بخش پشتیبانی تیکت بزنید و مبلغ مورد نظر خود را اعلام فرمایید .
      کارشناسان مجموعه در بخش پول الکترونیک درخواست شما را بررسی و نتیجه را به شما اعلام خواهند کرد
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  15. با سلام
    بنده مقدار3000$ را از طریق یکی از شرکت های امریکا میخواهم دریافت کنم و گفته شده که اگر حداقل 100$ در حساب بنده موجود نباشد توانایی دریافت این پول را ندارم و پول ارسال شده تایید نمی شود ایا این ادعا درست بوده و اگر از روی صفحه موجودی برای طرف مقابل اسکرین شات بفرستیم اشکال دارد یا خیر؟
    باتشکر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند دریافت مبالغ به موجودی حساب مرتبط نمی باشد و شما بدون داشتن موجودی نیز قادر به دریافت وجه می باشید .
      لذا با توجه به این شرایط ارسال عکس توصیه نمی شود
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام .خانم فرهادی میتونم بپرسم من اگر از کسی در خارج از کشور پولئ رو بخوام شما میتونید اون پول بگیرید برای من وبعد واریز کنید به حساب من .با تشکر .اگر میتونید یه شماره تماس به من بدید لطفا

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی
          به استحضار می رساند این امر امکان پذیر می باشد و شما می توانید جهت دریافت مبلغ مورد نظر خود توسط مجموعه ابتدا روی سایت ثبت نام فرمایید .سپس روی پنل کاربری ایجاد شده بخش پشتیبانی تیکت بزنید و مبلغ مورد نظر خود را اعلام فرمایید .
          کارشناسان مجموعه در بخش نقد کردن درامد ارزی درخواست شما را بررسی و نتیجه را به شما اعلام خواهند کرد .
          پیروز باشید
          ایرانیکارت

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  16. یک سئوال بنده به دلار پول دارم و می‌خواهم به اکانت پی پال واریز کنم در حال حاضر به ریال ۳۴دلار ندارم ،نمیشه موقعی که پول ریختم به حساب پی پال شما برداشت کنید مبلغتون رو؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربرگرامی
      در صورت تمایل می توانید با پرداخت هزینه بصورت دلاری درخواست ساخت اکانت پی پال داشته باشید
      برای این امر روی سایت ثبت نام فرمایید سپس روی پنل کاربری ایجاد شده تیکت ارسال فرمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  17. برای ساخت حساب پی پال در اینجا باید هزینه بدهیم یا رایگان ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      افتتاح اکانت با هزینه ۳۴ دلار توسط مجموعه انجام می شود
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  18. سلام اگه اشنا توی امارات داشته باشیم و حساب ادسنس ما اونجا فعال باشه میتونیم پول رو به ایران واریز کنیم و اینکه روشش چجوریاس و سوال بعد من اینه که اگه پول ما توی حساب ادسنس مبلغ بالایی باشه میشه به اون کشور مهاجرت کرد با همون پول به عنوان مهاجرت برا سرمایه گذاری؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      خدمات نقد کردن درامد شما توسط مجموعه انجام می شود و برای هماهنگی در این امر روی سایت بخش پشتیبانی تیکت بزنید
      در رابطه با سوال دوم شما متاسفانه اطلاعی نداریم و برای این امر نیاز است با سازمان های مهاجرت صحبت فرمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  19. سلام . برای ساخت اکانت وریفای پی پال نوشتین 34 دلار لازمه . سوالم اینه ایا این مبلغ رو شرکت بابت دستمزد ساخت اکانت کاملا میبره یا نه صرفا برای افتتاح حساب هست و اخر سر به حساب خودمون واریز میشه ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند هزینه افتتاح اکانت ۳۴ دلار می باشد و این مبلغ جهت ساخت اکانت پی پال می باشد .
      شایان ذکر است کارتی که به اکانت پی پال شما لینک می شود با اعتبار اولیه ۵ دلار می باشد و اطلاعات این کارت نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  20. اگه من خودم یک حساب پای پال درست کرده باشم.
    باز هم میشه از ایرانکارت برای واریز پای پال به ایران استفاده کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام بله برای انتقالات مالی، انتقال دهنده ملزم به پرداخت کارمزد است

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  21. سلام
    درصورت نداشتن ویزا امکان بازکرت حساب پی پال هست آیا؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام خیر حتما باید یکی از کارت های اعتباری را برای وریفای کردن حساب داشته باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      ثبت نام در سایت کاملا رایگان می باشد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  22. ببخشید ، اگه الان من تو حساب پی پالم ، 100 دلار پول داشتم ، چطور این پول به حساب بانکی من تو ایران انتقال میابه؟؟؟؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      لطفا در سایت ثبت نام کنید و در قسمت فروش پی پال به ایرانیکارت درخواست خود را ثبت کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  23. سلام، اگه از سایتتون حساب وریفای شده پی پال بخرم و فرضا 30 دلار از طریق پی پال دریافت کنم و بخوام به ریال تبدیلش کنم، چند روز طول میکشه تا انجام بشه و سایت شما چند درصد کارمزد دریافت میکنه؟ ممنون میشم پاسخ بدین

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام وقت بخیر، نقد کردن عموما یک یا دو روز کاری انجام می شود. ایرانیکارت مبلغی را به عنوان کارمز دریافت نمی کند. با مشاهده نرخ دلار پی پال در سایت می توانید از حاشیه اختلاف مبلغ با خبر شوید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  24. سلام ببخشید. نحوه تبدیل اعتبار پی پال به ریال در سایت شما از طریق تیکت صورت میگیره؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  25. وقت بخیر آیا میشه پولی که در حساب آمازونم دارم به ریال تبدیل کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      لطفا در سایت ثبت نام کنید و به بخش پشتیبانی تیکت ارسال کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  26. وقت بخیر من یه گیفت کارت آمازون دارم آیا میشه اون رو به ریال تبدیل کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  27. سلام وقت بخیر…ببخشید من چندتا گیفت کارت پی پال دارم که از برنامه ها گرفتم و هدفم نقد کردنشون به ریال هستش، ایا میشه حساب پی پال باز کنم و اونا رو واریز کنم تو حساب تا باهاشون بیتکوین بخرم که بتونم به ریال نقدشون کنم؟؟؟یا راهی دارید که بتونم این چندتا گیفت کارت آمازون و پی پال رو نقدشون کنم!؟!؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      نقد کردن کارت های گیفت توسط مجموعه انجام نمی شود.
      شما می توانید یک اکانت پی پال وریفای شده ایجاد کرده و گیفت کارت های پی پال خود را روی آن لینک و سپس موجودی اکانت خود را به مجموعه ما یا مجموعه هایی که در زمینه خرید و فروش دلار پی پال فعالیت دارند بفروشید و معادل ریال آن را دریافت نمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  28. سلام من توی یک سایت کار میکنم که بیت کویین میده ایا میتونم بیت کویینم را به هر طریقی به پی بال انتقال بدم و بصورت ریال نقد کنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      شما می توانید بیت کوین خود را به مجموعه بفروشید و معادل هزینه آن را به صورت ریالی دریافت کنید یا حساب پی پال خود را شارژ کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  29. سلام، من اگه بخوام از حساب پی پالم پول به حساب پاییر (Payeer) انتقال بدم چیکار باید بکنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      این سرویس در حال حاضر قابل ارائه نمی باشد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • من می خوام یوتیوبر شم ولی کسی رو خارج ندارم و فقط۱۶سالمه
        می تونم حساب وریفای بزنم و دلار رو به ریال تبدیل کرده بعد به حساب تو ایران واریز کنم?

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی
          به استحضار می رساند در صورتی که اکانت شما مانیتایز شده باشد یعنی بازدید شما به ۴۰۰۰ رسیده باشد و ۱۰۰۰Subscribe داشته باشیدامکان نقدکردن درامد ارزی شما توسط مجموعه ما وجود دارد
          جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت افراک به نشانی afrak.com مراجعه فرمایید
          پیروز باشید
          ایرانیکارت

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  30. سلام ببخشید من یه گله دارم از این که شفاف اطلاعات رو نمیگین.
    ببینید به جای این که هی خدمات خودتونو بیان کنید( توو یه مقاله به صد جا ارجاع دادین طرفو فقط برا کسب منافع خودتون) یکم راه حل بدین که شخص بدونه چی کنه.
    اگه نمیدونید چیزی بیان نکنید .

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر، به درخواست شما مورد بازبینی قرار گرفت و با نهایت دقت و توازن بین معرفی خدمت و اطلاعات، تدوین شده است

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  31. پول موجود تو حساب پی پل رو چطوری باید به حساب ایران منتقل کنم؟ با توجه به این که تحریم هستیم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر، صفحات نقد کردن درآمد های دلاری را مطالعه فرمایید. این یکی از خدمات ایرانیکارت میباشد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  32. سلام. وقتی که میخواهیم مقدار دلار موجود در اکانت paypal به جساب خودمون در ایران واریز بشه تبدیل ارز رو با دلار 4000 تومانی انجام میدهید یا با نرخ واقعی دلار؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با نرخ دلار در بازار آزاد تراکنش ها تسویه می شوند.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • آیا انتقال لیر از ترکیه به پوند در انگلستان با پی پال کارمزد کم میشه

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام بله انتقالات همیشه برای انتقال دهنده کارمزد دارد.

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی
          به استحضار می رساند مجموعه ایرانیکارت جهت دریافت وجه از طریق پیپال کارمزدی از شما دریافت نمی کند .
          پیروز باشید
          ایرانیکارت

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • اگه من خودم یک اکانت پای پال درست کده باشم.

      میشه باز هم از طریق ایرانکارت دلار پای پال رو ب ایران واریز کنم

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...