مسافرت و مهاجرت

پرداخت اپلیکیشن فی آمریکا

پرداخت اپلیکیشن فی آمریکا

برای بسیاری از افرادی که قصد ادامه تحصیل در کشورهای خارجی را دارند، امریکا اولین گزینه است. چرا که از لحاظ کیفیت سطح زندگی، سیستم آموزشی و خدماتی نسبت به سایر کشورها، برتر است. با این وجود مهاجرت به آمریکا چندان هم ساده به نظر نمی‌رسد. علاوه بر طی کردن روند تعیین وقت سفارت و اخذ ویزا، نیاز به پرداخت هزینه‌های مختلفی است، که یکی از مهم‌ترینشان پرداخت اپلیکیشن فی آمریکا است.

روش پرداخت اپلیکیشن فی آمریکا

برای افرادی که در ایران زندگی می‌کنند و قصد پرداخت این هزینه را دارند، استفاده از یکی از دو روش زیر پیشنهاد می‌شود :

پرداخت اپلیکیشن فی از طریق ویزا کارت و مستر کارت

معمولاً دانشگاه‌های مختلف، برای پرداخت این هزینه، یکی از انواع کارت‌های اعتباری مانند ویزاکارت  (ویزا کارت هدیه) و مسترکارت را پیشنهاد می‌دهند. بنابراین اگر شما صاحب یکی از انواع این نوع کارت‌ها باشید، نه تنها قادر به پرداخت اپلیکیشن فی آمریکا خواهید بود، بلکه در بسیاری از سایت‌های دیگر نیز می‌توانید پرداخت ارزی انجام دهید. بنابراین اگر می‌خواهید از مزایای این نوع کارت بهره‌مند شوید و یا آن‌ها را شارژ نمایید، درخواست خود را از طریق لینک‌های زیر برای کارشناسان ما ارسال نمایید :

خرید ویزا کارت


خرید مستر کارت


شارژ کارت اعتباری

پرداخت اپلیکیشن فی آمریکا

پرداخت اپلیکیشن فی از طریق ایرانیکارت

روش دوم، استفاده از خدمات ارزی ما است. شما می‌توانید از طریق لینک زیر درخواست پرداخت اپلیکیشن فی آمریکا را برای ما ارسال نمایید. سفارش پرداخت شما ظرف زمان 3 ساعت توسط کارشناسان ما انجام می‌شود.

پرداخت اپلیکیشن فی آمریکا

روند پرداخت اپلیکیشن فی آمریکا

حال که با روش پرداخت این هزینه آشنا شدید، بهتر است با روند پرداخت آن هم آشنا شوید. فرقی نمی‌کند که قصد ادامه تحصیل در کدام موسسه را دارید، روند پرداخت برای تمامی آن‌ها مشابه به هم است.

  • مراجعه به سایت اصلی دانشگاه مورد نظر.
  • ایجاد حساب کاربری در سایت.
  • اطلاعات مورد نیاز را وارد نمایید. (در وارد کردن این اطلاعات نهایت دقت را داشته باشید. چرا که بررسی پرونده شما بر اساس همین داده‌ها انجام می‌گیرد.)
  • مراحل را دنبال کنید تا در نهایت به صفحه پرداخت برسید.

پرداخت اپلیکیشن فی آمریکا به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

به طور کلی کسانی که قصد ادامه تحصیل در یکی از 6000 موسسه آموزشی آمریکا را دارند، برای ثبت نام در دانشگاه و سپس اخذ ویزا باید این هزینه را پرداخت نمایند. بنابراین در صورتی که قصد مهاجرت با استفاده از ویزای دانشجویی را دارید، پرداخت این هزینه را در کنار سایر هزینه‌ها در نظر بگیرید.

پرداخت اپلیکیشن فی آمریکا

هزینه اپلیکیشن فی آمریکا چقدر است؟

هزینه پرداخت اپلیکیشن فی آمریکا ، بسته به دانشگاهی که قصد ادامه تحصیل در آن را دارید، متفاوت است. این هزینه برای برخی از دانشگاه بسیار بالا و برای برخی دیگر رایگان است. بنابراین نمی‌توان مقدار مشخصی برای این هزینه تعیین کرد.

مهم‌ترین نکاتی که در مورد پرداخت اپلیکیشن فی آمریکا باید بدانید
  • هزینه‌ای که برای اپلیکیشن فی پرداخت می‌کنید، غیر قابل بازگشت است. چه درخواست شما تائید شود و چه رد!
  • برای پر کردن اپلیکیشن فی هر دانشگاهی ددلاین منحصر به خودش را دارد. بنابراین حواستان به تاریخ پرداخت هم باشد!
  • به محض آنکه اطلاعات وارد شده در اپلیکیشن فی تائید کنید، دیگر قادر به تغییر آن نخواهید بود. بنابراین چندین بار اطلاعات وارد شده را چک کنید.

همراهان عزیز، اگر برای ثبت سفارش پرداخت اپلیکیشن فی آمریکا به مشکلی برخوردید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت و یا چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...