خرید کالا از سایت های خارجی

خرید از علی اکسپرس

خرید از علی اکسپرس

اگر به دنبال خرید از سایت‌های خارجی اما با کمترین قیمت هستید، بهتر است که خرید از علی اکسپرس را امتحان کنید. این فروشگاه آنلاین که معمولاً قیمت کالاهایش به نسبت رقبایش مانند آمازون، ایبی ، سوق، Etsy، والمارت و … کمتر است، فعالیت خود را از سال 2010 تحت نظارت علی بابا، یک فروشگاه عمده فروشی بین‌المللی آغاز کرده است. شما می‌توانید با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت، نه تنها هزینه کالا را پرداخت نمایید بلکه آن را در ایران تحویل بگیرید.

شما می‌توانید با استفاده از لینک زیر درخواست خود را برای کارشناسان ما ارسال نموده و ثبت سفارشتان را انجام دهید :

خرید از علی اکسپرس و تحویل کالا در ایران

راهنمای خرید از علی اکسپرس

  • برای خرید از این سایت شما نیاز به یک حساب کاربری دارید. برای ایجاد حساب می‌توانید از طریق لینک ثبت نامی که در گوشه سمت راست سایت قرار دارد، حساب کاربری‌تان را از طریق آدرس ایمیل و یا حساب کاربری گوگل یا فیسبوک ایجاد نمایید.
  • بعد از این مرحله، علی اکسپرس از شما اطلاعات بیشتری مانند نام و نام خانوادگی، جنسیت، تاریخ تولد، علاقه‌مندی‌های شما و … دریافت می‌کند.

توجه : وارد کردن تمام اطلاعاتی که این سایت از شما می‌خواهد الزامی است، به جز اطلاعاتی که مربوط به تاریخ تولد فرزندان و فروشگاه‌های آنلاین مورد علاقه شما می‌شود.

  • بعد از این که اطلاعات حساب شما تکمیل شد، می‌توانید از طریق نوار جستجو یا دسته‌بندی‌هایی که در سایت وجود دارد، کالای مورد نظرتان را انتخاب کرده و به سبد خریدتان اضافه نمایید. اگر تجربه خرید از ebay یا آمازون را داشته باشید، متوجه می‌شوید که تفاوت چندانی در نحوه خرید با یکدیگر ندارند.

خرید از علی اکسپرس

روش پرداخت هزینه در علی اکسپرس چیست؟

برای خرید از علی اکسپرس و پرداخت هزینه شما باید از یکی از انواع کارت‌های اعتباری مانند ویزا کارت یا مسترکارت استفاده کنید.

چه کالاهایی را می‌توان از علی اکسپرس خریداری کرد؟

AliExpress طیف گسترده‌ای از اقلام مانند لباس مردانه و زنانه، اسباب‌بازی‌ها و لوازم الکترونیکی، محصولات آرایشی و زیبایی، جواهرات، مبلمان و حتی اتومبیل و موتور سیکلت را به فروش می‌رساند. به خاطر داشته باشید که کلیه کالاهای دیجیتالی مانند کتاب الکترونیکی، نرم‌افزار و … در این سایت فروخته نمی‌شوند.

چرا خرید از علی اکسپرس ارزان‌تر است؟

برخلاف آمازون، بیشتر توزیع‌کننده‌ها در چین مستقر هستند. همین مسئله باعث می‌شود که قیمت کالاها خیلی زیاد نباشد چرا که ارسال کالا مستقیماً از چین انجام می‌شود.

خرید از علی اکسپرس در ایران نیز امکان‌پذیر است؟

شما در هرکجای جهان که باشید می‌توانید از این سایت خرید اینترنتی داشته باشید. تنها باید به این نکته توجه کنید که آیا ارسال مستقیم کالا از این سایت به ایران وجود دارد یا نه! برخی مواقع امکان ارسال کالا به ایران وجود دارد، برخی مواقع هم نه! برخی مواقع نیز ارسال به ایران تنها شامل کالاهای خاص می‌شود. بنابراین قبل از ثبت نهایی سفارش حتماً از این مسئله اطمینان حاصل کنید یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید از علی اکسپرس

رقبای فروشگاه آنلاین علی اکسپرس کدام وب‌سایت‌ها هستند؟

Wish App

این فروشگاه آنلاین نیز، مشتریان غربی را به بازرگانان چینی متصل می‌کند.

DHGate

این وب‌سایت که بیش از 1 دهه قدمت دارد، کالاهای چینی را به صورت عمده‌ای به فروش می‌رساند. بنابراین می‌توان گفت که این سایت علاوه بر اینکه رقیب علی اکسپرس است، رقیب علی بابا نیز هست.

LightInTheBox

قیمت‌های این فروشگاه آنلاین کمی از علی اکسپرس بالاتر است با این وجود بازهم ارزان است. برخی از انبارهای این فروشگاه آنلاین در امریکا هستند. بنابراین ارسال کالا برای افرادی که در نزدیکی امریکا هستند، با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید از علی اکسپرس باید بدانید
  • روش های پرداخت هزینه در علی اکسپرس با انواع کارت‌های اعتباری و دبیت و یا وسترن یونیون است. همچنین در این سایت خرید اینترنتی با پی پال نیز امکان‌پذیر است.
  • قبل از خرید حتماً از کیفت کالایی که مد نظر دارید اطمینان حاصل کنید. برای این کار می‌توانید از نظرات کاربران برای هر کالا استفاده کنید.
  • ترجیحاً از حمل‌ونقل رایگان استفاده نکنید. چرا که هم بیش از 1 ماه زمان می‌برد که کالا به دست شما برسد، هم این که احتمال نرسیدن کالا وجود دارد! چرا که در این حالت امکان ردیابی کالا از طریق حساب کاربری‌تان وجود ندارد.

همراهان عزیز اگر برای ثبت سفارش خرید از علی اکسپرس سؤالی دارید، می‌توانید از طریق چت آنلاین با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

در حال حاضر به دلیل مشکلات تحویل، خرید از علی اکسپرس مقدور نمی باشد

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام وقت بخیر
    آیا امکانش هست چند کالا رو از سایت خریدم کنم ولی هزینه ارسالشون به ترکیه با هم باشه؟یعنی بصورت تکی هزینه ارسال نخورن؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند مجموعه ما صرفا خدمات پرداخت در سایت موردنظر را انجام می دهد و هزینه ارسال با توجه به نحوه ارسال کالا از سمت فروشنده متفاوت می باشد
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      مجموعه ایرانیکارت فقط پرداخت در سایت علی اکسپرس را انجام می دهد و مسئولیتی در قبال ارسال محصول ندارد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. میخواستم از سایت تلویزون ولوازم جانبی سفارش بدم ایا میشه،بله گرفتم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلم. متاسفانه امکان خرید تلویزیون فراهم نیست. اما برای خرید لوازم جانبی ممانعتی وجود ندارد. لازم به ذکر است که خرید کالا و دریافت آن درب منزل از طریق خدمات ایرانیکارت تنها از سایت آمازون و ایبی امکان پذیر است.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • متاسفانه ارسال کالا از علی اکسپرس به ایران از خدمات مجموعه حذف گردیده است.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام میشه دوربین تفنگ یا تفنگ بادی سفارش دارد؟ از گمرک رد میشه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام وقت بخیر.
      متاسفانه خرید کالای مورد نظر شما امکان پذیر نیست.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام
    ممکنه یه ساعت از سایت علی اکسپرس سفارش بدم؟
    هزینه گمرک و ارسال ساعت چند میشه؟
    قیمت ساعت در سایت علی اکسپرس 4 دلار هست؟
    با سپاس

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام
    میخواست بدونم یه ساعت از سایت علی اکسپرس بخرم کل هزینه اش چند میشه؟
    3 دلار قیمتشه و تقریبا 100 گرم وزنشه
    با سپاس

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. لطفا در سایت ثبت سفارش کنید. مشخصات کالا را وارد کنید تا هزینه خرید برای شما نمایش داده شود.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. سلام
    ببخشید سوالی دارم:
    میخوام یک دستگاه ماینر از علی اکسپرس بخرم که ظاهرا مشکلی نداره برای ایران بفرسته، حال سوال اینجاست که آیا گمرک میذاره این دستگاه وارد بشه یا خیر؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید.
    با تشکر.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
خرید از آمازون با پی پال
حساب های بین المللی
خرید از آمازون با پی پال
آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین جهان است که محبوبیت زیادی بین افراد مختلف دارد و روش‌های متنوعی برای پرداخت کاربران در سایت خود گذاشته است. اگر شما دارای حساب...
خرید لباس از سایت آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
خرید لباس از سایت آمازون
خرید لباس از سایت آمازون ممکن است برای خیلی از افراد دور از ذهن باشد. این سایت آمریکایی، فروشگاهی آنلاین و معتبر در جهان است. در سراسر جهان افراد از...
قوانین فروش کتاب در آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
قوانین فروش کتاب در آمازون
حتما می‌دانید که آمازون فعالیت خود را با فروش کتاب آغاز کرد و از این طریق توانست در همان اولین سال شروع کار خود، سود بسیار زیادی کسب کند. فروش...