ایرانیکارت به مسئولیت اجتماعی خود وفادار است

همهٔ ما نسبت به جهان و اجتماع پیرامون خود مسئولیم و وظیفه داریم برای حفظ و بهبود آن تلاش کنیم؛ چه در سطح فردی و چه به عنوان نهادهای فعال اقتصادی و اجتماعی. مسئولیت اجتماعی شرکتها یا Corporate Social Responsibility، وظیفه‌ای است که هر سازمان نسبت به درک تاثیرات اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی کسب‌و‌کار خود بر دیگران، بر عهده دارد. 

کسب‌وکاری که از مسئولیت اجتماعی خود آگاه باشد، تصمیمات اخلاقی صحیح می‌گیرد و تلاش می‌کند به عنوان یک برند، در برابر جامعه خود مسئول و کنشگر باشد.

ایرانیکارت مجموعه‌ای است جوان اما باتجربه که با سال‌ها تلاش خود توانسته‌ در امور مالی بین‌المللی به صدها شرکت و هزاران شخص کمک کند و هنوز هم در این مسیر پیش می‌رود. ما همواره از شرق تا غرب را می‌کاویم تا بتوانیم روزنه‌ای جدید برای از پیش رو برداشتن تحریم‌ها باز کنیم. با این حال، حین حرکت در مسیر فعالانهٔ کمک به هم‌وطنان، هرگز مسئولیت اجتماعی خود برای کمک به جامعه را فراموش نکرده‌ایم.

پیشنهادات خود برای کمک به حفظ ارزش‌های جامعه ایرانی و بهبود آن را با ما در میان بگذارید!

ارسال پیشنهاد کمک به خیریه

مسئولیت اجتماعی ایرانیکارت

متعهدیم به تلاش برای پیشرفت جامعه!

مسئولیت‌پذیری اجتماعی، یک تعهد همیشگی است

ما در قبال جامعه خود مسئولیم، همانطور که جامعه در قبال اعضای خود. گرچه به دوش کشیدن چنین مسئولیتی سنگین است، اما از ابتدا آن را با آغوش باز پذیرفتیم و نه به اجبار قانون، بلکه خودخواسته به آن پرداختیم.

ایرانیکارت به طور مداوم تلاش می‌کند در زمینه‌های مختلف، از توانمندسازی جوانان و امور خیریه گرفته تا حفاظت از محیط زیست، حامی جامعه و زیست‌بوم کشور خود باشد.

 

ایرانیکارت متعهد شده است:

تعهد و نقش آفرینی در قبال حفظ و صیانت محیط زیست

تعهد در قبال عدم تبعیض در امور استخدامی ها

تعهد در قبال ارائه خدمات مطلوب و محصولات معتبر

تعهد در قبال اختصاص منابع مالی در مسیر تامین رفاه عمومی مردم

تعهد در قبال عدم ارائه‌ی محصولات زیان­‌آور

تعهد در قبال نپرداختن به فعالیت­‌های غیراخلاقی

تعهد در قبال توجه به تأمین نیازهای کارکنان مجموعه

تعهد در قبال اصول بنیادین انسانیت و پاسخگویی در قبال آن‌ها

ایرانیکارت، همراهِ فریلنسرهای ایرانی

فریلنسر (Freelancer)، کسی است که مهارت و تخصص خود را به صورت پروژه‌ای و بدون تعهد تمام‌وقت به سازمان یا کسب‌وکاری مشخص، در اختیار کارفرماهای مختلف قرار می‌دهد. مسیر فریلنسری پر از چالش‌های مختلف است و در این راه، به خصوص اگر قصد همکاری با کسب‌وکارهای خارج از کشور را داشته باشید، پیدا کردن پروژه‌ها و کارفرماهای مناسب اهمیت زیادی دارد. 

ایرانیکارت با ارائه خدمات اختصاصی، تلاش می‌کند موانع را از سر راه فریلنسرها بردارد!

اگر شما هم فریلنسر هستید، حتما به این صفحه‌ها سر بزنید:

مشاوره دریافت پروژه

رزومه شما در ابتدا توسط واحد نیروی انسانی بررسی میشود.

ساخت اکانت عضویت

رزومه شما در ابتدا توسط واحد نیروی انسانی بررسی میشود.

نقد کردن درآمد ارزی

رزومه شما در ابتدا توسط واحد نیروی انسانی بررسی میشود.

حمایت از پرندگان، برای محیط زیست سالم‌تر

محیط زیست امانتی است که از پیشینیان به دست ما رسیده، و ما محافظت از آن را به فرزندان خود مدیونیم. انجمن حفاظت از پرندگان آوای بوم بنیادی زیست‌محیطی است که بر حفاظت از پرندگان وحشی ایران تمرکز کرده و در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، البرز، تهران، قزوین و اراک فعالیت می‌کند.

این موسسه که در جهت درمان و تیمار پرندگان وحشی آسیب‌دیده، اجرای طرح‌های آموزشی مرتبط با پرندگان، پروژه‌های عملی حفاظت از پرندگان مهاجر و توسعه و ترویج پرنده‌نگری تلاش می‌کند، در حال حاضر مشغول نصب لانه برای پرندگان کمیاب، پایش و سرشماری پرندگان منطقه شکار ممنوع طالقان و توسعه پرنده‌نگری در شهر اصفهان است.

حضور داوطلبان و جامعه‌ٔ محلی سهم زیادی در فعالیت‌های آوای بوم دارد و ایرانیکارت با حمایت خود از این مجموعه، تلاش می‌کند اقدام موثری در راستای حفظ محیط زیست بردارد.

ایرانیکارت حامی موسسه پرنده شناسان آوای بوم

مسئولیت پذیری اجتماعی (CSR)

ترویج فرهنگ مسئولیت‌پذیری اجتماعی وظیفه همهٔ ماست

مسئولیت‌پذیری اجتماعی رویکردی است که می‌تواند شما را نسبت به دیگران متمایز کند. این وظیفه همهٔ ماست که به محیط پیرامون خود اهمیت بدهیم و برای فرهنگ‌سازی چه راهکاری بهتر از عمل کردن وجود دارد؟

 

هر کسب‌وکاری می‌تواند با انجام فعالیت‌های مربوط به مسئولیت اجتماعی نه تنها به دیگران، بلکه به خود هم کمک کند. اولین قدم در این راه، پی‌ریزی این فرهنگ درون سازمان است. توصیه‌های زیر می‌توانند به شما کمک کند فرهنگ مسئولیت اجتماعی را در سازمان خود جا بیندازید:

 

  • مفهوم CSR را به چشم يك فرصت ببینید، نه هزینه مازاد.
  • تلاش کنید سنجه‌های مسئولیت‌ اجتماعی با اهداف محوری سازمان همسو باشند.
  • با استفاده از CSR می‌توانید رشد و پايداری بیشتری برای سازمان و جامعه فراهم کنید.
  • مسئولیت‌‌پذیری اجتماعی را نه فقط به مديران ارشد، بلکه به کارکنان در هر سطحی از سازمان آموزش دهید.
  • فراموش نکنید سرمايه‌گذاری روی آموزش مفهوم CSR در بلندمدت می‌تواند به سودآوری منجر شود. شما در حقیقت روی پايداری و رقابت‌پذيری سازمان خود سرمایه‌گذاری می‌کنید

همراه با خیریه مهر زنده‌رود، برای نسل آینده

همه‌گیری کرونا تراژدی‌های بسیاری را در جامعه رقم زد؛ از دست رفتن هزاران جان عزیز، دشواری‌های اقتصادی پیچیده برای کسب‌وکارها و هزینه‌های مضاعف بر دوش افراد کم‌برخوردار جامعه. ایرانیکارت در طول این دوره با همکاری خیریه مهر زنده‌رود اصفهان، تلاش کرد شرایط بهتری را برای جامعه، به خصوص کودکان کار، فراهم کند.

بخشی از فعالیت‌های ما در این همکاری:

  • پیگیری و پشتیبانی تحصیلی ۱۵ دانش‌آموز کم‌بضاعت که تجهیزات مورد نیاز برای تحصیل مجازی در اختیار نداشتند، توسط گروهی ۸نفره از معلمان و فارغ‌التحصیلان داوطلب همراه با تامین هزینه شارژ تلفن همراه برای کودکان
  • توزیع ماسک، ژل ضدعفونی‌کننده دست، محلول ضدعفونی‌کننده سطوح و دستکش لاتکس در دو نوبت بین مددجویان کودک کار در محله دارک اصفهان
  • توزیع پکیج‌های مواد غذایی و بهداشتی بین خانواده‌های مددجو کودک کار در محله دارک اصفهان
خیریه مهر زنده رود

ایرانیکارت در ifund: حمایت از خلاقیت در کسب‌وکارهای نوپا

همهٔ برندهای بزرگ، روزی کوچک و ناشناخته بوده‌اند. ما در ایرانیکارت معتقدیم با حمایت صحیح و کمک به از سر راه برداشتن موانع، می‌توانیم فرصت پیشرفت را در اختیار استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا قرار دهیم و این کار را بخشی از مسئولیت اجتماعی خود می‌دانیم. به همین دلیل هم تصمیم به حمایت از ifund گرفتیم.

اولین رویداد سرمایه‌گذاران خطرپذیر اصفهان با عنوان ifund با حمایت ایرانیکارت برگزار شد تا بهانه‌ای برای حمایت از استارتاپ‌های خلاقانه و کسب‌وکارهای نوپا باشد و مسیر ورود آن‌ها به بازارهای مالی جهانی را هموارتر کند. امیدواریم در آینده باز هم شاهد رویدادهایی مفید با چشم‌انداز پیشرفت در کشور عزیزمان ایران، باشیم.

ایرانیکارت حامی خلاقیت در ifund

پلی میان انسان و طبیعت

از ساخت آبشخور و تامین علوفه برای حیات وحش در مناطق درگیر خشکسالی تا تامین دارو و تجهیزات دامپزشکی و درختکاری و بوته‌کاری، موسسه نذر طبیعت بیش از ۷ سال است که برای احیای منابع طبیعی کشور تلاش می‌کند. عمده هزینه فعالیت‌های زیست محیطی این موسسه از طریق کمک‌های مردم طبیعت‌دوست کشورمان فراهم می‌شود.

ایرانیکارت شادمان است که می‌تواند سهمی اگرچه کوچک در این کار بزرگ داشته باشد و کمک‌های نقدی ایرانیان دغدغه‌مند خارج از کشور را به دست همراهان خود در موسسه نذر طبیعت برساند.

ایرانیکارت واسط مردم و طبیعت

جایی برای کشف استعدادهای پنهان: آکادمی فوتبال بانوان آراد

حمایت از رشد و پیشرفت بانوان در هر سرزمینی، زمینه‌ساز پیشرفت جمعی جامعه است و ما در ایرانیکارت این کار را بخش بزرگی از مسئولیت اجتماعی خود می‌دانیم. 

 

آكادمی فوتبال بانوان آراد در استان اصفهان، با هدف جذب و آموزش دختران بااستعداد در حوزه ورزش تاسیس شده و ایرانیکارت تلاش می‌کند با حمایت از این فعالیت و تلاش برای رشد ورزش بانوان، دین خود را به جامعه ادا کند.

ایرانیکارت حامی آكادمی فوتبال بانوان آراد

سلامتی حق همهٔ ماست

شاید با وجود همهٔ شنیده‌ها، بسیاری از ما شناخت درستی از محرومیت‌هایی که در بسیاری از نقاط کشورمان در جریان است نداشته باشیم. ایرانیکارت معتقد است دسترسی به خدمات پزشکی مناسب حق طبیعی همهٔ هم‌وطنان ماست و تلاش برای فراهم کردن آن را بخشی از مسئولیت خود نسبت به اجتماع می‌داند.

در پاییز سال ۱۴۰۰، با حمایت ایرانیکارت و دو موسسه دیگر، ساخت اتاقک اکسیژن‌ساز بیمارستان ولیعصر در شهرستان فنوج استان سیستان و بلوچستان به سرانجام رسید. دست از تلاش برنمی‌داریم و امیدواریم روزی برسد که دسترسی به خدمات پزشکی باکیفیت برای همهٔ هم‌وطنانمان آسان باشد.

ساخت اتاقک اکسیژن ساز بیمارستان ولیعصر

رهایی از بند جرائم غیر عمد

سالانه تعداد زیادی از مردم شریف و آبرومند کشورمان، تنها به دلیل ناتوانی در پرداخت دِین مالی خود، مجبور به ترک خانواده و تحمل حبس پشت میله‌های زندان می‌شوند.

ایرانیکارت از اسفند ۱۴۰۰ با همراهی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند، توانسته به ۱۱ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان‌های اصفهان، آذربایجان غربی، اردبیل، زاهدان، مازندران، گلستان و لرستان کمک کند به آغوش خانواده و اجتماع برگردند. امید داریم روزی برسد که هیچ انسان شریفی مجبور نشود از پشت میله‌های زندان آسمان را تماشا کند.

کمک به آزادسازی زندانی جرائم غیرعمد

مشتاقیم به شنیدن صدای شما…

اگر پیشنهادی در زمینه مسئولیت اجتماعی دارید با ما در میان بگذارید

لطفا فرم زیر را تکمیل کنید و پیشنهادتان را برای ما شرح دهید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.

 

    آیا اطلاعات این صفحه مفید بود ؟
    مسئولیت اجتماعی
    3.55 از 11 رای ثبت شده